swiece grzeja zawsze do oporu niewazne czy cieply czy zimny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

swiece grzeja zawsze do oporu niewazne czy cieply czy zimny

Post autor: tuha » sob mar 24, 2007 18:43

tak jak w temacie gdzie szukac przyczyny niewazne czy samochod ma 90 czy 60 czy 20 nawet jak zgasze cieply i odpale to swiece grzeja okolo 3min , one powinny grzac tylko wtedy gdy jest ponizen 68*C jakos temp a przy odpalaniu cieplego juz chyba nie?jesli mam racje to gdzie szukac czujnika i calego modulu sterujacego grzaniem swiec


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob mar 24, 2007 18:50




Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob mar 24, 2007 22:28

W silniku AAZ świec się wyłączają po ok 2,5 min po odpaleniu lub powyżej temp. 68st zależy co bedzie szybciej- steruje tym modół z czasomierzem i czujnik temp. z zieloną opaska. Na ciepło się nie załączają. U Ciebie wychodzi, ze czujnik nie podaje prawidłowej inf- albo on padł albo jego podłączenie. Ja stawiam na czujnik- do AAZ z modułem koniecznie z zieloną opaską. Pozdrawiam :grin:



Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » ndz mar 25, 2007 09:00

no nie wiem tak do końca czy z zielona opaska ja po wymianie termostatu kupiłem z zielona opaska i zamiast 90 miałem 110 120 na desce, kupiłem z pomarańczową jest drozszy ale wszystko jest ok temperatura troszke przed 90 i ładnie trzyma :bigok: , tylko nie wiem czy był on dedykowany do AAZ, bo teraz mam ten sam problem z grzniem swiec, a na tym z zielona tego nie było, jak sie zagrzał powyzej 60 to świece sie nie grzały


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz mar 25, 2007 09:19

Przewodnik pisze:kupiłem z zielona opaska i zamiast 90 miałem 110 120 na desce
moze pomyliles czujniki? nie wiem jak w 1.9 ale w 1.6 masz dwa oddzielne czujniki, jeden od swiec a drugi od wskaznika na desce


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » ndz mar 25, 2007 10:07

nie nie napewno nie pomyliłem mierzyłem rezystancje tego zielonego i na dwóch pinach które dają sygnał do swiec (na zagrzanym silniku) spadała ponizej 200 ohm, a na tym pomarańczowym jest 300 i dlatego swiece się grzeja gdy zamiast czujnika wpiełem rezystor np 180 ohm wtedy juz świece nie grzały tak ze musze kupic czyjnik napewno tylko nie weim jaki, zielony przekłamuje mi temperature a pomarańczowy świece :) chyba ze trafiłem na zepsuty zielony bo za 13 zł to wątpie zeby było coś dobrego za pomaparańczowy dałem 70. ( w sumie to on był z zółta opaską ale to jest podobno zamiennik pomarańczowego)


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » ndz mar 25, 2007 10:25

ja na tym kruccu mam jeden czujnik ale z 4 kabelkami( 2 do wskanizka 2 od grzania swiec?) i problem wyglada tak jeden kabel niebieski z bialym paskiem byl nie podlaczony tylko zaizolowany czyli sa podlaczone 3 kable wskanik dziala dobrze czyli podlaczac ten bialo niesbiski w wolne miejsce?tylko zastanawia mnie po co ktos to odlaczal...jakies pomysly?chodzi o czujnik na kruccu porzy glowicy od plynu chlodniczego


http://img386.imageshack.us/my.php?imag ... 314th9.jpg zdjecie zapozyczone od kolegi bogo z jego postu. mam tylko ten po rpawej czujnik z podlaczeniem na 4 kabelki


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

opał
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: wawka

Post autor: opał » ndz mar 25, 2007 10:34

o ile sie nie myle to mam taki czujnik,sprawdze w poniedziałek,jak ktoś jest chętny to zostaw kontakt na priv


Każdemu brakuje-jednemu do jachtu,drugiemu do chleba

klimatyzacje-serwis i ozonowanie

Awatar użytkownika
tuha
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: śr lis 29, 2006 22:49
Lokalizacja: KielCe
Kontakt:

Post autor: tuha » ndz mar 25, 2007 18:23

przyczyna byl odpiety kabelek po podpieciu wsyzstko dziala jak nalezy pozdrawiam i dzieki za pomoc


jak nie jak tak
0,9 turbo boost:)
[img]http://images13.fotosik.pl/62/9447bd1f4a9bcf7cmed.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości