Tyl stoi nizej niz przod GTI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tyl stoi nizej niz przod GTI
Panowie jaki macie patent na to żeby w mk3 GTI tył nie stał niżej od przodu pozostając na seryjnym zawieszeniu od GTI. Co zrobić ?????????????
Ostatnio zmieniony pn mar 26, 2007 11:18 przez Dolny, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Na seryjnym zawieszeniu z tyłu będzie stał niżej, jeśli masz już zużyte sprężyny, ew z 1-2 cm pójdzie w dół jak calkiem zniszczony jest górny tależyk sprężyny z gumą (rzadko).
Pomoże zmiana spręzyn na nowe. Są też takie gumy podnoszące wkładane pod czy nad spręzynę, ale ja bym tego nie zakładał., charakterystyka zawieszenia się zmieni. Odrobinę podnoszą też auto nowe gazowe amrtyzatory.
Opcja jest też taka że z przodu jest za wysoko. Musisz to porównać z innymi autami albo daj fotki z boku.
Pomoże zmiana spręzyn na nowe. Są też takie gumy podnoszące wkładane pod czy nad spręzynę, ale ja bym tego nie zakładał., charakterystyka zawieszenia się zmieni. Odrobinę podnoszą też auto nowe gazowe amrtyzatory.
Opcja jest też taka że z przodu jest za wysoko. Musisz to porównać z innymi autami albo daj fotki z boku.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- pusty
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
- Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
- Kontakt:
są też takie gumy okrągłe wyprofilowane pod sprężyne przecięte które się wkłada między zwoje sprężyn, wtedy auto może się podnieść jeżeli siedzi nisko, ale też bardziej się usztywni
4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
dajmy spokoj z takimi patentami.. sprezyna jest po to ze ma pracowac na calej dlugosci.. to gti a nie auto do wozenia kartofli na targipusty pisze:są też takie gumy okrągłe wyprofilowane pod sprężyne przecięte które się wkłada między zwoje sprężyn, wtedy auto może się podnieść jeżeli siedzi nisko, ale też bardziej się usztywni
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Nie wiem jak jest w mk3 gti, ale w moim mk2 poradzilem sobie w ten sposob, ze na amortyzatorze jest taki kielich na ktorym zapiera sie sprezyna. Ten kielich nie jest na stale przyspawany do amortyzatora, tylko jest nasadzony az do ogranicznika na obudowie. Wystarczy najpierw wytoczyc tuleke np. 2cm i nalozyc na ogranicznik a na to kielich i gotowe. Wazne zeby tulejka byla dopasowana do srednicy amortyzatora.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ta sama konstrukcja, tylko amorek krótszy i sprezyna twardsza, w sumie niezły pomysł z tą tulejką. Nawet nie trzeba toczyć, tamjuż są takie tulejki, kupić dwie i troszkę skrócićeidos pisze:Nie wiem jak jest w mk3 gti, ale w moim mk2 poradzilem sobie w ten sposob, ze na amortyzatorze jest taki kielich na ktorym zapiera sie sprezyna. Ten kielich nie jest na stale przyspawany do amortyzatora, tylko jest nasadzony az do ogranicznika na obudowie. Wystarczy najpierw wytoczyc tuleke np. 2cm i nalozyc na ogranicznik a na to kielich i gotowe. Wazne zeby tulejka byla dopasowana do srednicy amortyzatora.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 100 gości