predkosc max w SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » sob mar 24, 2007 08:58

vagin2 pisze:mniej wysilone i mniej awaryjne silniki reni władają troszke więkrzą energią niż golf złomy. ;]
i głowice nie pękąją przedewszystkim jak przy waszych copach.
Może... Ale żadna renia w dieslu (ani nawet dziewiętnastka 1,8 16V) nie przyśpiesza do stówki jak 1,6TD Zaprzala ani jak 1,6TD mój - jesli sie z tym vagin nie zgadzasz to prosze o film reni w dieslu który zaprezentuje nam jej możliwości...



SzmelcWagen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 17:50
Lokalizacja: z nikad

Post autor: SzmelcWagen » sob mar 24, 2007 09:04

A czy ktoś z was pofatygował by się i zrobił zestawienie osiągów modeli silnika (1Z,AHU......)
Bo jestem ciekaw co z każdego z modeli silnika wyciągnięto a jak sie czyta posty to nie jest to takie przejrzyste jak np tabelka!



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob mar 24, 2007 10:30

SzmelcWagen podam ci tylko pare przykladow z forum: mk2 ventila, zaprzala, euglena, Trochima, Cinka. kazdy mniej lub bardziej dlubniety i smigajacy pieknie. tdi to chocby cowboy, aw69, rob555 i paru innych z tego forum. poszukaj sobie ile konikow maja ich bryki, jakie mody porobione.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob mar 24, 2007 22:04

Sorry ale co to za filmik :PP Moj JP sie lepiej zbierał !!
Chłopie jakieś na rozpadzie mi tu Mk2 pokazujesz !!
Prawdziwy GTD !! seria !!! idzie o niebo lepiej :P !!! WIEM BO MAM



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob mar 24, 2007 22:15

Czy jakiś szanowny MODERATOR może zamknąć ten temat? :hmm:



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » sob mar 24, 2007 22:19

Zamykanie tematu nic nie da bo ten gosciu Vagin albo jest nienormalny albo sobie jaja znas robi, podepnie sie znowu pod jakis temat a jak go wywala to sie zaloguje jako Vagin 1000000.Proponuje go olac cieplym moczem.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz mar 25, 2007 00:05

ciu te. to gtd z filmiku to chyba przed remontem bylo. dawaj jakis filmik z r19. moze byc znakomita benzyna 1.8. warto sie czasem posmiac.

hahaha


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz mar 25, 2007 01:01

no poakz filmik z R19 !!:PP a ja Ci pozniej pokaze z GTD !!!!
i wtedy bedziesz mogł sie wypowiedzieć !!:P i porównać czasy !!



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw mar 29, 2007 13:21

vagin te twoje reno to ja rowerem bez pedalowania objade, a tak powaznie to powiedz ile masz konne te reno to ci powiem, bo te 107 konne to zostaja w tyle a te 90 to juz daleko,daleko ze juz nie wspomne....i pamietaj mam tylko diesla,ale do jazdy dieselem potrzeba glowy :) pozdro (skomentuj mnie :) )


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw mar 29, 2007 16:23

Ja swoim SB jechalem 180 i trzeba bylo juz go bujac. Kola to 195/50/15. Z modow mam tylko spilowana podkladke, przestawiony stozek w pompie i wywalony katalizator. :blush:



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw mar 29, 2007 16:54

gniochu pisze:Ja swoim SB jechalem 180
ja tak jak mowilem to lece swoim SB 200 :) do 160 to moment :) potem troche wolniej, a mody to cisnienie+,dawka+,odwrocony boost pin, I MAM 1 BOOS PIN NA SPRZEDAZ RAZEM Z MEMBRANA W SUPER STANIE, NAWET Z PODKŁADAKA


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw mar 29, 2007 17:03

tomogolf2, a ile chcesz za ten boos PIN??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 156 gości