Bierze olej i kopci

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gregory477
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt mar 23, 2007 17:51
Lokalizacja: kraków

Bierze olej i kopci

Post autor: Gregory477 » śr mar 28, 2007 18:43

co może być jestem tu nowy/...
turbina pracuje a po 2500 obr na czarno dymi
turbinka ma luzy może być przez to???
Ostatnio zmieniony śr mar 28, 2007 21:26 przez Gregory477, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » śr mar 28, 2007 20:16

witam kolege to moze byc wina turbiny skoro ma luz , ale tez moga to byc wtryskiwacze proponuje powykrecac wtryski i zaniesc do sprawdzenia



pawliszyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:09
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

Post autor: pawliszyn » śr mar 28, 2007 20:39

norman pisze:witam kolege to moze byc wina turbiny skoro ma luz , ale tez moga to byc wtryskiwacze proponuje powykrecac wtryski i zaniesc do sprawdzenia
To nie wtryski a popierwsze za malo informacji.A jak pali? Ja obstawial bym turbine.Moim zdaniem jesli pokazal sie olej w przewodzie od filtra powietrza do turbiny i oska ma luz to wina turbiny i dmucha olej.A kopci jak zimny i po rozgrzaniu przestaje?



Gregory477
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt mar 23, 2007 17:51
Lokalizacja: kraków

Post autor: Gregory477 » śr mar 28, 2007 20:52

pali normalnie po czym puści dym jak każdy diesel i czy jest zimny czy ciepły to na wyższych obrotach po około 3000-3500 kopci na czarno przy wyprzedzani czy ruszaniu z świateł .A byłem u mechanika z paskiem wymianą i mówił że są luzy na ośce turbiny
turbina dobrze pracuje choć nie gwizdże a wtryski były podobno wymieniane .
odp



pawliszyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:09
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

Post autor: pawliszyn » śr mar 28, 2007 21:14

Gregory477 pisze: turbina dobrze pracuje choć nie gwizdże
Jedni mowia ze jak gwizdze to ostatnie jej podrygi inni ze dziala wtedy jak nalezy.U mnie brala olej i nie gwizdala ale luz na osce byl spory oleju bylo pelno w przewodzie od filtra(filtr caly czarny-a moze masz filtr brudny to tez moze byc przyczyna) do turbiny i w icku.Po wymianie oleju na lepszy sprawa troche sie poprawila mniej kopcil a bylo tak jak u Ciebie przy ostrym ruszaniu ze swiatel zadyma.Wymiana turbiny rozwiazala sprawe teraz nie ma dymu.W turbince sa uszczelniacze i to one puszczaja olej jak sie sypna.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr mar 28, 2007 21:17

Podepnę się pod temat:

moja jettka ma tak samo, jadę spokojnie, nie depczę i jest ok, nic nie kopci, a jak tylko dam mu w dechę to kopci jak szalony, kolor dymu szarawy, nie czarny. Turbina po regeneracji (koszt 700zł :-( ), wtryskiwacze nowe, pompa sprawdzona, wymieniona uszczelka pod głowicą i klawiaturą, silnik suchy, wycieków oleju nie widać.
Może to być wina dawki paliwa, może gościu źle mi ustawił dawkę przy ustawianiu pompy. Co do osiągów to jest OK, autko wkręca się SUPER, turbina ładnie ciągnie od około 2500obr/min, spalanie tez w normie (6 - 6,5 l / 100km, średnie), tylko ten dym przy wyprzedzaniu.



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » śr mar 28, 2007 21:19

A ja zapytam czy jest mozliwośc kupienia samych uszczelniaczy do turbinki? Wogóle ktoś to sprzedaje?



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: mk2 bierze olej i kopci

Post autor: Gitner » śr mar 28, 2007 21:24

Gregory477 pisze:co może być jestem tu nowy/...
Rozumiem ze jestes nowy, ale zanim cos napiszesz zapoznaj sie z Regulaminem, po drugie po co zakladasz do kazdego problemu nowy temat? Mogles obie sprawy (heh 3 sprawy bo i o zawieszeniu w innym dziale piszesz) opisac w jednym temacie !!! Po trzecie twoj silnik to TD a nie TDI. Nie wprowadzaj w blad.

Pozdro
Gitner
Ostatnio zmieniony śr mar 28, 2007 21:25 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

pawliszyn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:09
Lokalizacja: Pasłęk
Kontakt:

Post autor: pawliszyn » śr mar 28, 2007 21:25

szatanek pisze:A ja zapytam czy jest mozliwośc kupienia samych uszczelniaczy do turbinki? Wogóle ktoś to sprzedaje?
Moze i jest ale kto to potem posklada tzn po takim zabiegu nalezalo by wywazyc oske turbiny, jesli ma kierownice to odpowiednio zlozyc.Ciezka sprawa.

[ Dodano: 28 Mar 2007 21:40 ]
Lukas-182 pisze: Może to być wina dawki paliwa, może gościu źle mi ustawił dawkę przy ustawianiu pompy
Tez mozliwe.Ja ze swoim problemem jezdzilem od jednego do drugiego i gadali inaczej.Bylem u kowala i tak pompe ustawil ze na 100km wyszlo z 15l ledwo do domu dojechalem i nie wiedzialem co sie stalo.Pojechalem do speca skasowal 400 setki pompe na maszynie ustawil pali przy mojej nodze 7l no w trasie mniej i jest ok zadymic zadymi ale jak to klekot.Zbytni bym sie tym dymem nie przejmowal jak oleju nie ubywa a z ustawienie pompy mozna sprawdzic.

[ Dodano: 28 Mar 2007 21:42 ]
Aha a pompe wyciagal?U mnie tak i potem wsadzil nie tak jak trzeba.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » śr mar 28, 2007 22:46

pawliszyn pisze:[ Dodano: 28 Mar 2007 21:42 ]
Aha a pompe wyciagal?U mnie tak i potem wsadzil nie tak jak trzeba.
Tak, pompa została oddana do sprawdzenia na "stole", być może mechanik ja krzywo zamontował podczas wkładania.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw mar 29, 2007 00:14

u mnie tez bierze olej i kopci. Jak ma wieksze obciazenie to puszcza taka chmure ze glowa mala :P. Jak np. jade na za wysokim biegu i dam wiecej gazu to kopci wtedy. Jak jest zimny i jade to tez widze czarna chmure.... I przy gwaltowniejszym dodaniu gazu to wiadomo. Nie wiem czy to uszczelniacze na zaworach czy turbo czy moze pierscionki :(.... Ile zaplace za sprawdzenie co mu dolega?? Orientuje sie ktos??



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw mar 29, 2007 13:44

a mi nie przeszkadza ze kopci :) nawet podoba mi sie, jak szybko mu wstawiam to kopci, albo jak ma ciezko np pod gorke, a jak jezdze spokojnie to nic nie dymi :)


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Kazimir
Grupa Wielkopolska
Grupa Wielkopolska
Posty: 131
Rejestracja: sob lut 17, 2007 22:24
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Kazimir » czw mar 29, 2007 14:26

tomogolf2 pisze:a mi nie przeszkadza ze kopci nawet podoba mi sie, jak szybko mu wstawiam to kopci, albo jak ma ciezko np pod gorke, a jak jezdze spokojnie to nic nie dymi
Mi także dymienie nie przeszkadza. Najlepiej jest na trasie podczas wyprzedzania na wysokich obrotach. Dymek leci sobie na auto za nami :bigok: :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)

Gregory477
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt mar 23, 2007 17:51
Lokalizacja: kraków

Post autor: Gregory477 » pn kwie 02, 2007 16:33

A nie wiecie jakie są przyczyny źle ustawionego zapłonu (pompy)
Dzięki..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 66 gości