Klamki do Golfa mk2 od Audi 80

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

smuda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr lut 01, 2006 18:30
Lokalizacja: Szczecin/Głogów
Kontakt:

Klamki do Golfa mk2 od Audi 80

Post autor: smuda » pn mar 26, 2007 12:55

witam
mam takie pytanko wie moze ktos jak nalezy przerobic klamki od audi aby pasowaly do golfa mk2?
a i jeszcze jedno czy klamki od mk3 pasuja do mk2?
prosze o pomoc i z gory dziekuje.
Ostatnio zmieniony śr paź 28, 2009 13:31 przez smuda, łącznie zmieniany 1 raz.


smuda

Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » pn mar 26, 2007 13:48

smuda pisze:jak nalezy przerobic klamki od audi aby pasowaly do golfa mk2?
Wspawać wraz z reperaturkami (blachą wyciętą wraz z klamkami)
smuda pisze:czy klamki od mk3 pasuja do mk2?
Nie, ale są klamki do MK2 wyglądające i działąjące tak jak w MK3.


FORD
Fix Or Repair Daily

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » pn mar 26, 2007 15:27

Smaczny pisze: Nie, ale są klamki do MK2 wyglądające i działąjące tak jak w MK3.
i takie klamki ma Wilk

a co do tych z Audi - da się, całkiem fajny i popularny patent. tylko najlepiej jest dorwać całe drzwi z audiolki, np. ze złomu i wyciąć sobie wszystko, co trzeba. potem wspawać do siebie i gotowe. btw - najlepiej użyć klamek z tylnych drzwi z audi. tam nie ma zamków, więc lepiej wyglądają. chyba, że nie masz centralnego zamka na pilota, to już gorsza sprawa. największy problem techniczny to po wspawaniu klamek podłączenie mechanizmu, ale i to da się zrobić.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
Savo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: ndz gru 03, 2006 18:32
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Post autor: Savo » pn mar 26, 2007 16:57

no i bierz po uwage stare 100 i 80, w tamtych modelach niema tego zgarbienia w drzwiach i w tedy beda idealnie pasowaly do kanciatego mk2. Modele b3,b4,c3 i c4 odpadaja


Moja czarna Jetta - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75874
[color=#FF0000]KUPIE CZERWONE GRATY DO WNETRZA MK1 !![/color]

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » pn mar 26, 2007 17:03

właśnie najlepiej się nadają klamki z audi 100 C4, tam klamki są poniżej przetłoczenia na drzwiach, o którym piszesz, jakieś 3 - 4 cm zapasu jest. a z kolei w 80 poniżej b3 i 100 poniżej c3 są klamki nie kasetowe, tylko podobne do tych z golfów przecież.


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

smuda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr lut 01, 2006 18:30
Lokalizacja: Szczecin/Głogów
Kontakt:

Post autor: smuda » pn mar 26, 2007 18:09

wszystko pieknie ladnie tylko przydalo by sie pare porad jak to zrobic co wyciac ile i wogole bo jestem w tym zielony:) a co do zamka mam centralny na pilota ale kolego trzeba tez myslec przyszlosciowo bo co jak sie zepsuje :)


smuda

Awatar użytkownika
m3tal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 825
Rejestracja: sob sty 21, 2006 21:57
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: m3tal » pn mar 26, 2007 19:22

smuda pisze:mam centralny na pilota ale kolego trzeba tez myslec przyszlosciowo bo co jak sie zepsuje
to i tak może być problem... na przykład w samochodzie moich starych centralka wygląda tak, że wkładki zamków są w ogóle usunięte. zostały tylko szyldy. więc jak centralka pada, to trzeba się włamywać do samochodu, bo kluczykiem go nie otworzysz, możesz sobie ew. pokręcić dookoła w pustym zamku... :D raz już central padł, w środku lasu, to trzeba było kombinować :D

[ Dodano: Pon Mar 26, 2007 19:31 ]
smuda pisze:wszystko pieknie ladnie tylko przydalo by sie pare porad jak to zrobic co wyciac ile i wogole bo jestem w tym zielony:)
no najpierw musisz zdemontować mechanizm ze starej klamki, wyciąć ją razem z kawałkiem blachy dookoła niej. potem wycinasz sobie z drzwi dawcy taki sam kawałek blachy na wymiar, razem z klamką, oczywiście po uprzednim rozebraniu jej i przespawujesz do siebie. na koniec tylko trzeba pokombinować właśnie z tymi bebchami, a tego jeszcze nie robiłem i nie za bradzi wiem jak. ale jak pokombinujesz, to coś wykombinujesz, na pewno :D powodzenia :D


Obrazek
viewtopic.php?f=91&t=496640" onclick="window.open(this.href);return false;

VW LT VR6 RWD Salonka by m3tal SLOW progress

Wulkanizator - Psychopata

Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

Post autor: xxMAXIMxx » wt paź 27, 2009 14:24

czy klamki z audi 100

http://allegro.pl/item766609882_audi_10 ... _lewa.html

podchodzą do MK2 beż żadnych modyfikacji?



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr paź 28, 2009 09:22

te VW i audi to taki sam model klamki...
ale lepiej szukać używanych oryginałów bo te zamienniki są raczej kiepskiej jakości i z biegiem czasu się psują...

co do klamek do mk3 ala'mk3 to miałem takie i ogólnie byłem zadowolony działały jak należy...

miałem też klamki wstawione z audi 80 i są w ogóle super tylko trzeba dobrze wstawić - dobrze wymierzyć i w odpowiednie miejsce wspawać.. (wiadomo ze to największy koszt - bo cięcie spawanie malowanie)

istnieją też klamki do mk2 ale'audi... tak ze się tylko wstawia taka duzą klamkę i funkcjonuje jak klamka audi.. ale ogólnie nie za fajnie to wygląda..


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości