[Mk2] Wysokie spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz kwie 01, 2007 16:05

chosen pisze:y, to jak PNka ma złącze diagnostyczne, to dlaczego gti niema ???
bo to był okres że niektóre auta miały a inne nie. I zalezy to od typu wtrysku a nie od oznaczenia GTI. GTI mogły mieć mechaniczny k-jetronik, ke-jetronik albo digifant.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » ndz kwie 01, 2007 17:10

No to przy okazji sie zapytam czy mój GTI EV k-jetronik ma złącze czy nie ma, bo jeszcze się z tym nie rozglądałem :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 211 gości