G60 czy VR6 ?????
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
powtarzalne 6,5 s.SToRM pisze:No a co mam pisac, skoro 9 na 10 VR'ow u nas shamowanych serii nie trzymalo i to dosyc znacznie.. A te co nie zdarzyly pojechac na hamownie to dostaja baty od kazdej 16V?Borys pisze:sie nie napinam, tylko juz którys raz z kolei piszesz ze vr6 to nie jedzie itd itp
Jedynie honoru pilnuje 2.9 w syncro kumpla - ktory sie ni poddaje, ale i tez nie odjezdza..
Borys, dla mnie silnik o prawie 3 litrach pojemnosci i o mocy 15% wiekszej niz herlawa 16V powinnen robic z nia co chce..
Ile Ci wyszlo na g-techu w takiej lekkiej mk2? ze 6,5?
www.vrservice.pl
sporo z Was pisze, że trudno znaleźć VR6 trzymającego serię... a G60 to niby każdy ma swoje 160 kucy, z którymi wyjechało z fabryki? niestety, ale G60 jest łatwiej zajeździć niż VR6... niestety, sporo właścicieli G60 nie ma pojęcia o prawidłowym użytkowaniu takiego silnika i stąd tyle problemów z kompresorami w używanych G60. a koljny powód wyższości VR6 nad G60 - od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemność. nie da rady zastąpić jej czymkolwiek innym... silniki doładowane to nie to samo co stare, dobre wolno - ssaki
SToRM, ja też wybrałbym ABF-a zamiast VR6 czy G60 . ale karoolo pytał akurat o te dwa ostatnie silniki...
SToRM, ja też wybrałbym ABF-a zamiast VR6 czy G60 . ale karoolo pytał akurat o te dwa ostatnie silniki...
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
to szykuj na to kilka kpln-ów...niunciel pisze:chcem go uturbic
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;
VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress
Wulkanizator - Psychopata
Jestem szczesliwym posiadaczem silnika PG czyli G60. Tak sie sklada ze wystarczy dbac odpowiednio o silnik a dokladnie o kompresor i silnik ten potrafi dac wiele przyjemnosci z jazdy. Nieduzym kosztem mozna latwo podniesc osiagi tego silnika np. custom chip by Evo + mniejsze kolko i vr6 objezdza sie bez problemu. Pewnie ktos powie ze bylo to zajechane vr6... byly to dwa rozne auta, oba bardzo zadbane.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
daj darek jakies filmiki:) bo mnie juz doszly sluchy:P
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
A ja powiem tak, jakbym mial kase, to bym brał zadbanego VR6, G60 strasznie trudno spotkac, a ABFa jakbym mial mniej kasy i rozsądek - ale to tylko moje zdanie
Wszytskei silniki to potęga, a różnica paru koników mozna zawsze zredukowac przez tuning.
ABF to jedna z najlepszych jednostek VW, ale znów o VR6 czy G60 sie nie trzeba wypowiadac, to mówi samo za siebie "nacisnij gaz a sie dowiesz"
Wszytskei silniki to potęga, a różnica paru koników mozna zawsze zredukowac przez tuning.
ABF to jedna z najlepszych jednostek VW, ale znów o VR6 czy G60 sie nie trzeba wypowiadac, to mówi samo za siebie "nacisnij gaz a sie dowiesz"
G60 - trudniej znaleźdź części, zawsze mniejsza pojemność od vr6, trudno znaleźdź w b.dobrym stanie.. ale jaka satysfakcja posiadania takiego rarytasu..
VR6 - coraz więcej młodych i gniewnych ma vr6 więc unikatowe nie jest, ponoć szybko tracą moc - jak na swoją pojemność, drogie części a silnik nie żeby jakiś skomplikowany
ABF - i znowu "ponoć" mniej awaryjny jak vr6 no ale i moc mniejsza (chociaż nie dużo), dość rzadko spotykany a objedzie nie jednego sport-spojlera
Jeśli ja bym miał wybierać to bym brał G60 ale wiadomo to już starsze silniki i potrzebujące nieraz dużo poświęcenia. Jeśli chcesz coś nowszego to ja bym brał ABFa
PoZr
VR6 - coraz więcej młodych i gniewnych ma vr6 więc unikatowe nie jest, ponoć szybko tracą moc - jak na swoją pojemność, drogie części a silnik nie żeby jakiś skomplikowany
ABF - i znowu "ponoć" mniej awaryjny jak vr6 no ale i moc mniejsza (chociaż nie dużo), dość rzadko spotykany a objedzie nie jednego sport-spojlera
Jeśli ja bym miał wybierać to bym brał G60 ale wiadomo to już starsze silniki i potrzebujące nieraz dużo poświęcenia. Jeśli chcesz coś nowszego to ja bym brał ABFa
PoZr
German Car - German Style ;-)
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Gofer: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153467 Zapraszam
[img]http://img14.imageshack.us/img14/5457/ostry.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości