Passat B5 TDI - Ucieka płyn

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Passat B5 TDI - Ucieka płyn

Post autor: jakubek » sob mar 24, 2007 23:28

Witam. Moj znajomy ktory posiada Passata z Silnikiem TDI 110Km ma z nim problem poniewaz ostatnio podczas dłuzszej trasy zagrzał mu sie a gdy sie zatrzymał to na ziemi byla duza plama prawdopodobnie płynu z chłodnicy. Dodam jeszcze ze jest jakies urzadzenie ktorym sprawdza sie czy uszczelka pod głowica nie jest rozwalona i on mial to własnie sprawdzane i wykazało ze uszczelka jest dobra. Co jakis czas musi dolewac płynu. Co moze byc tego przyczyna ?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob mar 24, 2007 23:39

korek od zbiorniczka, termostat lub zalacznik wentylatora.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz mar 25, 2007 02:38

SouleR pisze:korek od zbiorniczka, termostat lub zalacznik wentylatora.
:bigok: ze wskazaniem na to pierwsze (bo tanie i łatwo wymienić ;) )
jakubek pisze:podczas dłuzszej trasy
to wyklucza wentylator :)



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Passat B5 TDI - Ucieka płyn

Post autor: RobertP » ndz mar 25, 2007 22:42

jakubek pisze:Dodam jeszcze ze jest jakies urzadzenie ktorym sprawdza sie czy uszczelka pod głowica nie jest rozwalona i on mial to własnie sprawdzane i wykazało ze uszczelka jest dobra. Co jakis czas musi dolewac płynu. Co moze byc tego przyczyna ?
są takie manometry a jak dobrze sprawdzili to grube gumowe przewody
nie powinny być kamiennie twarde
to wtedy też można wykluczyć uszczelkę pod głowicą
na początek do wymiany korek aha i po nagrzaniu należy sprawdzić czy termostat
otwiera obieg na chłodnicę bo jak nie to i przy spokojnych trasach wywalać nie będzie
wszystko Ci już inni napisali :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: jakubek » pn mar 26, 2007 23:40

Mam jeszcze jedno pytanie. Kumpel ma Vectre 2.0 DL 16v i mowi ze ma jakis probloem z turbina, ze zaczał sie robic mulasty i ze jak ogrzewanie ma na gorace to dopiero idzie a na zimnym nie. Dla mnie to to nie ma zwiazku z Turbina ale wole sie upewnic czy wy tez macie takie zdanie. DOdam jeszcze ze on ma klime moze to ma jakis zwiazek ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości