Bierze olej i kopci
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pt mar 23, 2007 17:51
- Lokalizacja: kraków
Bierze olej i kopci
co może być jestem tu nowy/...
turbina pracuje a po 2500 obr na czarno dymi
turbinka ma luzy może być przez to???
turbina pracuje a po 2500 obr na czarno dymi
turbinka ma luzy może być przez to???
Ostatnio zmieniony śr mar 28, 2007 21:26 przez Gregory477, łącznie zmieniany 1 raz.
To nie wtryski a popierwsze za malo informacji.A jak pali? Ja obstawial bym turbine.Moim zdaniem jesli pokazal sie olej w przewodzie od filtra powietrza do turbiny i oska ma luz to wina turbiny i dmucha olej.A kopci jak zimny i po rozgrzaniu przestaje?norman pisze:witam kolege to moze byc wina turbiny skoro ma luz , ale tez moga to byc wtryskiwacze proponuje powykrecac wtryski i zaniesc do sprawdzenia
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pt mar 23, 2007 17:51
- Lokalizacja: kraków
pali normalnie po czym puści dym jak każdy diesel i czy jest zimny czy ciepły to na wyższych obrotach po około 3000-3500 kopci na czarno przy wyprzedzani czy ruszaniu z świateł .A byłem u mechanika z paskiem wymianą i mówił że są luzy na ośce turbiny
turbina dobrze pracuje choć nie gwizdże a wtryski były podobno wymieniane .
odp
turbina dobrze pracuje choć nie gwizdże a wtryski były podobno wymieniane .
odp
Jedni mowia ze jak gwizdze to ostatnie jej podrygi inni ze dziala wtedy jak nalezy.U mnie brala olej i nie gwizdala ale luz na osce byl spory oleju bylo pelno w przewodzie od filtra(filtr caly czarny-a moze masz filtr brudny to tez moze byc przyczyna) do turbiny i w icku.Po wymianie oleju na lepszy sprawa troche sie poprawila mniej kopcil a bylo tak jak u Ciebie przy ostrym ruszaniu ze swiatel zadyma.Wymiana turbiny rozwiazala sprawe teraz nie ma dymu.W turbince sa uszczelniacze i to one puszczaja olej jak sie sypna.Gregory477 pisze: turbina dobrze pracuje choć nie gwizdże
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Podepnę się pod temat:
moja jettka ma tak samo, jadę spokojnie, nie depczę i jest ok, nic nie kopci, a jak tylko dam mu w dechę to kopci jak szalony, kolor dymu szarawy, nie czarny. Turbina po regeneracji (koszt 700zł ), wtryskiwacze nowe, pompa sprawdzona, wymieniona uszczelka pod głowicą i klawiaturą, silnik suchy, wycieków oleju nie widać.
Może to być wina dawki paliwa, może gościu źle mi ustawił dawkę przy ustawianiu pompy. Co do osiągów to jest OK, autko wkręca się SUPER, turbina ładnie ciągnie od około 2500obr/min, spalanie tez w normie (6 - 6,5 l / 100km, średnie), tylko ten dym przy wyprzedzaniu.
moja jettka ma tak samo, jadę spokojnie, nie depczę i jest ok, nic nie kopci, a jak tylko dam mu w dechę to kopci jak szalony, kolor dymu szarawy, nie czarny. Turbina po regeneracji (koszt 700zł ), wtryskiwacze nowe, pompa sprawdzona, wymieniona uszczelka pod głowicą i klawiaturą, silnik suchy, wycieków oleju nie widać.
Może to być wina dawki paliwa, może gościu źle mi ustawił dawkę przy ustawianiu pompy. Co do osiągów to jest OK, autko wkręca się SUPER, turbina ładnie ciągnie od około 2500obr/min, spalanie tez w normie (6 - 6,5 l / 100km, średnie), tylko ten dym przy wyprzedzaniu.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: mk2 bierze olej i kopci
Rozumiem ze jestes nowy, ale zanim cos napiszesz zapoznaj sie z Regulaminem, po drugie po co zakladasz do kazdego problemu nowy temat? Mogles obie sprawy (heh 3 sprawy bo i o zawieszeniu w innym dziale piszesz) opisac w jednym temacie !!! Po trzecie twoj silnik to TD a nie TDI. Nie wprowadzaj w blad.Gregory477 pisze:co może być jestem tu nowy/...
Pozdro
Gitner
Ostatnio zmieniony śr mar 28, 2007 21:25 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Moze i jest ale kto to potem posklada tzn po takim zabiegu nalezalo by wywazyc oske turbiny, jesli ma kierownice to odpowiednio zlozyc.Ciezka sprawa.szatanek pisze:A ja zapytam czy jest mozliwośc kupienia samych uszczelniaczy do turbinki? Wogóle ktoś to sprzedaje?
[ Dodano: 28 Mar 2007 21:40 ]
Tez mozliwe.Ja ze swoim problemem jezdzilem od jednego do drugiego i gadali inaczej.Bylem u kowala i tak pompe ustawil ze na 100km wyszlo z 15l ledwo do domu dojechalem i nie wiedzialem co sie stalo.Pojechalem do speca skasowal 400 setki pompe na maszynie ustawil pali przy mojej nodze 7l no w trasie mniej i jest ok zadymic zadymi ale jak to klekot.Zbytni bym sie tym dymem nie przejmowal jak oleju nie ubywa a z ustawienie pompy mozna sprawdzic.Lukas-182 pisze: Może to być wina dawki paliwa, może gościu źle mi ustawił dawkę przy ustawianiu pompy
[ Dodano: 28 Mar 2007 21:42 ]
Aha a pompe wyciagal?U mnie tak i potem wsadzil nie tak jak trzeba.
u mnie tez bierze olej i kopci. Jak ma wieksze obciazenie to puszcza taka chmure ze glowa mala . Jak np. jade na za wysokim biegu i dam wiecej gazu to kopci wtedy. Jak jest zimny i jade to tez widze czarna chmure.... I przy gwaltowniejszym dodaniu gazu to wiadomo. Nie wiem czy to uszczelniacze na zaworach czy turbo czy moze pierscionki .... Ile zaplace za sprawdzenie co mu dolega?? Orientuje sie ktos??
Mi także dymienie nie przeszkadza. Najlepiej jest na trasie podczas wyprzedzania na wysokich obrotach. Dymek leci sobie na auto za namitomogolf2 pisze:a mi nie przeszkadza ze kopci nawet podoba mi sie, jak szybko mu wstawiam to kopci, albo jak ma ciezko np pod gorke, a jak jezdze spokojnie to nic nie dymi
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)
i LOVE DRIVE :)
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pt mar 23, 2007 17:51
- Lokalizacja: kraków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 66 gości