Fabrycznie nowe karoserie MK2 Rallye
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Fabrycznie nowe karoserie MK2 Rallye
Witam
wahałem się ... gdzie umieścić ten temat, ale do "Speed" mi najbardziej pasuje!!
Są dostępne fabrycznie nowe karoserie A grupowe Golfa MK2 Rallye czyli po drobnych rajdowych modyfikacjach:
- cieńsza blacha poszycia (0,7mm)
- brak szyberdachu
- brak mocowań pod kanapę
- brak mocowań deski rozdzielczej
Może ktoś się skusi - cena 4000 Euro
http://www.rallycarsforsale.net/clas/in ... s&id=14389
Wiecej info
wahałem się ... gdzie umieścić ten temat, ale do "Speed" mi najbardziej pasuje!!
Są dostępne fabrycznie nowe karoserie A grupowe Golfa MK2 Rallye czyli po drobnych rajdowych modyfikacjach:
- cieńsza blacha poszycia (0,7mm)
- brak szyberdachu
- brak mocowań pod kanapę
- brak mocowań deski rozdzielczej
Może ktoś się skusi - cena 4000 Euro
http://www.rallycarsforsale.net/clas/in ... s&id=14389
Wiecej info
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
yyyyy gdyby ktoś potrzebował silnik do tej karoserii:
Cena $ 5000 (US)
0km po pełnej regeneracji i poprawie osiągów(ostry wał, zawory Oettinger i wiele innych gratów do profesjonalnych modyfikacji), moc w granicach 350KM
Opis modyfikacji i cena - tutaj
Silnik pochodzi z tego Golf'a:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3133418
Jak pisze właściciel ... nie szczędzono środków na jego budowę ... to zresztą widać na fotach:
Cena $ 5000 (US)
0km po pełnej regeneracji i poprawie osiągów(ostry wał, zawory Oettinger i wiele innych gratów do profesjonalnych modyfikacji), moc w granicach 350KM
Opis modyfikacji i cena - tutaj
Silnik pochodzi z tego Golf'a:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3133418
Jak pisze właściciel ... nie szczędzono środków na jego budowę ... to zresztą widać na fotach:
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- barteKKK03
- V.I.P.
- Posty: 15224
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
stwierzdam ze mocowania pod kanapę zostaną wkrótce u mnie wycięte...
btw wiecie moze jak kształtuje sie rozkład mas w seryjnym mk2?
mam wrażenie ze za bardzo stawia mi tyłek i zastanawiam sie nad przeniesieniem czesci masy na tył, np akumulator...w bagażniku poza tym wylądują też dwa koła zapasowe na inną nawierzchnię niż te na aucie(moze to wystarczy)...auto mam odelżone ale w zasadzie wszytko co "wybrałem" jest w tylnej połowie auta...w efekcie odelzylem za bardzo tył (tak myśle)...dodam ze nie mam aktualnie kasy na wystrojenie mojego b6 wiec na razie musze ratowac sie polsrodkami no i bardziej uważać...
druga sprawa:
czym wymazana jest podłoga w mk2 od środka? nie sa to na pewno najklejane maty bitumiczne (nimi jest obklejony tylko tunel) tylko jakiś "natrysk"??? czy ktos wie czym to mozna zdjąć? pytam oczywiscie o chemię bo sposób z dłutem jest ostatecznoscią...miekie to jest nawet bo paznokieć wchodzi w to dość łatwo ale recznej roboty byo by z tym sporo....zależy mi jednak zeby pozbyuć sie tylko tego kleika ale nie do gołej balchy....podkład mógłby zostac...
Apsik moze Ty cos wiesz i mozesz pomóc? Każda porada mile widziana
btw wiecie moze jak kształtuje sie rozkład mas w seryjnym mk2?
mam wrażenie ze za bardzo stawia mi tyłek i zastanawiam sie nad przeniesieniem czesci masy na tył, np akumulator...w bagażniku poza tym wylądują też dwa koła zapasowe na inną nawierzchnię niż te na aucie(moze to wystarczy)...auto mam odelżone ale w zasadzie wszytko co "wybrałem" jest w tylnej połowie auta...w efekcie odelzylem za bardzo tył (tak myśle)...dodam ze nie mam aktualnie kasy na wystrojenie mojego b6 wiec na razie musze ratowac sie polsrodkami no i bardziej uważać...
druga sprawa:
czym wymazana jest podłoga w mk2 od środka? nie sa to na pewno najklejane maty bitumiczne (nimi jest obklejony tylko tunel) tylko jakiś "natrysk"??? czy ktos wie czym to mozna zdjąć? pytam oczywiscie o chemię bo sposób z dłutem jest ostatecznoscią...miekie to jest nawet bo paznokieć wchodzi w to dość łatwo ale recznej roboty byo by z tym sporo....zależy mi jednak zeby pozbyuć sie tylko tego kleika ale nie do gołej balchy....podkład mógłby zostac...
Apsik moze Ty cos wiesz i mozesz pomóc? Każda porada mile widziana
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
czyli chodzi Ci o taką miękka żółtą i tłustą masę "rozlaną" po podłodzesas_gti pisze:miekie to jest nawet bo paznokieć wchodzi
Jedyna opcje (100% skuteczna) 1-2 butelki benzyny lakowej, kilogram szmatek i trzeba to zcierać; miejscami możesz nawet przytrzeć farbę, ale do gołej blachy jeszcze ho hosas_gti pisze:zależy mi jednak zeby pozbyuć sie tylko tego kleika ale nie do gołej balchy....podkład mógłby zostac...
Wyobraź sobie że ja to mialem po całej komorze i silniku "wylane" ... w G60 ... i ztarłem wszystko w 2tyg
żadna nowość kolego po wyjęciu kanapy i innych pierdół wejście bokiem to bajka ... w sumei ten sam problem jest w moim G60, może i boczki dobrze wychodzą ale auto jest bardzo podsterownesas_gti pisze:obniejszych elementów).
ja tam mam od rokusas_gti pisze:stwierzdam ze mocowania pod kanapę zostaną wkrótce u mnie wycięte
sas_gti pisze:mam wrażenie ze za bardzo stawia mi tyłek i zastanawiam sie nad przeniesieniem czesci masy na tył, np akumulator
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
z podsterownoscia ja nie mam problemów...chyba ze miales na mysli ze twoj jest nadsterownyApsik pisze:boczki dobrze wychodzą ale auto jest bardzo podsterowne
pewnie tak....a czy lakier (w moim przypadku czerwony) jest polozony na to?Apsik pisze:czyli chodzi Ci o taką miękka żółtą i tłustą masę "rozlaną" po podłodze
no wyobrażam sobie bo mam czamem do czynienia z g60 koelgi i on ma też całą komorę tym wysmarowaną...wiem ocb...Apsik pisze:Wyobraź sobie że ja to mialem po całej komorze i silniku "wylane" ... w G60 ... i ztarłem wszystko w 2tyg
ja też co prawda mam komore wybadźganą jakimś badziewiem ale nie jest ju to ta substancja z podłogi i jest jej znacznie mniej niz w g60...
dzieki Apsik , spróbuje z b.lakową
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Chodzi o to że wchodząc w 90* ostry zakręt ucieka mi przód (zakładam że to waga silnika), delikatniw działając ręcznym auto ładnie wchodzi bokiem, ale trzeba uważać, bo zbyt długie "działanie" ręcznego i jest bączek ... lub wypad z trasy.sas_gti pisze:z podsterownoscia ja nie mam problemów...chyba ze miales na mysli ze twoj jest nadsterowny
Najczęściej było tak: blacha, na to podkład, na to natryskowa masa gumowa (tylko podłoga i elementy komory silnika), na to lakier, na lakier ta tłusta maź (tylko podłoga od wewnątrz i miejscami komora silnika) ... tak to mniej wiecej wygląda ... badania na około 15 różnych MK2/MK3sas_gti pisze:a czy lakier (w moim przypadku czerwony) jest polozony na to?
działajsas_gti pisze:spróbuje z b.lakową
też nie rozumię tej filozofiisas_gti pisze:jest jej znacznie mniej niz w g60.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości