(MkII)Czy możliwą rzeczą jest,aby po wymianie......
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
(MkII)Czy możliwą rzeczą jest,aby po wymianie......
....przegubów zew. i przejechaniu raptem 10000km znowu były do wymiany.Kupiłem przeguby niemieckie(150zł/szt.),bo mówili,żeby włoskich nie kupować, a tu masz,znowu stukają przy skręconych kołach.Czy mechanik mógł coś spaścić przy wymianie,że siadły po tak krótkim czasie?Dzięki za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony sob kwie 09, 2005 09:49 przez ck, łącznie zmieniany 1 raz.
kapci nie rwie,bo się za bardzo nie da,bo to diesel jest i za dużo chałasu przy tym,a po drugie ja nie z tych co kapcie rwią,bo szkoda kapci,a osłony na przegubach są.Moze faktycznie nasmarować zapomniał,chyba,ze nie wymienił wogóle,bo juz mi nawet taka myśl przychodzi do głowy,ale teraz to nie ma tego jak sprawdzić.
Powiem tak:dokładnie to nie jestem pewien i nie sprawdzałem(bo nie wiem jak),czy to przeguby,ale przed ich wymianą działo się tak samo jak teraz,czyli stuka w podwoziu przy skręconych kołach i dlatego wydaje mi się,że to przeguby,ale nie wykluczam czegoś innego.Tylko pytanie co.Sworznie w wachaczach,końcówki drążków,to wszystko wymienione.Zostają jedynie amory i przekładnia.Co Wy na to.
Zużyte przeguby klekoczą w bardzo charakterystyczny sposób. Nie da się tego raczej pomylić z niczym innym. Co do luzów na końcówkach układu kierowniczego i przekładni kierowniczej to raczej łatwo je wykryć. A mechanika masz "swojego" czy przypadkowego? Klekocze Ci jeden przegub czy oba? Jeżeli jeden to możliwe że to po prostu wada wyrobu a jak dwa to już sprawa jest poważniejsza. Jakiej firmy masz te przeguby? Trochę za wcześnie na normalne zużycie po 10 000 km.
Ten dźwięk to stukot jakby metal o metal.Zjawisko nasila się przy skręconych kołach z prawej strony szczególnie.Jeśli chodzi o mechanika to mam stałego odkąd zacząłem jeżdźić golfem,więc w pewny sensie mu ufam,ponieważ wiele innych rzeczy porobił i jestem zadowolony .Z drugiej strony sam jeździ golfem.Przeguby nie wiem jakiej firmy,bo to mechanik kupował,ale mówił,że niemieckie.
Podobny problem
Niedawno miałem podobny problem. Tłukło się coś przy skręcie kół... I co się okazało... Miałem poluzowane śruby mocujące koło..
taki sam problem
Ja przejechałem 200 km na nowych przegubach wewnętrznych i zaczęło dalej walić jaszcze gożej niż wcześniej a przegób aż czerwony mówią mi że może być wina łożysk na mechaniźmie różnicowym a ja nie wierze ponieważ one by nie klekotały przy skrecaniu prawda poprostu mechanicy nie chcą się przyznać do swego błędu bo by musieli zafundować nowy przegób a ja mam problrm bo to i koszta nie małe jak na golfa czy to możliwe że po przejechani takiej ilości km padł??
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
jak coś proszę..
o kontakt najlepiej emailem albo na kom chciałbym z kimś o tym pogadać i poradzić się 508665771
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 43 gości