Witam.
Juz kiedys pisalem o tym ze bierze olej ale sprawa poglebia sie.
Jak auto postoi kilka dni to po odpaleniu odrazu smierdzi spalanym olejem i nie pracuje na wszystkich garkach gdy lekko go przegazuje zaczyna chodzic na wszystkich i juz nie smierdzi. Wyglada mi to tak jakby olej splywal do cylindrow.
Ile moze kosztowac uszczelka pod glowice?
Ma ktos moze do sprzedania w dobrej cenie glowice do 2,9 na aparacie?
VR6 - bierze olej cd.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
na początku wymień uszczelniacze zaworów koszt uszczelniaczy to około 20zł zawsze to taniej niż szlif i wymiana pierścieni jeśli to nie pomoże to czeka cię duży wydatek na remont silnika, co do nie pracowania na wszystkich garach to wymień przewody WN (tylko nie na POWER TECki, wstaw BERU lub NGK)u mnie tez nie pracował na wszystkich garach zmieniłem przewody i wszystko gra
[img]http://images38.fotosik.pl/50/69e61b6ae5a4bbde.jpg[/img]
bylem w warsztacie zajmujacym sie naprawa glowic i powiedzieli ze moze byc peknieta glowica i dlatego przez ten czas jak auto nie jest uzywane olej z glowicy moze sciekac na tloki i dlatego podczas odpalania auto nie pracuje na wszystkich cylindrach do momentu wypalenia oleju.
Znajomy mial kiedys w toyocie ze jak nie odpalal auta jakis czas to plyn chlodniczy dostawal mu sie do cylindra ale pewnego razu nie odpalal dluzej i juz nie odpalil po zdjeciu glowicy w cylindrze bylo sporo chlodziwa.
Ja zapach oleju po odpalaniu czuje tylko jak samochod postoi conajmniej 3-4dni bo jak codzinnie jezdze to nie widac tego.
Znajomy mial kiedys w toyocie ze jak nie odpalal auta jakis czas to plyn chlodniczy dostawal mu sie do cylindra ale pewnego razu nie odpalal dluzej i juz nie odpalil po zdjeciu glowicy w cylindrze bylo sporo chlodziwa.
Ja zapach oleju po odpalaniu czuje tylko jak samochod postoi conajmniej 3-4dni bo jak codzinnie jezdze to nie widac tego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości