Szukałem na forumm, ale nie znalazłem takiej odpowiedzi, więc pytam
wczoraj pękł mi pasek napędu alternatora, kupiłem juz nowy MEYLE jednak nie mam zielonego pojęcia jak go założyć...
Co odkręcić, co poluzować? W ogóle jak patrzyłem to tam jest jeszcze drugie koło z paskiem które uniemożliwia założenie, musze je zdjąć?
Z góry mówię że do mechaniki mam 2 lewe ręce, jednak chciałbym czegos sie nauczyć..
Z góry dzięki
Wymiana paska wieloklinowego w 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tu masz fotoporade stworzoną dzięki uprzejmości kolegi Jaszczura:tu ]tu[/URL] Co do tematu "drugiego koła" to koło pasowe pompy wspomagania.Pasek tej pompy musisz zdjąć aby móc ściągnać pasek micro(wielorowkowy).Są tam dwie śruby do poluzowania 10 i również napinacz na ząbkach klucz 16.Luzujesz śruby( z kanału widać je b.dobrze) odciągasz pompe,zdejmujesz pasek klinowy i dalej jak w fotoporadzie...Powodzenia
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
ROF, będziesz miał problem to zadzwoń do mnie mój nr w podpisie,generalnie na poradzie jest tylko część opisana(nie ma o poluzowaniu pompy)
[ Dodano: Czw Mar 29, 2007 19:48 ]
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl to jest link do szukajki na dole jest
[ Dodano: Czw Mar 29, 2007 19:48 ]
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl to jest link do szukajki na dole jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 85 gości