PANOWIE POMOCY!!
nie wiem jak to zrobiłem ale porabałem gwint w podłużnicy tam gdzie przykręca się wachacz.
nie mam takiego gwintownika i nigdzie nie moge znaleźć odpowiedniego.
co moge na to poradzic??
czy można przewiercić to na wylot(podłoge) i dać śrubę i jakąś nakrętke z góry??
tylko gdzie by wyszła ta śruba??
w kabinie czy gdzieś w zamknietym profilu??
i czy taka opcja jest jakimś wyjściem??
proszę pomocy!!
pozdrawiam
Zerwany gwint
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
Zerwany gwint
Ostatnio zmieniony wt mar 27, 2007 18:50 przez koonrad, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- robal264
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2140
- Rejestracja: pn lis 28, 2005 22:46
- Lokalizacja: Małkowice
- Kontakt:
a jakby wycial to miejsce i zamiast niego wstawil nowe ?? np ze szrotu ?? troche rzezby w tym by bylo ale moze i to jest jakies wyjscie, albo sprobowac zregenerowac ten stary wyciety kawalek, nawet jakby to mialbyc inni gwint.
trzeba by tylko najpierw sie dowiedziec czy w przypadku wycinania jest to prosta operacja czy kurde profil podluznicy uniemozliwia sprawne ciecie boshem pod autem
[ Dodano: Wto Mar 27, 2007 22:26 ]
ewentualnie sa takie kleje do metalu wysoce odporne na obciazenia, temperature itp np loctite ewentualnie chestermetal lub tez belzona jako metal w plynie w postaci dwuskladnikowej, normalnie nie do zdarcia ostatnio przykleilem kulke od lozyska do imadla musialem mlotem 5kg napierniczac zeby, ja oderwac dopiero puscilo, konsystencja tych dwoch ostatnich po zastygnieciu to prawie czysty metal, mozna by nawet gwint tym posmarowac i pozniej na nowo zrobic tylko szkoda ze wlasnie nie masz gwintownika
trzeba by tylko najpierw sie dowiedziec czy w przypadku wycinania jest to prosta operacja czy kurde profil podluznicy uniemozliwia sprawne ciecie boshem pod autem
[ Dodano: Wto Mar 27, 2007 22:26 ]
ewentualnie sa takie kleje do metalu wysoce odporne na obciazenia, temperature itp np loctite ewentualnie chestermetal lub tez belzona jako metal w plynie w postaci dwuskladnikowej, normalnie nie do zdarcia ostatnio przykleilem kulke od lozyska do imadla musialem mlotem 5kg napierniczac zeby, ja oderwac dopiero puscilo, konsystencja tych dwoch ostatnich po zastygnieciu to prawie czysty metal, mozna by nawet gwint tym posmarowac i pozniej na nowo zrobic tylko szkoda ze wlasnie nie masz gwintownika
- maciek.wroc
- Gadatliwa bestia
- Posty: 716
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 22:14
- Lokalizacja: Wrocław/kozanów
- Kontakt:
miałem to samo. miałem zerwaną srube bo nie miałą gwintu i w srodku też juz nie było. Ale koles mi to zrobił i działa idealnie i beż zadnych problemów
VW Passat B5 Virus by DanoSoft 119 KM i 287 Nm viewtopic.php?p=3903908#3903908 NOWE FOTY ZAPRASZAM
MalowanieFelg.com
POLECAM
MalowanieFelg.com
POLECAM
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
ale jak dokładnie??maciek.wroc pisze:Ale koles mi to zrobił i działa idealnie i beż zadnych problemów
ma gwintowników ze 20 kilo ale nie na gwint 1,25 i 1,5(te drobne)robal264 pisze: szkoda ze wlasnie nie masz gwintownika
a słyszałem że jak przegwintuje na "gruby" gwint to może się odkręcać, że w zawieszeniach ma byc taki i tyle.
doradź cie coś jeszcze, jakoś się ukierunkuje. Jutro muszę auto uruchomić.
pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
- maciek.wroc
- Gadatliwa bestia
- Posty: 716
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 22:14
- Lokalizacja: Wrocław/kozanów
- Kontakt:
nie wiem bo mi to robili w warsztacie
VW Passat B5 Virus by DanoSoft 119 KM i 287 Nm viewtopic.php?p=3903908#3903908 NOWE FOTY ZAPRASZAM
MalowanieFelg.com
POLECAM
MalowanieFelg.com
POLECAM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 109 gości