Problem z radiem
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
Problem z radiem
witam wszystkich sympatyków Golfa
Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem VW GOLF 4 2000 TDI.
Samochód miał i nadal ma zamontowane radio (kaseciak) - takie miał jak go kupiłem.
Oczywiście postanowiłem wymienić radyjko na Philipsa z CD.
Po podłączeniu radyjko Philips świetnie gra, ale gdy tylko włączę 1 bieg i puszczę sprzęgło radio zaczyna wariować tzn. przestaje grać i panel w radiu zaczyna migać - jakby zwariował.
Jeśli samochód stoi mimo, że ma włączony silnik radio gra bez problemu. Ten problem nie występuje w starym radiu. Stare radio kaseciak gra bez problemów.
Dodam że Philipsa używał kumpel i u niego w aucie radyjko spisuje się świetnie.
W czym może być problem? Prawdopodobnie coś z elektryką ale nie wiem jak to ugryźć.
Proszę o pomoc.
Dzięki
ziggi
Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem VW GOLF 4 2000 TDI.
Samochód miał i nadal ma zamontowane radio (kaseciak) - takie miał jak go kupiłem.
Oczywiście postanowiłem wymienić radyjko na Philipsa z CD.
Po podłączeniu radyjko Philips świetnie gra, ale gdy tylko włączę 1 bieg i puszczę sprzęgło radio zaczyna wariować tzn. przestaje grać i panel w radiu zaczyna migać - jakby zwariował.
Jeśli samochód stoi mimo, że ma włączony silnik radio gra bez problemu. Ten problem nie występuje w starym radiu. Stare radio kaseciak gra bez problemów.
Dodam że Philipsa używał kumpel i u niego w aucie radyjko spisuje się świetnie.
W czym może być problem? Prawdopodobnie coś z elektryką ale nie wiem jak to ugryźć.
Proszę o pomoc.
Dzięki
ziggi
Przepiecie sie nie robi bo gdyby byly jakies zwarcia sfajczylby sie bezpiecznik.Mozliwe ze moze byc cos z kostkami Iso.Ale najlepiej podjechac do jakiegos elektryka
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=816521#816521][size=150][color=#FF0000][b]Mój MK3 1.8 GT[/b][/color][/size][/url]
Burn Rubber Not Your Soul
Burn Rubber Not Your Soul
żółty kabelek z czerwonym złącz i to + a czarny to minus i będzie cacy chyba ;] a jak nie to nowy kabel od akumlatora trza puścić oczywiście z zamontowanym odpowiednim bezpiecznikiem a możesz zrobić jeszcze taki myk że podłączasz miernik i mierzysz napięcie na kablach od radia przy wyłączonym silniku i podczas uruchamiania silnika, zobaczysz wtedy co się dzieje z napięciem, bo może są jakieś poważne spadki napięcia, ale wtedy to raczej chyba poważny problem.
Dziękuję wszystkim za rady, bardzo się przydały.
Nie miałem dostępu do netu dlatego dopiero teraz odpisuję.
Jak się okazało do kostki w aucie był podłączony kabelek z MUTE do telefonu komórkowego i to powodowało te kłopoty. Po odłączenia kabelka od telefonu wszystko działa bez zarzutu.
pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dzięki.
Nie miałem dostępu do netu dlatego dopiero teraz odpisuję.
Jak się okazało do kostki w aucie był podłączony kabelek z MUTE do telefonu komórkowego i to powodowało te kłopoty. Po odłączenia kabelka od telefonu wszystko działa bez zarzutu.
pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dzięki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości