Mrygajaca kontrolka swiec!!!Pilnie potrzebuje pomocy!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Mrygajaca kontrolka swiec!!!Pilnie potrzebuje pomocy!!!!

Post autor: ćwikła » pn mar 26, 2007 16:33

Witam mam problem z vw vento...otóz podczas jazdy zaczyna mrygac kontrolka swiec zarowych....autko traci moc

Podlaczalem pod vaga i wywalil 2 bledy
-542 -czujnik polozenia (wzniosu)iglicy g80 przerwa w oblodzie - BLAD SPORADYCZNY
-65535 - uszkodzony modul sterujacy

Kurcze te pierwsze mozemy wykluczyc bowiem jest to blad sporadynczy

Drugie zas to chyba jakas powazniejsza usterka??co to jest ten modul??nie mówcie mi ze główny komp autka bo sie zalamie!!!!!!

POMÓZCIE


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 26, 2007 16:37

ćwikła pisze:542 -czujnik polozenia (wzniosu)iglicy g80 przerwa w oblodzie - BLAD SPORADYCZNY
sprawdź kabel który idzie do wtrysku sterującego
ćwikła pisze:65535 - uszkodzony modul sterujacy
też miałem kiedyś taki błąd skasowałem go i już mi nie wyskakuje , ale za pierwszym razem przy tym błędzie silniki mi gasł



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn mar 26, 2007 16:51

ćwikła pisze:542 -czujnik polozenia (wzniosu)iglicy g80 przerwa w oblodzie - BLAD SPORADYCZNY
podalem Ci wartos oporu na wtyczce jaka powinna byc, ewentalnie podmiana wtrysku
ćwikła pisze:-65535 - uszkodzony modul sterujacy
zdarza sie :D
ćwikła pisze:Drugie zas to chyba jakas powazniejsza usterka??co to jest ten modul??nie mówcie mi ze główny komp autka bo sie zalamie!!!!!!
nie ma co sie lamac :D wbrew pozorom komp sterujacy nie jest taki drogi a jego zmiana to 10 min :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn mar 26, 2007 19:56

dzieki wielkie....narazie wykasowalem vagiem bledy i o dziwo autko chodzi normlanie...nic nie mryga,ciagnie jak powinno...jutro przedemne trasa ponad 400km wiec zobacze czy nie bedzie cos sie dzialo w drodze...wielkie dzieki wszystkim a szczegolne podziekowania dla Adamma


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn mar 26, 2007 20:27

nie ma sprawy
moze to byla kwestia skasowania bledow


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt mar 27, 2007 08:30

Adamm pisze:nie ma sprawy
moze to byla kwestia skasowania bledow
No niestety nie byla to kwestia skasowania bledów...po 150km jazdy kontrolka znowu sie zapalila,zgasla dopiero po kolejnych 50km...chyba wyjme caly ten modul i sptóbuje poczyscic styki...jak to nie pomoz to czeka mnie wymiana komputera:(


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt mar 27, 2007 08:45

Mialem G80 u siebie pol roku po kupnie auta.. miesiac sie meczylem, bo nikt nie dal rady zrobic tego w normalnych kosztach. W koncu spec od diesli zrobil mi kosztorys naprawy 4.5tys, wymiana wtryskow. Na drugi dzien koles zaprowadzil mnie do pewnego diagnosty ktory odpowietrzyl wtryski i po 2h blad znikl a auto zaczelo hulac i hula caly czas.. Moze byc tez wina samego wtrysku sterujacego.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości