witam
podlaczylem kompa pod samochod i zczytalem bledy ....
i mam taki blad:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
co oznaczaja dokladnie te bledy i ktory to czujnik ??
Co to za błąd ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Co to za błąd ??
Oxygen sensor to po naszemu czujnik tlenu, a czujnik mamy jeden do pomiaru zawartości tlenu w spalinach i jest to sonda lambda. Według powyższego opisu wynika, że najprawdopodobniej wyprowadzenie 28 (+12V) ma zwarcie do 10 i 29 (masa) ma zwarcie do 10. Musiałbyś mieć opis wyprowadzeń w cpu, wówczas możnaby było dojść na którym wyprowadzeniu jest +, GND, sygnał z pomiaru.Artur79 pisze:witam
podlaczylem kompa pod samochod i zczytalem bledy ....
i mam taki blad:
00525 - Oxygen Sensor (G39)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00525 - Oxygen Sensor (G39)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
co oznaczaja dokladnie te bledy i ktory to czujnik ??
Sprawdz sondę lambda. Siedzi ona zazwyczaj na wlocie spalin w katalizatorze.
VWpower Golf
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Sprawdź ile masz przewodów w sondzie. I po pierwsze sprawdź jej wtyczkę, i kable aż do ECU. Jeśli to model do 94, to jeden kabel dochodzi dopinu 38 ECU, drugi to ekran, masa jest na sondzie. Po 94 sonda była ogrzewana. Dwa kable do podgrzewania białe, ale ich uszkodzenia ECU nie widzi i nie sygnalizuje w Vagu i dwa kable sygnałowy i masowy) do ECU - pin 38 sygnał i 15 masa. Nie śpiesz się z wymianą sondy, sprawdź wtyczkę i dane kable najpierw.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 357 gości