moze rezonanse od spreazarki dawały znać o sobie w kabinie i w ten sposób fabryka starała sie je wytłumić?Apsik pisze:też nie rozumię tej filozofii
Fabrycznie nowe karoserie MK2 Rallye
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Cosar 33GT, ale to jest buda przygotowana przez VWmotorsport i do tego rallye a nie zwykła...Mam wrażenie że to do CIebie nie dociera...i jest nowa! bez zmęczenia materiału, a nie mozna tego powiedizeć a żadnej używanej karoserii nawet gdyby była w najlepszym stanie...
zeby docenic walory tej budy trzeba jednak troche miec pojecia o mechnaice rajdowej, takie budy to skarb, w koncu sa przygotowywane dla zespołów fabrycznych,
Dwa miechy temu byl w numerze WRC artykuł o golfie Orskiego (profesnonalne auto rajdowe), on ma wlasnie taka bude fabryczną ale nie rallye tylko zwykła.
Jego golf byl odbudowywane po dzwonie na dakarze w 1987 roku i zdecydowano sie wtedy na zakup drugiej fabrycznej karoserii VWmotorpsort a nie zadnej uzywanej w idealym stanie (jak Ty sugerowales) Chłopaki w rajdach maja raczej pojecie o tym co robia i chyba nie byla to glupia zachcianka tylko spowodowane to bylo technicznymi roznicami w budach...motorsporotwa jest zapewne sporo sztywniejsza
kto sie zna bedize umial docenic wartosc takiej karoserii, a ktos kto sie nie zna i nie interesuje rajdami (laik) i tak powie ze te 4 ty Eur to drogo bo za tyle to mzna miec 4 golfy w idealnym stanie..ja nadal uwazam ze to okazja, choć z popytem moze byc i tak ciezko bo mk2 nie jest juz konkurencyjne na oesach aleto juz inna sprawa
[ Dodano: Nie Kwi 01, 2007 13:31 ]
dokladnie, mam to smao zdanie
zeby docenic walory tej budy trzeba jednak troche miec pojecia o mechnaice rajdowej, takie budy to skarb, w koncu sa przygotowywane dla zespołów fabrycznych,
Dwa miechy temu byl w numerze WRC artykuł o golfie Orskiego (profesnonalne auto rajdowe), on ma wlasnie taka bude fabryczną ale nie rallye tylko zwykła.
Jego golf byl odbudowywane po dzwonie na dakarze w 1987 roku i zdecydowano sie wtedy na zakup drugiej fabrycznej karoserii VWmotorpsort a nie zadnej uzywanej w idealym stanie (jak Ty sugerowales) Chłopaki w rajdach maja raczej pojecie o tym co robia i chyba nie byla to glupia zachcianka tylko spowodowane to bylo technicznymi roznicami w budach...motorsporotwa jest zapewne sporo sztywniejsza
kto sie zna bedize umial docenic wartosc takiej karoserii, a ktos kto sie nie zna i nie interesuje rajdami (laik) i tak powie ze te 4 ty Eur to drogo bo za tyle to mzna miec 4 golfy w idealnym stanie..ja nadal uwazam ze to okazja, choć z popytem moze byc i tak ciezko bo mk2 nie jest juz konkurencyjne na oesach aleto juz inna sprawa
w tym problem ze Ty caly czas mowisz o aucie cywilnym a to jest buda wyczynowa...faktycznie restaruracja seryjnego mk2 na takiej budzie mija sie z celem...Cosar 33GT pisze:ale faktem jest ze poskłądanie vw golf mk2 w stanie fabrycznie nowym to jest mazrenie
[ Dodano: Nie Kwi 01, 2007 13:31 ]
barteKKK03 pisze:Ale gdzie tu porównywać zwykłe mk2 i rallye...
dokladnie, mam to smao zdanie
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości