co to do licha?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
co to do licha?
Witam po raz pierwszy
Mam golfa 3 z 96 roku z silnikiem 1,6 101km aft. Problem zaczął się wczoraj - odstawiłem autko na parking, po paru godzinach wracam, wkładam kluczyk do stacyjki i w momencie przekręcenia do zapalenia diód słysze jakiś dziwny syk. Wszystko się uspokaja, normalnie odpalam auto i jadę. Ku zdziwieniu widzę, że zresetowało mi wszystkie liczniki (z wyjątkiem przebiegowego ) oraz dane z komputera MFA. Trudno, ustawiłem zegar, postawiłem auto na parkingu i bye. Dziś to samo niestety powtórzyło się wielokrotnie. Autko tak reagowało zimą gdy zdechł aku, no ale mam nową 80-tkę więc to nie brak napięcia. Co ciekawe po wyjęciu kluczyków ze stacyjki obrotomierz zostaje w położeniu 900 obr podobnie z wskaźnikami benzyny i temp. wody. Przestał działać centralny zamek Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go znowu słyszany jest syk, wskaźniki wracają do normy. JEździć się da, ale najbardziej mnie boli brak centralnego zamka (i immobilisera prawdopodobnie) oraz reset zegarów. Co się stało? Jak to ewentualnie naprawiać? Dziękuję Wam bardzo za pomoc.
Adrian
Mam golfa 3 z 96 roku z silnikiem 1,6 101km aft. Problem zaczął się wczoraj - odstawiłem autko na parking, po paru godzinach wracam, wkładam kluczyk do stacyjki i w momencie przekręcenia do zapalenia diód słysze jakiś dziwny syk. Wszystko się uspokaja, normalnie odpalam auto i jadę. Ku zdziwieniu widzę, że zresetowało mi wszystkie liczniki (z wyjątkiem przebiegowego ) oraz dane z komputera MFA. Trudno, ustawiłem zegar, postawiłem auto na parkingu i bye. Dziś to samo niestety powtórzyło się wielokrotnie. Autko tak reagowało zimą gdy zdechł aku, no ale mam nową 80-tkę więc to nie brak napięcia. Co ciekawe po wyjęciu kluczyków ze stacyjki obrotomierz zostaje w położeniu 900 obr podobnie z wskaźnikami benzyny i temp. wody. Przestał działać centralny zamek Po włożeniu kluczyka i przekręceniu go znowu słyszany jest syk, wskaźniki wracają do normy. JEździć się da, ale najbardziej mnie boli brak centralnego zamka (i immobilisera prawdopodobnie) oraz reset zegarów. Co się stało? Jak to ewentualnie naprawiać? Dziękuję Wam bardzo za pomoc.
Adrian
tak na marginesie to chyba przesadziłeś z tą pojemnością akumulatoraAutko tak reagowało zimą gdy zdechł aku, no ale mam nową 80-tkę więc to nie brak napięcia
do 2,0 to bym taki kupił ale nie do 1,6
jak robisz krótkie trasy to powodzenia z doładowywaniem
[ Dodano: 22 Mar 2007 17:21 ]
ja przy 1,8 mam 55-tkę
kupywanie akumulatorów na wyrost nie służy
było o tym dużo na forum
Witam!
Metodą prób i błędów w koncu doszedłem sam co się stało. Otóż ... spalił się ... bezpiecznik 15A Moje wnioski co do bezpiecznika wynikały z obserwacji innych funkcji - a to nie działał centralny (a przecież jest nie związany z mfa) i nie świeciło się podświetlenie kabiny przy otwieraniu drzwi. Nabawiłem się zanim to stwiedziłem, ale najważniejsze że była to głupota a nie poważny problem
Adrian
Metodą prób i błędów w koncu doszedłem sam co się stało. Otóż ... spalił się ... bezpiecznik 15A Moje wnioski co do bezpiecznika wynikały z obserwacji innych funkcji - a to nie działał centralny (a przecież jest nie związany z mfa) i nie świeciło się podświetlenie kabiny przy otwieraniu drzwi. Nabawiłem się zanim to stwiedziłem, ale najważniejsze że była to głupota a nie poważny problem
Adrian
adriano14, prośbe mam do Ciebie nie związaną z tematem - z racji tego że mamy te same silniki to byłbym wdzięczny jakbyś luknął u siebie czy do filtra powietrza dochodzi znad kolektora wydechowego ciepłe powietrze,u mnie nie ma ,i nie wiem teraz czy nie ma oryginalnie czy po prostu ktoś wstawił taki
adriano14 pisze:Metodą prób i błędów w koncu doszedłem sam co się stało. Otóż ... spalił się ... bezpiecznik 15A
Nie ma jak czytac tylko tresc tematu i pisac odpowiedzbaggio pisze:Adriano sprawdź bezpieczniki
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Postaram się to sprawdzić ... chodzi ci oczywiscie o jazdę na rozgrzanym silniku, bo na zimno to i tak leci napewno zimnepawel3 pisze:adriano14, prośbe mam do Ciebie nie związaną z tematem - z racji tego że mamy te same silniki to byłbym wdzięczny jakbyś luknął u siebie czy do filtra powietrza dochodzi znad kolektora wydechowego ciepłe powietrze,u mnie nie ma ,i nie wiem teraz czy nie ma oryginalnie czy po prostu ktoś wstawił taki
Chodzi oczywiście o jazdę na nierozgrzanym silniku w zimie ....adriano14 pisze:Postaram się to sprawdzić ... chodzi ci oczywiscie o jazdę na rozgrzanym silniku, bo na zimno to i tak leci napewno zimnepawel3 pisze:adriano14, prośbe mam do Ciebie nie związaną z tematem - z racji tego że mamy te same silniki to byłbym wdzięczny jakbyś luknął u siebie czy do filtra powietrza dochodzi znad kolektora wydechowego ciepłe powietrze,u mnie nie ma ,i nie wiem teraz czy nie ma oryginalnie czy po prostu ktoś wstawił taki
[img]http://img143.imageshack.us/img143/508/mylubuskaer5.jpg[/img]
póki się w głowe przeczaytałem jego problem i napisałem co może być bo u mnie tezinek01 pisze:adriano14 pisze:Metodą prób i błędów w koncu doszedłem sam co się stało. Otóż ... spalił się ... bezpiecznik 15ANie ma jak czytac tylko tresc tematu i pisac odpowiedzbaggio pisze:Adriano sprawdź bezpieczniki
tak było a nie doczytałem dalej ze już sam to rozwiązał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 76 gości