podłaczenie zegara z golfa3 do golfa2 (kwestia obrotmierza)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzysiek KM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 01, 2004 13:53
Lokalizacja: Żagań/Wrocław
Kontakt:

podłaczenie zegara z golfa3 do golfa2 (kwestia obrotmierza)

Post autor: Krzysiek KM » pn lis 01, 2004 13:58

witam, mam pytanko po zmianie deski do 2 z golfa 3 musialem podlaczyc licznik, wszystko jest ok, mfa dziala temperatury paliwo, jedyny problem mam z obrotomierzem, po podlaczeniu wskazowka buja sie strasznie i nie wiem jak temu zaradzic, jezeli ktos wie bardzo prosze o jakies rady. Dizeki i pozdro all



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pn lis 01, 2004 14:07

A na pewno wszystko dobrze podłączyłeś? Może kwestia jakiejś złej masy?
Z tego co pamiętam miałeś zegary na dwie wtyczki, a tam jest dziwny pinout, może coś przeoczyłeś?


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Piter_NS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn sie 23, 2004 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Piter_NS » pn lis 01, 2004 20:28

korzystajac z okazji ze temat zostal poruszony chcialem zapytac jak z podlaczeniem zuzycia paliwa oraz predkosciomierza w zegarach z mk3 do w mk2.


Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pn lis 01, 2004 22:51

impulsator do skrzyni


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Krzysiek KM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 01, 2004 13:53
Lokalizacja: Żagań/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Krzysiek KM » wt lis 02, 2004 16:00

jak podlaczyc zuzycie spalin nie mam pojecia, w 2 jce byla rurka z powietrzem a w golfie 3 jest to mierzone jakos elektronicznie, a co do predkosci , wystarczy zastapic slimaka z linka elektryczny czujnikiem w skrzyni podlaczyc zasilanie do czujnika czyli (+ i -) a trzeci przewod jako wzbudzenie do licznika i po klopocie , pozdro


This is my world you just live in it.

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt lis 02, 2004 19:57

zużycie spalin - hmmmm...


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Piter_NS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn sie 23, 2004 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Piter_NS » śr lis 03, 2004 20:15

czy impulsator z mk2 (digifiza) jest inny niz w mk3 ??


Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr lis 03, 2004 23:46

powinien być taki sam skrzynia jest taka sama
ważne żeby miał tyle samo impulsów na obrót


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

edass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pt paź 08, 2004 14:31
Lokalizacja: CK

Post autor: edass » czw lis 04, 2004 15:25

nie wiem czy to jest na 100% dobry sposob --- ale ja podlaczylem tak w moim poprzednim samochodzie i wszystko bylo jak ta lala---
obrotomierz podlacza sie piecioma przewodami : plus minus dwa przewody do podswietlania tarczy oraz jeden ktory podlacza sie do cewki i wszystko powinno grac


Trabant plastik jest fantastik!

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » śr gru 21, 2005 12:38

Mam licznik z MK3 chciałbym go podłączyć do MK2 1.3 na gaźniku mój licznik ma dwie wtyczki co muszę zrobić (najlepiej krok po kroku łopatologicznie), żeby to wszystko działało!


Volskwagen - Das Auto.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 347 gości