Ciśnienie doładowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Tajny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:57
Lokalizacja: POLAND

Ciśnienie doładowania

Post autor: Tajny » czw mar 29, 2007 17:18

Witam po raz kolejny, jako że zacząłem już przygode z vag'iem postanowiłem zmierzyc wartośc cisnienia doładowania ( 1Z 94 rok) i tu moje zdziwienie, grupa 011 - 002 obroty około 3000 zapisujemy log i gaz do oporu, wynik to przy 3000 - 1562.4 mba, 3570 - 1797.6 mba, 3885 - 1806 mba.

Czy test ten przeprowadziłem prawidłowo? Jesli okaże sie że tak to wychodzi na to że ktos niezle podkręcił dmuchawe.

Jest mozliwośc mechanicznej regulacji turbiny żeby powrócic do w miare normalnych nastaw?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw mar 29, 2007 17:43

a nie trzeba czasem odjac 1mbar od tego jako cisnienie atmosferyczne? :hmm:
niech mnie ktos poprawi jak zle pisze.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Tajny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:57
Lokalizacja: POLAND

Post autor: Tajny » czw mar 29, 2007 17:59

patrz panie no, o tym nie pomyslałem ale jesli własnie trzeba tego 1mbar'a odjąc to znaczy że sycko u mnie w porządku :) no ale poczekajmy aż ktoś obeznany z magią turbosprężarek naświetli mój ociemniały umysł w tym temacie



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw mar 29, 2007 18:20

jest dokladnie tak jak mowi SouleR 1000 Mbar to 0 bar wszystko powyzej to doladowanie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » pt mar 30, 2007 00:31

Od wartości MAPactual odejmij wartość: pole2, blok010 i masz ciśnienie pompowania. Jak chcesz porządnie sprawdzić czy turbawa dmucha jak trzeba to zrób loga blok011 tylko porządnie!!! (4 bieg startujesz loga od 1400rpm, pedał na podłoge i jedziesz do 4000rpm przez chwile utrzymuj 4000rpm). Wartości masz w excelu nie po to by cyferki pooglądać tylko wykres zrobić, powinieneś mieć coś jak tu (drugi rys.) http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html jak dwie linie bedą mniej więcej blisko siebie to jest ok! max powinno pompować do 2100mbar ale tylko przez chwilę bo zaraz powinno ograniczyć.



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pt mar 30, 2007 01:50

Adamm pisze:Mbar
Niby tylko wielkość literki a różnica 10^9krotna :helm:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt mar 30, 2007 08:16

uysy pisze:Niby tylko wielkość literki a różnica 10^9krotna
oj taki drobny szczegol :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości