Wskaźnik AutoGauge Boost

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » śr cze 21, 2006 17:38

Znajomemu w AFNie poszło turbo, wirnik turbiny poszedł dalej w silnik, tłoki, głowica, blok silnika i inne sprawy na śmietnik, ogólnie kupił cały nowy silnik, bo ze starego dużo uratować się nie dało...

Pytasz jak się to objawia? Trochę trzasku, obroty idą na maxa w góre i natychmiastowe wyłączenie zapłonu zmiejsza trochę straty. Oczwyście nie licz, że po takim crashu zostanie Ci choć kapka jakieś płynu w układzie ;) Wylewa się wszystko...


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 21, 2006 19:00

ccinekk pisze:wirnik turbiny poszedł dalej w silnik,
jak to cofke wirnik zrobił przeciwko gazo wylotowym ?? chyba łopatki, a raczej ich skrawki zostałyby wepchnięte w dolot w rure do IC ?
ccinekk pisze:obroty idą na maxa w góre
a to nie przypadkiem było na odwrót że mu sie np. ogranicznik obrotów na pompie zepsuł, albo w sofcie nie było ograniczenia (nie wiem nie znam sie) - obroty poszły w góre - ciśnienie turbiny także na skutek dużej predkości obrotowej a potem sie wszystko wysrało na skutek przekrecenia silnika?

BTW - z jakim programem jeździł, jakie miał cisnienie nominalne no i czy katował silnik?



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr cze 21, 2006 19:00

róznie to bywa z ta turbinko czasem łagodniej mówi papa a czasem bywa groznie...



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » śr cze 21, 2006 19:43

ale to extremalne przypadki na ogul pada stopniowo zaczyna sie od przepuszczania oleju


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt paź 20, 2006 19:22

odkopałem troszkę temat :okej:

powiedźcie mi jakiej średnicy jest otwór w zwężce tej na
kótra nakładanyjest elastyczny przezroczysty przewód do wskaźnika
pytam bo ma kilka wskaźników i wiem że jak dam normalnie grubej
średnicy przewód bez zweżki (czy jakiegoś rozdzielacza z cieniutkim
otworem) to będą raczej jakieś błędy we wskazanich na zegarze ...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 20, 2006 21:18

RobertP pisze:błędy we wskazanich na zegarze
błedy to może nie ale będzie skakać wskazówka

u mnie średnica tej dyszy to około 1,5 do 2 mm



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt paź 20, 2006 21:21

cowboy pisze:błedy to może nie ale będzie skakać wskazówka

u mnie średnica tej dyszy to około 1,5 do 2 mm
aha to o to chodzi z tym skakaniem :-)
covboy wielki THX !

w poniedziałek coś sobie wytoczę ... :-)



Dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw mar 22, 2007 20:32
Lokalizacja: łomża

Post autor: Dr » ndz mar 25, 2007 01:37

Mam AFN i czy do 1,5 bara mi styknie ten wskazniczek?do ilu bedzie pokazywala wskazowka????0,9 bara?



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » ndz mar 25, 2007 16:43

seria w aaz jest niby 0,8 w afn chyba troszke nizej bodajze 0,6 ,do 1,5 mysle ze starczy bo to dosc duze cisnieni i watpie bys podkrecal ponad to:)a seryjnie napewno masz nizsze sporo od 1,5


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn mar 26, 2007 00:32

A u zaprzala dmucha 1.8 bara :bigok: w jego 1.6TD



Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » pn mar 26, 2007 09:09

hehe afn to juz nie posredni wtrysk:P i zuplnie TD to inna bajka :grin: u mnie 1,4 ostanio dmuchalo:P AFN mysle ze ponizej tyhc wartosic jezdzi (tzn ponizej 1,5)


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn mar 26, 2007 18:52

tuha, jakbys mial turbo takie jak w tdi to tez by nie trzeba bylo tyle dmuchac zeby jechal... od tdi sa duzo lepsze


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 26, 2007 21:43

tuha pisze:AFN mysle ze ponizej tyhc wartosic jezdzi (tzn ponizej 1,5)
AFN jeździ na serii 0,95 Bara

na wirusie może posmigać 1,15 do 1,25 Bara

bardzo ładnie dmucha z dołu jednak w górnym zakresie rpm już ma ciężko :(



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » ndz kwie 01, 2007 23:09

Mam takie pytanko.... Ktoredy przeciagacie wezyk do budy??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości