Ciśnienie doładowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ciśnienie doładowania
Witam po raz kolejny, jako że zacząłem już przygode z vag'iem postanowiłem zmierzyc wartośc cisnienia doładowania ( 1Z 94 rok) i tu moje zdziwienie, grupa 011 - 002 obroty około 3000 zapisujemy log i gaz do oporu, wynik to przy 3000 - 1562.4 mba, 3570 - 1797.6 mba, 3885 - 1806 mba.
Czy test ten przeprowadziłem prawidłowo? Jesli okaże sie że tak to wychodzi na to że ktos niezle podkręcił dmuchawe.
Jest mozliwośc mechanicznej regulacji turbiny żeby powrócic do w miare normalnych nastaw?
Czy test ten przeprowadziłem prawidłowo? Jesli okaże sie że tak to wychodzi na to że ktos niezle podkręcił dmuchawe.
Jest mozliwośc mechanicznej regulacji turbiny żeby powrócic do w miare normalnych nastaw?
Od wartości MAPactual odejmij wartość: pole2, blok010 i masz ciśnienie pompowania. Jak chcesz porządnie sprawdzić czy turbawa dmucha jak trzeba to zrób loga blok011 tylko porządnie!!! (4 bieg startujesz loga od 1400rpm, pedał na podłoge i jedziesz do 4000rpm przez chwile utrzymuj 4000rpm). Wartości masz w excelu nie po to by cyferki pooglądać tylko wykres zrobić, powinieneś mieć coś jak tu (drugi rys.) http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html jak dwie linie bedą mniej więcej blisko siebie to jest ok! max powinno pompować do 2100mbar ale tylko przez chwilę bo zaraz powinno ograniczyć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości