Czujnik temp. Niebieski czy Żółty ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czujnik temp. Niebieski czy Żółty ??
Witam
mam silnik 1.8 ABS przy nim był czujnik 4 przewodowy z żółtą obwódka ... pojechalem kupic oryginalny w salonie VW bo podróbek mam dośc i tam mi pan sprzedał Niebieski i twierdzi ze ten napewno bedzie dobry a żółtego juz nie otrzymam bo nie ma.
czy to prawda ?? czym róznie sie niebieski od żółtego ?? ma ktos moze jakies schematy tych czujników ??
mam silnik 1.8 ABS przy nim był czujnik 4 przewodowy z żółtą obwódka ... pojechalem kupic oryginalny w salonie VW bo podróbek mam dośc i tam mi pan sprzedał Niebieski i twierdzi ze ten napewno bedzie dobry a żółtego juz nie otrzymam bo nie ma.
czy to prawda ?? czym róznie sie niebieski od żółtego ?? ma ktos moze jakies schematy tych czujników ??
---> Golf III 1.8 <---
Re: Czujnik temp. Niebieski czy Żółty ??
ja miałem z zieloną, a gość mi sprzedał z żółta i pojawił się problemArtur79 pisze:Witam
mam silnik 1.8 ABS przy nim był czujnik 4 przewodowy z żółtą obwódka ... pojechalem kupic oryginalny w salonie VW bo podróbek mam dośc i tam mi pan sprzedał Niebieski i twierdzi ze ten napewno bedzie dobry a żółtego juz nie otrzymam bo nie ma.
czy to prawda ?? czym róznie sie niebieski od żółtego ?? ma ktos moze jakies schematy tych czujników ??
z zawyżaniem temperatury na wskaźniku na desce (i nie był to czujnik z Allegro, jak wielu może myśleć)
więc albo wsadź ten co masz i zobacz czy nie zawyża, nie zaniża temperatury ...
albo od razu szukaj takie samego jak był ....
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Re: Czujnik temp. Niebieski czy Żółty ??
niebieskiego nie widziałemArtur79 pisze:Witam
mam silnik 1.8 ABS przy nim był czujnik 4 przewodowy z żółtą obwódka ... pojechalem kupic oryginalny w salonie VW bo podróbek mam dośc i tam mi pan sprzedał Niebieski i twierdzi ze ten napewno bedzie dobry a żółtego juz nie otrzymam bo nie ma.
czy to prawda ?? czym róznie sie niebieski od żółtego ?? ma ktos moze jakies schematy tych czujników ??
ja bynajmniej w ABS mam zielony
chciałem założyć żółty ale niestety wskazania były błędne
Ja mam zolty w ABSie, ale zawsze bylem pewien, ze kolory maja znaczenie, np przy zalaczaniu "ssania" itp
Na wskazania temp na wyswietlaczach nie powinno miec wplywu to jakiego koloru jest czujnik, jezeli zawyzal, to znaczy ze byl wadliwy albo tania podrobka, czesta usterka nowych, tanich czujnikow...
Na audiklubpolska tez uwazaja, ze kolory maja znaczenie
Na wskazania temp na wyswietlaczach nie powinno miec wplywu to jakiego koloru jest czujnik, jezeli zawyzal, to znaczy ze byl wadliwy albo tania podrobka, czesta usterka nowych, tanich czujnikow...
Na audiklubpolska tez uwazaja, ze kolory maja znaczenie
nie wnikam w twoje poglądy na ten tematkley pisze:Ja mam zolty w ABSie, ale zawsze bylem pewien, ze kolory maja znaczenie, np przy zalaczaniu "ssania" itp
Na wskazania temp na wyswietlaczach nie powinno miec wplywu to jakiego koloru jest czujnik, jezeli zawyzal, to znaczy ze byl wadliwy albo tania podrobka, czesta usterka nowych, tanich czujnikow...
Na audiklubpolska tez uwazaja, ze kolory maja znaczenie
w takim razie dlaczego jak kupywałem czujnik pytali sie o obwódke?
coś mi tu kręcisz
Co krece??
Napisalem, ze wydaje mi sie, ze ma znacznie jaka jest obwodka (bo czujnik ma dwie skcje - obwod na zegary - to jest chyba wszedzie takie samo; i obwod na komputer sterujacy - tu sa chyba roznice) napisalem, ze jaki by nie byl koor czujnika, to wskazania na zegarach powinny byc poprawne, ALE w domysle pozostawilem, ze wskazania na komputer moga byc inne......
NO DOBRA, PRZYZNAJE SIE, ZAKRECILEM TROCHE TE WYPOWIEDZI, ALE SUMA SUMARUM:
Z tego co napisales wynika, ze tez uwazasz, ze sa roznice, czyli myslimy tak samo
Napisalem, ze wydaje mi sie, ze ma znacznie jaka jest obwodka (bo czujnik ma dwie skcje - obwod na zegary - to jest chyba wszedzie takie samo; i obwod na komputer sterujacy - tu sa chyba roznice) napisalem, ze jaki by nie byl koor czujnika, to wskazania na zegarach powinny byc poprawne, ALE w domysle pozostawilem, ze wskazania na komputer moga byc inne......
NO DOBRA, PRZYZNAJE SIE, ZAKRECILEM TROCHE TE WYPOWIEDZI, ALE SUMA SUMARUM:
Z tego co napisales wynika, ze tez uwazasz, ze sa roznice, czyli myslimy tak samo
ok sprawa wyglada tak ....
miałem zółty w silniku i działa sprawnie dopoki nie padł .... jak padł to na zegarach pokazywał normalnie czyli od x do 90st jak sie rozgrzał .... za to samochod niechcial odpalac jak byl zimny .. wariowal jak odpalił i cuda wyczyniał.
rano jak byl zimny podpiolem go pod Laptopa i sprawdziłem parametry jakie podaje .... i stwierdził ze silnik ktory stał cała noc na 112st ..... no i nie dziwne ze nie mogl odpalic skoro myslal ze jest goracy ... jak juz ruszyl i popracowal to pokazywał 130st ...... ( na zegrach caly czas normalnie 90st ).
pojechałem do salonu VW i poprosiłem o nowy czujnik .. pan powiedizał ze zółtych juz nie ma - nie robia - i zamiennik dla niego to NIEBIESKI wiec kupiłem niebieski - zreszta za wasza radą - pisaliscie ze niebieski moze byc.
wymienilem czujniki i .......
rano ide do samochodu podlaczam kompa i sprawdzam temeperature 4st czyli mniej wiecej tyle ile jest naprawde ... odpalam - rusza bez problemu od pierwszego i odrazu trzyma obroty - obserwoje wskazania VAG i zegarow - temperatura rosnie w miare rowno +- 5st ale norma ze zegary sa mniej dokladne.
w okolicach 65st wedlug czujnika do kompa wyłacza "ssanie"- slychac to rowniez po obrotach.
Według VAG silnik rozgrzał sie do 90st i tak pracował - na zegarach wskazanie rowniez zatrzymało sie na 90st wiec wszystko jest OK.
Sumujac to wszystko wnosek jest takie ze jak ktos ma czujnik ŻÓŁTY to mozna go spokojnie zamienic na NIEBIESKI poniewaz wszystko działa poprawnie.
raczej w druga strone ten bedzie ok NIEBIESKI -> ŻÓŁTY ale skoro nie robia juz żółtych to raczej taka sytułacja nie zajdzie
miałem zółty w silniku i działa sprawnie dopoki nie padł .... jak padł to na zegarach pokazywał normalnie czyli od x do 90st jak sie rozgrzał .... za to samochod niechcial odpalac jak byl zimny .. wariowal jak odpalił i cuda wyczyniał.
rano jak byl zimny podpiolem go pod Laptopa i sprawdziłem parametry jakie podaje .... i stwierdził ze silnik ktory stał cała noc na 112st ..... no i nie dziwne ze nie mogl odpalic skoro myslal ze jest goracy ... jak juz ruszyl i popracowal to pokazywał 130st ...... ( na zegrach caly czas normalnie 90st ).
pojechałem do salonu VW i poprosiłem o nowy czujnik .. pan powiedizał ze zółtych juz nie ma - nie robia - i zamiennik dla niego to NIEBIESKI wiec kupiłem niebieski - zreszta za wasza radą - pisaliscie ze niebieski moze byc.
wymienilem czujniki i .......
rano ide do samochodu podlaczam kompa i sprawdzam temeperature 4st czyli mniej wiecej tyle ile jest naprawde ... odpalam - rusza bez problemu od pierwszego i odrazu trzyma obroty - obserwoje wskazania VAG i zegarow - temperatura rosnie w miare rowno +- 5st ale norma ze zegary sa mniej dokladne.
w okolicach 65st wedlug czujnika do kompa wyłacza "ssanie"- slychac to rowniez po obrotach.
Według VAG silnik rozgrzał sie do 90st i tak pracował - na zegarach wskazanie rowniez zatrzymało sie na 90st wiec wszystko jest OK.
Sumujac to wszystko wnosek jest takie ze jak ktos ma czujnik ŻÓŁTY to mozna go spokojnie zamienic na NIEBIESKI poniewaz wszystko działa poprawnie.
raczej w druga strone ten bedzie ok NIEBIESKI -> ŻÓŁTY ale skoro nie robia juz żółtych to raczej taka sytułacja nie zajdzie
---> Golf III 1.8 <---
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 148 gości