Wzrosło spalanie do 8-11 litrow
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dobra czujnik jest niczemu niewinny temperature pokazuje oki a spalanie nadal 9-10 litrów wiec trzeba konbinowac dalej niestety a po za tym mysle ze jesli brał by temperature z innego czujnika to zaraz by wyskakiwał bład na tym czujniku na badaniu vagiem wiec to nie to czujnik wymieniony to 6 według ksiazki
[ Dodano: 27 Mar 2007 16:39 ]
rozmawiałem z panem z GECOCARS i oswiadczył ze niezajmuja sie naprawa pojazdów tylko tuningiem i on niema pojecia co to moze byc i gdzie to mozna naprawic to tyle z miłej rozmowy z tym warsztatem a pan powiedział jeszcze ze moze zrobic chiptuning ale to kosztuje 1600 zł hm troche duzo wczesniej oferowano mi taka usługe za 1000 do 800 złotych
[ Dodano: 27 Mar 2007 16:39 ]
rozmawiałem z panem z GECOCARS i oswiadczył ze niezajmuja sie naprawa pojazdów tylko tuningiem i on niema pojecia co to moze byc i gdzie to mozna naprawic to tyle z miłej rozmowy z tym warsztatem a pan powiedział jeszcze ze moze zrobic chiptuning ale to kosztuje 1600 zł hm troche duzo wczesniej oferowano mi taka usługe za 1000 do 800 złotych
Holi MK4
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
mało tego to dzisjaj jeszcze tak sie uparłem ze wyczysciłem n 75 oraz ten drugi zaworek blizniaczy po lewej stronie oraz zamieniłem przepływomierz na prube z drugiego golfa i nic kompletnie nic zadnej ruznicy auto nadal duzo pali ale teraz poziom mojej flustracji i irytacji bardzo wzrósł wiec bede zaciekle walczył i informował was o moich poczynaniach w tym temacie i wkoncu to zrobie
Holi MK4
Mnie sie skończyły pomysły poza wsadzeniem z powrotem przepławki Boscha zamiast Pierburga. Holiii, czekam uważnie na Twoje uwagi w poszukiwaniu błędu. Ja natomiast przy pojawieniu sie jakichś oznak ochoty zacznę wertować zachodnie fora dyskusyjne...
I jeszcze jedno Holiii, przyslij mi swoje logi (minimum to grupa 003, ale reszta to jest 004, 008, 011 ma tez wielkie znaczenie). Szkoda, że nikt nie ma logów sprzed awarii i po. Ja jedynie pamiętam (bo zgubiłem pliki) 003 i 011 i były one płaskie jak tu: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html. teraz mam górkę w środkowym zakresie obrotów i zaniżone wartości w pozostałej. Po za tym autko przyspiesza teraz tak jakby miało przyczepę ale na zimnym jest dużo lepiej (sugestywnie)...
Pozdrawiam
I jeszcze jedno Holiii, przyslij mi swoje logi (minimum to grupa 003, ale reszta to jest 004, 008, 011 ma tez wielkie znaczenie). Szkoda, że nikt nie ma logów sprzed awarii i po. Ja jedynie pamiętam (bo zgubiłem pliki) 003 i 011 i były one płaskie jak tu: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html. teraz mam górkę w środkowym zakresie obrotów i zaniżone wartości w pozostałej. Po za tym autko przyspiesza teraz tak jakby miało przyczepę ale na zimnym jest dużo lepiej (sugestywnie)...
Pozdrawiam
Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763
dzisjaj po pracy podjełem dalsza walke z niewidzialnym wrogiem z postów postanowiłem sprawdzic powrót paliwa do baku i co sie okazało ku mojemu zdumieniu ze paliwo do baku nie wraca tylko zatrzymuje sie na filtrze paliwa wiec cos nie halo doszłem do zaworku zamontowanego w filtrze paliwa okazał sie byc uszkodzony sprawdziłem go w ten sposub ze odpiełm kabel wychodzacy z tego zaworka w strone baku odpaliłem silnik i niestety nic nie wracało do baku po wymianie zaworka na nowy paliwo spokojnie struzka wraca w kirunku baku tak wiec wnioski takie ze zaworek był uszkodzony paliwo nie wracało do baku i zostawało cały czas pod cisnieniem w pompie i filtrze paliwa nasuwa sie pytanie czy to paliwo nie uszkodziło jakiegos czujnika w pompie lub nie zmieniło jego paramertów lub jakiegos innego tam zaworka bo niezabardzo znam sie na pompach niestety po wymianie niespadło spalanie nadal sie trzyma w okolicach 8 do 9 litrów
[ Dodano: 28 Mar 2007 16:16 ]
na wiczur bede miał vaga i mysle ze dzisjaj i jutro sobie z nim pojezdrze to wam wszystko podam oki
[ Dodano: 28 Mar 2007 16:16 ]
na wiczur bede miał vaga i mysle ze dzisjaj i jutro sobie z nim pojezdrze to wam wszystko podam oki
Holi MK4
tak włąsnie ten zaworek nr 2 wysiadł w serwisie zawołali za niego 64 złote brutto ale pojechałem do sklepu z czesciami zamiennymi i za 35 złotych dostałem oryginalny zaworek bosch mysle ze warto było poszukac juz mam vaga jutro opisze wam dokłanie wszystkie parametry i czy moze cos znalezlismy bo juz troszke puzno sie w to bawic suavomer prosze podaj jakie ty miałes parametry na tych logah bo tego linku wogóle niemoge otworzyc z góry dziekuje
[ Dodano: 29 Mar 2007 16:12 ]
w dniu dzisiejszym po podłaczeniu vaga doszłem do wniosku ze w silniku niema zadnych bledów i niedziejej sie nic niepokojacego ale po spr log doszłem ze wskazania temperatury powietrza dochodzacego do silnika jest zawyzone o jakies 20 30 stopni celciusza bardzo rosnie w miare przyspieszania tak do 70 stopni pytanie teraz gdzie znajduje sie czujnik temperatury powietrza wchodzacego do silnika czy znajduje sie za interculerem czy przed nim a moze wartosci te podawane sa z przepływomierza co wskazywac by mogło na przepływke uszkodzona lub interculer jak macie ksiazki to prosze zerknijcie skad pobierane sa wartosci temperatury powietrza do silnika z góry dziekuje a bo zapomniałem dopisac róznica wychodziła równierz w miejscu spalania chwilowego na logu 015 podczas postoju wartos ta wskazywała 0\39 L\h co dawało by w miare normalne razultaty natomiast na komputerze auta wskazania wynosiły rózneie od 8 do 12 litrów na 100 co było by bardzo zawyrzona wartoscia odpowiadajaca zwiekrzonemu spalaniu co daleje podczas jazdy wartosci te równały sie tak ze wskazania podczas jazdy były nówne sobie tak jak normalnie auto przyspiszało i jeszcze jedno niewiem czemu ale na postoju rosnie temperatura silnika najpewniej od duzej ilosci paliwa bo wczesniej ten silnik sie nigdy niegrzał
[ Dodano: 30 Mar 2007 16:35 ]
i kolejne logi
[ Dodano: 29 Mar 2007 16:12 ]
w dniu dzisiejszym po podłaczeniu vaga doszłem do wniosku ze w silniku niema zadnych bledów i niedziejej sie nic niepokojacego ale po spr log doszłem ze wskazania temperatury powietrza dochodzacego do silnika jest zawyzone o jakies 20 30 stopni celciusza bardzo rosnie w miare przyspieszania tak do 70 stopni pytanie teraz gdzie znajduje sie czujnik temperatury powietrza wchodzacego do silnika czy znajduje sie za interculerem czy przed nim a moze wartosci te podawane sa z przepływomierza co wskazywac by mogło na przepływke uszkodzona lub interculer jak macie ksiazki to prosze zerknijcie skad pobierane sa wartosci temperatury powietrza do silnika z góry dziekuje a bo zapomniałem dopisac róznica wychodziła równierz w miejscu spalania chwilowego na logu 015 podczas postoju wartos ta wskazywała 0\39 L\h co dawało by w miare normalne razultaty natomiast na komputerze auta wskazania wynosiły rózneie od 8 do 12 litrów na 100 co było by bardzo zawyrzona wartoscia odpowiadajaca zwiekrzonemu spalaniu co daleje podczas jazdy wartosci te równały sie tak ze wskazania podczas jazdy były nówne sobie tak jak normalnie auto przyspiszało i jeszcze jedno niewiem czemu ale na postoju rosnie temperatura silnika najpewniej od duzej ilosci paliwa bo wczesniej ten silnik sie nigdy niegrzał
[ Dodano: 30 Mar 2007 16:35 ]
i kolejne logi
Holi MK4
Hmm, chmury za autkiem nie masz, baka nie puszcza. Wiesz ja od czasu kiedy mi pali dużo tez nie mam chmury ale czuje jakby nie dopalona ropę jak rano sobie chodzi. Przedtem tego nie było. Też tak masz?
Po świętach jadę zbadać wtryski i do księgarni popatrzeć czy nie ma czegoś o pompach vp37...
Po świętach jadę zbadać wtryski i do księgarni popatrzeć czy nie ma czegoś o pompach vp37...
Masz ALH? czytaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=91763
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Holiii, przy lewym reflektorze, tam gdzie masz pasek wielorowkowy od alternatora, idzie czarny, gruby plastykowy dolot z intercoolera do turbiny, znajduje się tam IAT - Incoming Air Tempterature sensor; wykręć go, wyczyść w benzynce, wyczyść styki w kostce i sprawdź VAGiem jeszcze raz, wklej z powrotem 007 kanał.
[ Dodano: 04 Kwi 2007 20:28 ]
masz uszkodzony IAT, temp powietrza jest taka sama jak temp paliwa.
[ Dodano: 04 Kwi 2007 20:28 ]
masz uszkodzony IAT, temp powietrza jest taka sama jak temp paliwa.
Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
Remigiusz78 dziekuje za podpowiedz znasz sie widze na tym owiele lepiej niz ja myslisz ze to moze byc przyczyna spalania czy tylko grzania silnika bo ostatnio temperatura cos mi sie podnosi na wolnych obrotach a nigdy wczesniej tak nie było oki jak tylko to zrobie zaraz ci wkleje ten 007 kanał a moze cos nie tak z intercoolerem jest ja na dniach oddaje pompe do remontu bo głowica wysokiego cisnienia juz siada i zaraz jak ja rozbiora to posprawdzaja wszystkie te zaworki w niej no i wtryskie tez posprawdzaja a juz mi kilka osób mówiło ze moze z nich kapac no a co do chmury to niemam ani ani troszke moze jak mu przyjebie na maxa to wtedy moze troche przydymi ale to narmalne a co do zapachu ropy autko trzymam na wolnym powietrzu wiec niezabardzo czuje
Holi MK4
Holiii, ze screenów (nazywasz fo logami) to niewiele można wywnioskować, na nich sa chwilowe wartości interesujących nas danych, zdecydowanie lepsze są logi, one dopiero pokazują zachowanie sę danych w czasie, w warunkach dynamicznych.
Podwyższona temperatura silnika to termostat lub niedostatek płynu.
Jak nie kopci to wtryski nie leją, nie ma mowy. Korekcja dawek bardzo dobra u ciebie.
Pompa wtryskowa.... to ostateczność, na pewno kosztowna sprawa ale jak nie ma innych pomysłów?
Podwyższona temperatura silnika to termostat lub niedostatek płynu.
Jak nie kopci to wtryski nie leją, nie ma mowy. Korekcja dawek bardzo dobra u ciebie.
Pompa wtryskowa.... to ostateczność, na pewno kosztowna sprawa ale jak nie ma innych pomysłów?
IAT to Intake Air Temperature, a czy sprawny to najlepiej sprawdzić z samego rana, przed odpaleniem silnika, w 007 wszystkie temperatury - płynu, kolektora dolotowego i paliwa - maja być zbliżone do temepratury otoczenia.Remigiusz78 pisze:znajduje się tam IAT - Incoming Air Tempterature sensor......
masz uszkodzony IAT, temp powietrza jest taka sama jak temp paliwa.
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
ten ostatni odczyt to po tak 5 minutowym chodzeniu silnika na postoju ale juz rozgrzanego do 90 stopni bardzo sie zagrzał a wczesniej niebyło takiej mozliwosci by temperatura podniosał sie choćby trochszeczke po za 90 stopni zobacze ten czujnik IAT bo np przy przyspieszaniu tenperatura siega duzo wyzszych wartosci a co do pompy to jest uszkodzona głowica wysokiego cisnienia przez to bardzo duze problemy z odpaleniem na goracym silniku tym bardziej jak sie grzejej auto koszt naprawy po znajomosciach to ok 600 zł wiec mysle ze niejest tak zle w diesel servis wołałi 2100 złotych a i jeszcze załwarzyłem ze w pewnym momecie po takim chodzneniu usłyszałem swist jak by turbiny ale gazu nie dodawałem jak by sie samoczynnie załaczyła niemam zielnego pojecia od czego
Holi MK4
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości