[SDI AEY] Wibracje silnika w zakresie obrotow
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[SDI AEY] Wibracje silnika w zakresie obrotow
Dzisiaj zauważyłem że na postoju w zakresie 1400-1700 obrotów na min silnik wpada w wibracje . Po przekroczeniu około 1700 obrotów wibracje ustaja i silnik pracuje bez zarzutu. Wobec tego mam pytanie czy to normalne zjawisko?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 08, 2007 19:50 przez froncek, łącznie zmieniany 1 raz.
jezeli mowisz o wibracach na biegu i to pewnie piatym to przeciazasz silnik. Obrotomierz jest po to zeby dobrac te pradkosci i tak nie jezdzic. Staraj sie nie schodzic ponizej 2000 obr oczywiscie na 5 biegu
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Mozesz sprawdzic czy poduszki pod silnikiem sa dobre i czy wydech gdzies nie dotyka karoserii, ale moim zdaniem to ten typ tak ma. Jak na luzie to przeciez CI to nic nie przeszkadza bo i tak nie uzywasz takich obrotow...
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Powiadasz, że należy wymienić całe koło pasowe?Są to niewielkie odchyłki... a rozrząd był wymieniany 2 tyś. km temu.Jeśli potrafisz mi odp. na pytanie czy wszelkie luzy na innych urz. typu pompa cieczy(są napędzane z tego samego paska) są winą tego niewielkiego bicia na kole pasowym(głównym) to chylę czoła za znawstwo.Pozdrawiamdziechu pisze:No to uwazaj, bo jak sie urwie to silnik do wymiany (bo bedzie taniej niz remont glowicy, wymiana tlokow itd...). Lepiej jedz na zmiane rozrzadu a przy okazji zrob to kolo, bo chyba jest luzne.MarcinRoz pisze:Bije mi troszkę koło pasowe
widocznie był źle wymieniony - może została stara śruba na kole pasowym ?MarcinRoz pisze:Są to niewielkie odchyłki... a rozrząd był wymieniany 2 tyś. km temu
może śruba została dokręcona niewłaściwym momentem ?
jeżeli po wymianie koło zaczęło sie "gibac" to trzeba szybko zrobić to porządnie, bo okaże się że trzba frezowac wał...
chyba na odwót.Bizon_21 pisze:jak bedzie sztywno siedzial nie bedziesz mogl nim potrzesc to na bank cos z poduszkami
jak bedzie latał to poduchy wywalone, jak bedzie szytwny i prawie sie nie rusza to poduchy ok. Z reszta kazdy mechanik to sprawdzi migiem.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Silnik siedzi sztywno, spec od diesli powiedział że to może być wina pompy cieczy(ma luz) lecz nie cieknie.Próbowałem wczoraj wymienić, lecz nie obędzie się bez zciągnięcia rozrządu Ktoś pisał że można to zrobić bez zdekopletoawania rozrządu ale ja nie widzę takiej możliwości...Bizon_21 pisze:otworz mache i poruszaj silnikiem jak bedzie sztywno siedzial nie bedziesz mogl nim potrzesc to na bank cos z poduszkami a jak nie to proponuje podjechac do mechanika niech sie zajmom tym fachowcy.
pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości