Dlaczego turbinka mi popuszcza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Dlaczego turbinka mi popuszcza

Post autor: eldorado84 » sob mar 24, 2007 20:10

prosiłbym o pomoc na zdjęciu przedstawiona jest moja turbina k14, mam podniesione ciśnienie i dawke paliwa; kiedy jade i obroty mam ok 2,7-3,0tys zaczyna mi popuszczać turbina, czytałem że gdzieś sie zaślepia blaszką ale nie wiem gdze, czy u mnie można coś z tym zrobić???
to moja turbina

http://img110.imageshack.us/my.php?image=qqqqqqqcw3.jpg

a tu zdjęcie zaporzyczone gdzie jest pokazane gdzie sie zaślepia (u nie czegoś takiego nie ma :( )


http://img110.imageshack.us/my.php?image=egrsd0.jpg
Ostatnio zmieniony ndz mar 25, 2007 10:52 przez eldorado84, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » sob mar 24, 2007 20:19

Zobacz czy masz zawor przy turbinie. Jezeli tak to wystarczy tylko opoznic otwarcie zaworu


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

ZWIREK1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 10:38
Lokalizacja: łęczna

Post autor: ZWIREK1 » sob mar 24, 2007 20:21

witam
to znaczy że nie masz egr
egr był po 95r montowany chyba



Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » sob mar 24, 2007 20:23

ZWIREK1 pisze:witam
to znaczy że nie masz egr
egr był po 95r montowany chyba
EGR byl montowany duzo wczesniej. Jezeli nie masz EGR'a to moze poprzedni wlasciciel wymontowal


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » sob mar 24, 2007 20:27

ale jaki zawór przy czym on jest


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » sob mar 24, 2007 20:33

eldorado84 pisze:ale jaki zawór przy czym on jest
Wytlumacz mi o co Ci konkretnie chodzi. Albo przekrec do mnie. Nr. poszedl na PRW


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » ndz mar 25, 2007 10:58

no nie już sam nie wiem o co mi chodzi :? wczoraj przed wyjściem do barówy troche poczytałem i dziś też i dochodze do wniosku że źle sprecuzowałem pytanie (nie o to sie pytam).
Wpierw zmieniłem tytuł tematu
Jeszcze raz. Mam taki problem że, mam dawke paliwa podniesioną i mam na turbince podniesione ciśnienie, przy jeździe na obrotach 2,7-3,0 tys zaczyna mi popuszczać turbinka, poprostu przy tych obrotach patrze sie na wskaźnik od ciśnienia w turbince i widzie że pompuje 0,6bara a potem popuszcza i spada na 0,2 i wtedy już samochód nie przyspiesza co zrobić żeby to zlikwidować chce żeby turbinka pompowała do końca nie popuszczała - właśnie o to mi chodzi - myślałem że to EGR ale już wiem że to napewno to nie jest


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » ndz mar 25, 2007 11:09

sprawdz moze szczelnosc ukladu bo moze przedmuch sie robi jakis przy wyzszym cisnieniu tzn przy malym trzyma a gdy pojawia sei wieksze robi sie nieszczelnosc i zaczyna uciekac wszystki opaski stan gum itp i zajrzyj jak tam stan wirnika sie ma bo moze turbo sie konczy(oby nie)


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » ndz mar 25, 2007 11:17

tuha pisze:sprawdz moze szczelnosc ukladu bo moze przedmuch sie robi jakis przy wyzszym cisnieniu tzn przy malym trzyma a gdy pojawia sei wieksze robi sie nieszczelnosc i zaczyna uciekac wszystki opaski stan gum itp i zajrzyj jak tam stan wirnika sie ma bo moze turbo sie konczy(oby nie)
Dokladnie. Najpierw sprawdz i wyeliminuj wszelkie nieszczelnosci w ukladzie powietrznym.


Kontakt GG 2331324
Kontakt kom. 696-028-242
http://www.vwdolnyslask.pl/ ZAPRASZAMY :D

Obrazek

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz mar 25, 2007 11:42

eldorado84, na tej fotce tu gdzie u mnie jest takie okragle zaspawane cos ;) powinienes miec czarny zawor z sruba na srodku. Zakrec go na amen, a jak nie pomoze to wykrec srube, wloz jakies podkladki do srodka i ponownie zakrec na maxa

Obrazek


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » ndz mar 25, 2007 12:20

tak szczerze to ja nie mam czegoś takiego (chyba - przedchwilą patrzyłem)
kolektor mam ABL
1 - gumowa rura idzie do IC
2 - gumowa rura idzie do IC
3 - rura idzie do filtra powietrza

http://img86.imageshack.us/my.php?image ... dddzw4.jpg

[ Dodano: Nie Mar 25, 2007 12:22 ]
zaprzal pisze:eldorado84, na tej fotce tu gdzie u mnie jest takie okragle zaspawane cos ;) powinienes miec czarny zawor z sruba na srodku. Zakrec go na amen, a jak nie pomoze to wykrec srube, wloz jakies podkladki do srodka i ponownie zakrec na maxa

Obrazek

bo z tego co widze to jest zaspawane przy kolektorze
a u mnie nie ma


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz mar 25, 2007 12:33

eldorado84, generalnie na tej fotce nawet gdyby bylo to zaslanialby przewod z odmy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości