MK II GTI TDI by Cinek
Moderator: G0 Karcio
MK II GTI TDI by Cinek
zakończył się jeden projekt a rozpoczął drugi więc kilka słówek
jako że moja dwójka zaczęła sie powoli kończyć, a dokładniej blacha trza było poszukać coś innego, oczywiście VW.
warunek pierwszy, podstawowy - 5 drzwi, drugi jak zwykle finanse ograniczone,trzeci - diesel.
w gre wchodziła więc w zasadzie trójka.
ale że od jakiegoś czasu miałem oko na sprowadzoną dwójkę GTI w niezłym stanie, pomysł z dwójką wrócił. no ale ten silnik...PB, 112 KM i jego spalanie.
no i pomysł " a może sławne GTI TDI, tylko że w dwójce.
jako że potencjalna baza wyposażenie miała niezłe jak na dwójke ( 4xelektryka, central, alarm,szyber, halogeny, zielone szyby, ) pomyślałem se raz kozie śmierć. robie dwójke GTI TDI.
poszukiwania dawcy na swapa trwały jakiś czas, ale znaleźć u nas niezły silnik to poważny problem, a jak już są to ceny niezłe.( nie licząc PDka który ujawnił sie 2 dni po robocie)
i dzieki koledze z forum trafiłem do gościa, który sprowadza z zachodu części w niezłych pieniądzach.szybki telefon, wywiad i plan gotowy - 1Z 90KM albo AFN 110. zostało zapiąć budżet, i heja.
jako że w mojej dwójce kilka rzeczy było do wzięcia ( środek, felgi 15 z nowymi oponami i inne duperele) , złożyłem z dwóch samochodów jeden, który posłużył jako podstawę dla silnika, którym w ostateczności jest AFN.
po złożeniu w całość montażem silnika zajęli się inni, którym elektronika TDIka nie jest obca.
wstępny plan był :
-AFN+skrzynia, do tego wszystko co trzeba żeby dostał powietrza, + zegary z trójki
troche czasu to zajęło, zresztą jeszcze się nie skończyło, i jak to ktoś z forumowiczów mówi - końca nie ma nigdy
zabawa z montażem silnika sie prawie skończyła, więc coś już moge powiedzieć.
dla silnika został przysposobiony większy intercooler, dlaczego mówić nie musze
prócz tego licznik z trójki zamienił sie na licznik z passata B5 z przed zmian, boardcomputerem z jego magicznym BITTE TANKEN
chodzi nieźle, jak na problem z komputerem, który nie bardzo chce sie gadywać z zegarami i silnikiem. ale że w ogóle chodzi to źle nie jest, reszte sie zrobi
z wyglądu została seria GTI, i taki był pomysł, żeby sie nie wyróżniać.
dziś zmieniłem seryjne lampy na moje stare clary, przerobione na soczewke, z tym że nowością jest żródło światła, o którym sie mówi że bierze mało prądu a świeci światłem 6000K
w najbliższym czasie na założenie czeka zawias supersporta 60/40, bo seria GTI sobie z tym silnikiem nie radzi.
na dalszy ogień pójdą hamulce, bo te co są jednak są za małe
dalsze mody będe opisywał na bieżąco
silnik o którym wyżj pisałem, szlag trafił, teraz jest GTI TDI PD silnik 115 KM AUY
najsmutniejsze zdjęcie jakie mam w swojej kolekcji, no i jakość marniutka
dwie foty wizyty na hamowni, jak widać ledwo wszedł, nie obyło się bez rozebrania dokładki
no i hamulce 256 mma ATE PD, obecnie z klocami ferodo bo EBC sie skończyły
jako że chyba pokasowałem zdjęcia z fotosika wrzucam najnowsze
jako że moja dwójka zaczęła sie powoli kończyć, a dokładniej blacha trza było poszukać coś innego, oczywiście VW.
warunek pierwszy, podstawowy - 5 drzwi, drugi jak zwykle finanse ograniczone,trzeci - diesel.
w gre wchodziła więc w zasadzie trójka.
ale że od jakiegoś czasu miałem oko na sprowadzoną dwójkę GTI w niezłym stanie, pomysł z dwójką wrócił. no ale ten silnik...PB, 112 KM i jego spalanie.
no i pomysł " a może sławne GTI TDI, tylko że w dwójce.
jako że potencjalna baza wyposażenie miała niezłe jak na dwójke ( 4xelektryka, central, alarm,szyber, halogeny, zielone szyby, ) pomyślałem se raz kozie śmierć. robie dwójke GTI TDI.
poszukiwania dawcy na swapa trwały jakiś czas, ale znaleźć u nas niezły silnik to poważny problem, a jak już są to ceny niezłe.( nie licząc PDka który ujawnił sie 2 dni po robocie)
i dzieki koledze z forum trafiłem do gościa, który sprowadza z zachodu części w niezłych pieniądzach.szybki telefon, wywiad i plan gotowy - 1Z 90KM albo AFN 110. zostało zapiąć budżet, i heja.
jako że w mojej dwójce kilka rzeczy było do wzięcia ( środek, felgi 15 z nowymi oponami i inne duperele) , złożyłem z dwóch samochodów jeden, który posłużył jako podstawę dla silnika, którym w ostateczności jest AFN.
po złożeniu w całość montażem silnika zajęli się inni, którym elektronika TDIka nie jest obca.
wstępny plan był :
-AFN+skrzynia, do tego wszystko co trzeba żeby dostał powietrza, + zegary z trójki
troche czasu to zajęło, zresztą jeszcze się nie skończyło, i jak to ktoś z forumowiczów mówi - końca nie ma nigdy
zabawa z montażem silnika sie prawie skończyła, więc coś już moge powiedzieć.
dla silnika został przysposobiony większy intercooler, dlaczego mówić nie musze
prócz tego licznik z trójki zamienił sie na licznik z passata B5 z przed zmian, boardcomputerem z jego magicznym BITTE TANKEN
chodzi nieźle, jak na problem z komputerem, który nie bardzo chce sie gadywać z zegarami i silnikiem. ale że w ogóle chodzi to źle nie jest, reszte sie zrobi
z wyglądu została seria GTI, i taki był pomysł, żeby sie nie wyróżniać.
dziś zmieniłem seryjne lampy na moje stare clary, przerobione na soczewke, z tym że nowością jest żródło światła, o którym sie mówi że bierze mało prądu a świeci światłem 6000K
w najbliższym czasie na założenie czeka zawias supersporta 60/40, bo seria GTI sobie z tym silnikiem nie radzi.
na dalszy ogień pójdą hamulce, bo te co są jednak są za małe
dalsze mody będe opisywał na bieżąco
silnik o którym wyżj pisałem, szlag trafił, teraz jest GTI TDI PD silnik 115 KM AUY
najsmutniejsze zdjęcie jakie mam w swojej kolekcji, no i jakość marniutka
dwie foty wizyty na hamowni, jak widać ledwo wszedł, nie obyło się bez rozebrania dokładki
no i hamulce 256 mma ATE PD, obecnie z klocami ferodo bo EBC sie skończyły
jako że chyba pokasowałem zdjęcia z fotosika wrzucam najnowsze
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 12:58 przez Cinek, łącznie zmieniany 12 razy.
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
niooniek pisze:i jak ten silnik w ogóle sobie radzi w budzie mk2?
pytanie powinno być jak buda radzi sobie z silnikiem:) generalnie jest baaardzo miło...a będzie jeszcze milej, jak sie dogadam z elektroniką i pojade do łodzi wymienić program
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
No ladne cacuszko, gratuluje takiego przeszczepu, dobra baza MK2 i cudny silniczek z MK3. Masz dokumentacje z prac w postaci fotek
Ostatnio zmieniony pt mar 30, 2007 18:33 przez Goofi, łącznie zmieniany 1 raz.
w niedziele córa ma pierwszy roczek głupio by było troche wychodzić z domu...na następnym na pewno sie pojawieSToRM pisze:Gratulacje Cinek - wpadaj w niedziele na spota sprzetem
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
[ Dodano: Pią Mar 30, 2007 7:25 pm ]
tak, bez EGRacowboy pisze:siakiś dziwny ten AFN... to jest silnik z wzdłużny z Paska?
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
nie jestem pazerny, jak skończe z kompem to podjade do uysego i zobaczymy co powie dla jazdy z dzieciakiem po mieście starczy mi około 130/300 a na czym sie skończy to zobaczymy po wizycie w łodzi
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości