[Passat] Za niskie obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:31
- Lokalizacja: siemianowice
- Kontakt:
[Passat] Za niskie obroty
Witam
mam passat z 1999 1.9 tDI 200tys.km
1-szy problem to :
autko ma dziwny dzwiek na wolnych obrotach
ja sie troche zagrzeje obroty spadaja troche i silnik jak by warczy
normalnie obroty cieplego silnika sa okolo 9,5 9,6 moj jak sie zagrzeje to spadaja do okolo 9,0 9,1
i dziwnie warczy ale jak dodam lekko lekko gazu wszysko wraca do normy jak kiedys
co to moze byc ???
2-gi problem to :
zdarza mi sie to bardzo zadko jak jade np. 70 km/h na 4 biegu na prostej drodze i samochod
rozpedzi sie do takiej predkosci ze ani nie przyspiesza ani nie zwalnia to czasami lekko szarpie
tak jak by niewiedzial czy przyspieszyc czy zwolnic
co to moze byc ???
3-ci problem
stalo mi sie tak dopiero 3 razy
np jade na autostradzie okolo 150km/h czasami zwalniam czasami przyspieszam i naraz traci moc ledwo co wyciaga 90km/h
i ma moc jak fiat 126p ale gdzy zjade na bok zgasze silnik na okolo 30sek. zapalam spowrotem to jest wszystko ok
jak nowe autko
co to moze byc ???
i jeszcze jedno
co roku jade moim passatem do niemiec i 4 lata temu wyciagal 190 i 200km/h
na prostej rok pozniej tylko 180km/h jeszcze rok pozniej tylko 160km'h
pare miesiecy pozniej ledwo co 120 km/h ]
** ale w jezdzie po miescie nie było znacznej straty mocy tylko nie chicial
sie rozpedzic powyzej 120km/h
w 2006.04 pojechalem do mechanika stwierdzil ze to przepływomierz powietrza
i faktycznie robilismy probe na starym przepływomierzu i nowym no i byla znaczna roznica
wymienili go i było wszystko ok
a po pol roku mam nowy problem z tymi obrotami
PROSZE O POMOC
Z GORY DZIEKUJE
POZDRAWIA
ADAM
adi1978@wp.pl
mam passat z 1999 1.9 tDI 200tys.km
1-szy problem to :
autko ma dziwny dzwiek na wolnych obrotach
ja sie troche zagrzeje obroty spadaja troche i silnik jak by warczy
normalnie obroty cieplego silnika sa okolo 9,5 9,6 moj jak sie zagrzeje to spadaja do okolo 9,0 9,1
i dziwnie warczy ale jak dodam lekko lekko gazu wszysko wraca do normy jak kiedys
co to moze byc ???
2-gi problem to :
zdarza mi sie to bardzo zadko jak jade np. 70 km/h na 4 biegu na prostej drodze i samochod
rozpedzi sie do takiej predkosci ze ani nie przyspiesza ani nie zwalnia to czasami lekko szarpie
tak jak by niewiedzial czy przyspieszyc czy zwolnic
co to moze byc ???
3-ci problem
stalo mi sie tak dopiero 3 razy
np jade na autostradzie okolo 150km/h czasami zwalniam czasami przyspieszam i naraz traci moc ledwo co wyciaga 90km/h
i ma moc jak fiat 126p ale gdzy zjade na bok zgasze silnik na okolo 30sek. zapalam spowrotem to jest wszystko ok
jak nowe autko
co to moze byc ???
i jeszcze jedno
co roku jade moim passatem do niemiec i 4 lata temu wyciagal 190 i 200km/h
na prostej rok pozniej tylko 180km/h jeszcze rok pozniej tylko 160km'h
pare miesiecy pozniej ledwo co 120 km/h ]
** ale w jezdzie po miescie nie było znacznej straty mocy tylko nie chicial
sie rozpedzic powyzej 120km/h
w 2006.04 pojechalem do mechanika stwierdzil ze to przepływomierz powietrza
i faktycznie robilismy probe na starym przepływomierzu i nowym no i byla znaczna roznica
wymienili go i było wszystko ok
a po pol roku mam nowy problem z tymi obrotami
PROSZE O POMOC
Z GORY DZIEKUJE
POZDRAWIA
ADAM
adi1978@wp.pl
Ostatnio zmieniony sob mar 31, 2007 20:24 przez adamusadamus, łącznie zmieniany 1 raz.
adasko2
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
ad 1
co to za dziwne obroty 9,0 9,1 chyba sie podaje np 861 -945 (taki jest zakres prawidlowych obrotow dla 1Z)
ad 2
szarpie Ci przy utrzymywaniu stalej predkosci (dobrze zrozumialem)?
ad 3
komputer i sprawdzic czy nie wywalilo bledu 00575
co to za dziwne obroty 9,0 9,1 chyba sie podaje np 861 -945 (taki jest zakres prawidlowych obrotow dla 1Z)
ad 2
szarpie Ci przy utrzymywaniu stalej predkosci (dobrze zrozumialem)?
ad 3
komputer i sprawdzic czy nie wywalilo bledu 00575
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
lub wezyki ;pcovacsxxx pisze:arturo napisał/a:
a jak bedziesz miał błąd 00575 tzn. ze turbo pompuje za mocno (brak ograniczenia)
czyli padniete n75
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Jak ma AFN to tez kierownice spalin albo grucha sie przycina.covacsxxx pisze:czyli padniete n75arturo pisze:a jak bedziesz miał błąd 00575 tzn. ze turbo pompuje za mocno (brak ograniczenia)

Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:31
- Lokalizacja: siemianowice
- Kontakt:
za niskie obroty 1.9 tDI
witam ponownie
nr. silnika h117131
ad1
tak mialem na mysli obroty okolo 900 a 910 kiesys bylo wyzej
no i dziwnie warczy a jak sie da lekko lekko gazu to jest ok
kiedys tak nie było
ad2
tak mialem na mysli ze
szarpie przy utrzymywaniu stalej predkosci
ale bardzo delikatnie ze ledwo co czuc i zadko sie to zdarza
jak przyspieszam jest ok
3 pytanko
autko jest produjcji 1999 ale ma oznaczenia 1.9 t[D]
czarne T i czerwone DI
z tylu na klapie i na pokrywie silnika. to jest model kombi
nr silnika h117131
ile on ma koni ?
110 ?
115 ?
130 ?
4 pytanko
wymieniam olej co 10tys.
kupuje mobil-1 syntetyczny
czy przy kupnie oleju robi znaczenie za auto jest na pompowtryskiwaczach a nie na wtryskach ?
Z GORY DZIEKUJE ZA POSWIECONY MI CZAS
POZDRAWIA
ADAM
adi1978@wp.pl
nr. silnika h117131
ad1
tak mialem na mysli obroty okolo 900 a 910 kiesys bylo wyzej
no i dziwnie warczy a jak sie da lekko lekko gazu to jest ok
kiedys tak nie było
ad2
tak mialem na mysli ze
szarpie przy utrzymywaniu stalej predkosci
ale bardzo delikatnie ze ledwo co czuc i zadko sie to zdarza
jak przyspieszam jest ok
3 pytanko
autko jest produjcji 1999 ale ma oznaczenia 1.9 t[D]
czarne T i czerwone DI
z tylu na klapie i na pokrywie silnika. to jest model kombi
nr silnika h117131
ile on ma koni ?
110 ?
115 ?
130 ?
4 pytanko
wymieniam olej co 10tys.
kupuje mobil-1 syntetyczny
czy przy kupnie oleju robi znaczenie za auto jest na pompowtryskiwaczach a nie na wtryskach ?
Z GORY DZIEKUJE ZA POSWIECONY MI CZAS
POZDRAWIA
ADAM
adi1978@wp.pl
adasko2
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
jakie masz oznaczenie silnika (wlepka w bagazniku z podanym kodem literowym silnika)
obroty nromalne jak na moje oko bo zakres normalny jest 861 -945
co do szarpania moga byc rozne przyczyny, na wolnych rowno pracuje?
podaj oznaczenie literowe silnika to bedzie wiadomo co tam siedzi
obroty nromalne jak na moje oko bo zakres normalny jest 861 -945
co do szarpania moga byc rozne przyczyny, na wolnych rowno pracuje?
podaj oznaczenie literowe silnika to bedzie wiadomo co tam siedzi

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:31
- Lokalizacja: siemianowice
- Kontakt:
Chodzi o te trzy literki przed nr. silnika. Ale patrząc na opis tych objawów to bez loga sie nie obejdzie. kanał 008 i 011 przynajmniej, tu jest jak zrobić http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html
[ Dodano: 30 Mar 2007 01:04 ]
Pomyłka 003 nie 008

[ Dodano: 30 Mar 2007 01:04 ]
Pomyłka 003 nie 008
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:31
- Lokalizacja: siemianowice
- Kontakt:
podeja nr silnika
Motor RKB / getr. KB :
ajm 177 137 OUA
eng code L B 3 Y
-------------------------
typ 3b5 375
85 kw EU35G czyli ile koni ?
tak jest napisane na naklejce w bagazniku w kole zapasowym
a i jeszcze jedno bylo wtedy ze autko nie wyciagalo na trasie wiecj niz 130km/h a po miescie nie bylo az takiego spadku mocy (wtedy bylo okolo 180tys.km) to mechanik najpierw zabral sie za czyszczenie turbiny powiedzial ze bylo duzo nagaru i misial stukac i pukac bo turbina byla pelna nagaru. a potem jak skonczyl z turbina to powiedzial ze jeszcze przypływomierz a wogule to tylko byl przepływomierz bo na nowym przepl autko chodzilo jak rakieta a na starym jak dawniej
co wy na to ????????????/
ajm 177 137 OUA
eng code L B 3 Y
-------------------------
typ 3b5 375
85 kw EU35G czyli ile koni ?
tak jest napisane na naklejce w bagazniku w kole zapasowym
a i jeszcze jedno bylo wtedy ze autko nie wyciagalo na trasie wiecj niz 130km/h a po miescie nie bylo az takiego spadku mocy (wtedy bylo okolo 180tys.km) to mechanik najpierw zabral sie za czyszczenie turbiny powiedzial ze bylo duzo nagaru i misial stukac i pukac bo turbina byla pelna nagaru. a potem jak skonczyl z turbina to powiedzial ze jeszcze przypływomierz a wogule to tylko byl przepływomierz bo na nowym przepl autko chodzilo jak rakieta a na starym jak dawniej
co wy na to ????????????/
adasko2
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Masz silnik AJM 85 KW to 115 KM
skoro mechanik czyscil Ci zaluzje w turbinie to mozna ja wykluczyc
teraz trzeba by bylo sprawdzic jak sie zachowuje przeplywka
skoro mechanik czyscil Ci zaluzje w turbinie to mozna ja wykluczyc
teraz trzeba by bylo sprawdzic jak sie zachowuje przeplywka
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:31
- Lokalizacja: siemianowice
- Kontakt:
silnik sie trzesie jak galareta passat1.9tdi115km
witam
wiec z tymi obrotami :
jak silnik jest zimny to obroty są około 970 a 960
a jak sie zagrzeje do 90stopni to opada do 900 a 910 niby normalne obroty
ale wtedy silnik zaczyna sie trząś jak galareta i wprowadza w wibracje cały wydech.
A wystarczy dac lekkolekko gazu i wszystko wraca do normy. znaczy prawie zanika drganie silnika
Czy czasem nie jest wyrąbana jakaś poduszka chydrauliczna pod silnikiem ????
jak patrzałen do przykładu w audi80/1.9tdi/90koni. to silnik na wolnych obrotach okolo 910 a 920. pracuje dobrze i minimalnie drzy tyle co nic. A u mnie w passacie jak po zagrzaniu trzesie jak galareta razem z całym wydechem na szczescie te drganie nie przenasza sie na bude
co robic
byłbym wdzieczny za porady
Z GÓRY DZIEKUJE
ADAM
wiec z tymi obrotami :
jak silnik jest zimny to obroty są około 970 a 960
a jak sie zagrzeje do 90stopni to opada do 900 a 910 niby normalne obroty
ale wtedy silnik zaczyna sie trząś jak galareta i wprowadza w wibracje cały wydech.
A wystarczy dac lekkolekko gazu i wszystko wraca do normy. znaczy prawie zanika drganie silnika
Czy czasem nie jest wyrąbana jakaś poduszka chydrauliczna pod silnikiem ????
jak patrzałen do przykładu w audi80/1.9tdi/90koni. to silnik na wolnych obrotach okolo 910 a 920. pracuje dobrze i minimalnie drzy tyle co nic. A u mnie w passacie jak po zagrzaniu trzesie jak galareta razem z całym wydechem na szczescie te drganie nie przenasza sie na bude
co robic
byłbym wdzieczny za porady
Z GÓRY DZIEKUJE
ADAM
adasko2
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości