Kontrolka oleju miga po naladowaniu aku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marthinek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 26, 2007 09:44
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Kontrolka oleju miga po naladowaniu aku

Post autor: marthinek » pn mar 26, 2007 09:54

Witam.

Nie znalazłem nigdzie na forum. To zakładam nowy watek:

mam taki o to problem, rozładowałem akumulator, po wyjęciu i naładowaniu zaczęła mi migać kontrolka oleju (taka czerwona lampka ;-) ), sprawdziłem poziom etc, mocy nie tracił to jeździłem tak ze 2 dni. całość zbiegła się akurat z terminem wymiany oleju w autku, więc pojechałem, wymieniłem i problem nie zniknął. dalej sie pali kontrolka. Czasem jest tak ze jak sie juz nagrzeje i go zgaszę, to jak zapale ponownie przez jakiś czas kontrolka sie nie pali, by potem ponownie radośnie zacząć pulsować. Bezpieczniki są ok, poziom oleju stały, żadnych wycieków. co może by przyczyną?
Ostatnio zmieniony pn mar 26, 2007 11:45 przez marthinek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
spoon_r
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: pn maja 09, 2005 19:11
Lokalizacja: Zach-pom
Kontakt:

Post autor: spoon_r » pn mar 26, 2007 11:19

sa pod maska bodajrze 2 czujniki oleju: bialy i brazowy. sprawdz najpierw czy nie spadly z nich wsuwki, przeczysc styki. jezeli to nie pomoze zmien je (czujniki).

wydatek na oba czujniki jes rzedu 20-30 PLN.

UWAGA! zadbaj o to zeby to byly odpowiednie czujniki! inaczej nigdy nie pozbedziesz sie tego znaczacego problemu!

Jezeli to nie pomoze znaczy sie ze masz problem najprawdopodobniej z panewkami albo stopami na rozrzadzie (nie trzyma cisnienia oleju, konczy sie zywotnosc silnika :p), ale to jest wersja max pesymistyczna.

zycze jaknajmniejszych kosztow i powodzonka :)


mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D

Awatar użytkownika
Kazimir
Grupa Wielkopolska
Grupa Wielkopolska
Posty: 131
Rejestracja: sob lut 17, 2007 22:24
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Kazimir » pn mar 26, 2007 11:39

Witaj marthinek Przedstawiam mój problem który podejmuje mój mechanik.
A więc u mnie w Golfie Mk2 1,6 TD nie paliła się lampka ciśnienia ale silnik chodził głośno i było słychać popychacze hydrauliczne (Są nowe także odpada kwestia zużycia ich) wykręciliśmy czujnik ciśnienia oleju i w jego miejsce wkręciliśmy specjalny manometr i co się okazało że maksymalnie pompuje do 2,5 bar a wskazówka manometra powinna się zawierać między 3 a 4 bar bez problemu i okazło się że wadliwa była pompa oleju w ten sposób mogłem przez moją jazdę zatrzeć silnik. Bo nie było wystarczającego smarowania. I mam pytanie czy głośniej ci auto pracuje ???
Pozdrawiam.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)

marthinek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn mar 26, 2007 09:44
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marthinek » wt mar 27, 2007 00:03

nie zauważyłem głośniejszej pracy. wszystko jest tak jak było wcześniej tylko mi miga lampka, i zeby nie to ze to denerwujące jest zwłaszcza w nocy, pozatym jak cos miga na czerwono to znaczy ze jest cos nie tak, to bym sie tym nie przejmował.

Jak dotrze do tych czujników? jak sprawdzic czy są ok?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości