podłaczenie zegara z golfa3 do golfa2 (kwestia obrotmierza)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Krzysiek KM
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn lis 01, 2004 13:53
- Lokalizacja: Żagań/Wrocław
- Kontakt:
podłaczenie zegara z golfa3 do golfa2 (kwestia obrotmierza)
witam, mam pytanko po zmianie deski do 2 z golfa 3 musialem podlaczyc licznik, wszystko jest ok, mfa dziala temperatury paliwo, jedyny problem mam z obrotomierzem, po podlaczeniu wskazowka buja sie strasznie i nie wiem jak temu zaradzic, jezeli ktos wie bardzo prosze o jakies rady. Dizeki i pozdro all
korzystajac z okazji ze temat zostal poruszony chcialem zapytac jak z podlaczeniem zuzycia paliwa oraz predkosciomierza w zegarach z mk3 do w mk2.
Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition
- Krzysiek KM
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: pn lis 01, 2004 13:53
- Lokalizacja: Żagań/Wrocław
- Kontakt:
jak podlaczyc zuzycie spalin nie mam pojecia, w 2 jce byla rurka z powietrzem a w golfie 3 jest to mierzone jakos elektronicznie, a co do predkosci , wystarczy zastapic slimaka z linka elektryczny czujnikiem w skrzyni podlaczyc zasilanie do czujnika czyli (+ i -) a trzeci przewod jako wzbudzenie do licznika i po klopocie , pozdro
This is my world you just live in it.
czy impulsator z mk2 (digifiza) jest inny niz w mk3 ??
Kupię części lub całe NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition
Obecnie - Golf MK2 Westmoreland, BBS RS, Airride, CarPC oraz NSU 1000C
Poprzednio - Golf MK2 GTi - Wolfsburg Edition
nie wiem czy to jest na 100% dobry sposob --- ale ja podlaczylem tak w moim poprzednim samochodzie i wszystko bylo jak ta lala---
obrotomierz podlacza sie piecioma przewodami : plus minus dwa przewody do podswietlania tarczy oraz jeden ktory podlacza sie do cewki i wszystko powinno grac
obrotomierz podlacza sie piecioma przewodami : plus minus dwa przewody do podswietlania tarczy oraz jeden ktory podlacza sie do cewki i wszystko powinno grac
Trabant plastik jest fantastik!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 373 gości