Silnik trzęsie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Silnik trzęsie

Post autor: damcio151 » pn mar 26, 2007 15:56

Witam
Może Wy mi powiecie co się dzieje , na 5 biegu przy 1500-2100 obr silnik trzęsie tak jakby był przeciążony , nie jest to szarpanie jak przy zabrudzonym nastawniku . Na 1 biegu zachowuje się podobnie tylko dużo mocniej trzęsie , jakby coś działo się ze sprzęgłem , czy to może być spowodowane zaślepionym EGR ? Proszę o pomoc

pozdrawiam
damcio151



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn mar 26, 2007 16:15

na wolnych pracuje ok?
nastawnik czysciles rozumiem?

jak wygladaja sprezyny w pompie? Sa luzne?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 26, 2007 16:26

Adamm pisze:na wolnych pracuje ok
Pracuje ok tylko jest wyraźnie głośne dzwonienie, takie metaliczne , ale to chyba napinacz
Adamm pisze:nastawnik czysciles rozumiem?
tak czyściłem
Adamm pisze:jak wygladaja sprezyny w pompie? Sa luzne?
?? sprężyny może jakieś foto ??

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn mar 26, 2007 16:54

damcio151 pisze:?? sprężyny może jakieś foto ??
zdejmujesz nastawnik i palcem macasz sprezyny widoczne przez otwor :)
sa po obu stronach pierscienia z oczkiem w ktory wchodzi nastawnik


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 26, 2007 16:56

Czyli trzeba znowu nastawnik ściągać ?? :panna:
a jak te sprężyny są luźne to są takie objawy jw. ile one kosztują i gdzie je dostać ??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn mar 26, 2007 17:02

rozne moga byc objawy

kiedys gosciowi w passacie sam dodawal i ujmowal gazu

ale u Zagora (ktoremu ostatnio zmienilem pompe) chodzil nierowno na wolnych (objawy iscie jak brudny nastawnik)

sprezynki mozna kupic chyba w Inter Carsie, dowiadywalem sie w Boschu, nr sprezyn 1 467 010 410


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 26, 2007 17:11

Adamm, jakoś nie spieszy mi się do ponownego ściągania nastawnika, może znasz jakiś inny powód tej trzęsiawki , może wtrysk który mam obecnie uszkodzony (silnik szarpie jak się w niego stuka przy 3000 obr) ?? a wiesz czy napinacz może wydawać metaliczny dźwięk , takie dzwonienie bardzo głośne ??

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn mar 26, 2007 17:13

u mnie piszczy przy paskach cos zawsze z rana (jak sie rozgrzeje cisza :) ) paski sa nowe

wymien (lub podmien) wtrysk i potem szukaj dalej trzesienia


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 26, 2007 17:20

a wiesz coś na temat trzęsienia przy ruszaniu ?? tak telepie jakby chciał wylecieć z mocowań :( ?? a w intercarsie nie mogę znaleźć tych sprężyn , podasz może link ??

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn mar 26, 2007 17:37

moze poduszki Ci padly po prostu :)

nie znajdziesz ich w spisie.

ja gadalem z gosciem z Boscha to mowil ze w IC powinni miec, i najlepiej zadzwonic do nich i podac ten numer (podal mi go gosciu z Boscha - jest to nr boschowski)

w boschu niestety tylko hurtowo mozna kupic :(


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 26, 2007 17:49

masz może zdjęcie tych sprężynek , z jakiegoś programu , skądkolwiek , gdzie dokładnie one są , jak się do nich dostać żeby je wymienić ??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn mar 26, 2007 20:28

zeby je wymienic musisz wyjac pompe, zdjac seksje cisnieniowa i juz masz sprezynki :D

foto calosci

Obrazek


foto szczegolowe

Obrazek


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 26, 2007 22:17

dzięki Adamm, troche z tym roboty , a pompa to delikatna rzecz , więc chyba się za to brał nie będe bo jeszcze coś zepsuje :(

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt mar 27, 2007 00:12

wbrew pozorom nie jest tak zle hehe
ja juz mam za soba swoj pierwszy raz :D pikus :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości