Mocniejsze swiatło po przyciągnieciu manetki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: pn mar 12, 2007 20:48
- Lokalizacja: Lublin/Kraków/Włoszczowa
- Kontakt:
Mocniejsze swiatło po przyciągnieciu manetki
Mam dość kiepskie światła na obecna chwile w moim MK2 Zauważyłem że jak jade na długich i pociągnę leciutko do siebie manetkę (Bez zapalania sie jednoczesnie krótkich) mam poprawę, lampy dają leprze światło czy tak sie dzieje u wszystkich
Jeszcze jedno bo teoretycznie można przerobić tak że na pojedynczych lampach zapalając długie swiatła mozna przerobić żeby nie gasły krótkie (daje to już zadowalający dla mnie efekt) Czy wytrzyma żarówka gdy będą się palić w niej dwa żarniki jednocześnie. I czy alternator tez to wytrzyma. W ogóle mysle również o podwójnych światłach ale to jescze na potem. Acha czy da się wymienić same odblaski (pobiele)na nowe ?
Jeszcze jedno bo teoretycznie można przerobić tak że na pojedynczych lampach zapalając długie swiatła mozna przerobić żeby nie gasły krótkie (daje to już zadowalający dla mnie efekt) Czy wytrzyma żarówka gdy będą się palić w niej dwa żarniki jednocześnie. I czy alternator tez to wytrzyma. W ogóle mysle również o podwójnych światłach ale to jescze na potem. Acha czy da się wymienić same odblaski (pobiele)na nowe ?
Masz poprostu straty na przewodach. odpal auto, załącz swiatla, zmierz napiecie na akumulatorze i bezposrednio przy zarówkach, na tej kostce. bedziesz widzial różnice w napieciu.
tutaj http://vwgolf.pl/index.php?id=przekazniki masz opisane jak zwalczyc ten problem
tutaj http://vwgolf.pl/index.php?id=przekazniki masz opisane jak zwalczyc ten problem
mój były GOLF
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=43528
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=43528
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
marek85, mam ten sam problem, ze jak pociagne manetke to swieci jakby mocniej. To nie jest wydaje mi sie kwestia strat na kablach tylko jakiś taki mysk jakby własnie zapalały sie jeszcze do długich krótkie bo one idą wtedy fajnie po ziemi, zastanawiałem sie czemu tak siedzieje ale tematu jakoś nie zdazułem załozyc więc też czekamna wypowiedzi
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
żadne teorie spiskowe-pociągając manetkę delikatnie do siebie sprawiamy, ze styki przełącznika stykają się w trochę innych miejscach niż zazwyczaj(nie wypalonych przez lata użytkowania) przez co jest większy przepływ prądu i stąd leprze światło- najleprzym rozwiązaniem jest montaż przekaźników świateł opisany w temacie w dziale FAQ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=64358&start=0Pinhead pisze:Ale teorie spiskowe tworzycie Po przyciągnięciu manetki właczają się światła mijania jednocześnie z zapalonymi długimi. Świecą więc dwa włókna w H4 przez to jest jaśniej.
temat dość obszerny
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
możliwe-ale ja piszę o sytuacji sprawdzonej w moim mk1, kolegi mk2 i mk3 jeszcze innego kolegi przy użyciu dwóch kontrolek podłączonych pod kostkę żarówki właśnie po to by wyeliminować sytuację zapalania się drugiego włókna w żarówce-robiłem to po to by pokazać kolegom co mogą czynić spadki napięcia na włączniku i co mogą zyskać na przekaźnikach-o dziwo obaj wrogowie zbędnych kabli i przekaźników już takowe posiadają i chwalą sobie nowe leprze światła
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
raclet Zalecałbymbym ci kolego zainwestować w przekaźniki świateł, koszt materiałów to groszowa sprawa, no i musisz się pobawić w podłączenie tej całej instalacji, chyba, że masz znajomego, który już zakładał u siebie taką instalkę. Koledzy dali ci link do działu z tematem "przekaźniki świateł". Sam mam założone światła na takiej właśnie instalacji przekaźnikowej i jestem bardzo zadowolony z mocy świateł.
Powodzenia
Powodzenia
Odpowiedź jest banalnie prosta:
"migając" długimi skraca sie obwód prądowy od świateł (pomijany jest włacznik świateł- pokrętło) i prąd pobierany jest bezpoś z bezpiecznika. Stąd znacząco mniejszy spadek napięcia. jeden z kolegów już coś sugerował na ten temat ale nie rozwinął swojej myśli.
Wystarczy spojrzeć na schemat świateł w MK3 (w MK2 zresztą też) i wszystko ładnie widać.
P.S
Oczywiście prawidłowe zamontowanie przekaźników zdecydowanie poprawi jakość oświetlenia MK3 gdyż napięcie na żarówkach wzrośnie.
"migając" długimi skraca sie obwód prądowy od świateł (pomijany jest włacznik świateł- pokrętło) i prąd pobierany jest bezpoś z bezpiecznika. Stąd znacząco mniejszy spadek napięcia. jeden z kolegów już coś sugerował na ten temat ale nie rozwinął swojej myśli.
Wystarczy spojrzeć na schemat świateł w MK3 (w MK2 zresztą też) i wszystko ładnie widać.
P.S
Oczywiście prawidłowe zamontowanie przekaźników zdecydowanie poprawi jakość oświetlenia MK3 gdyż napięcie na żarówkach wzrośnie.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
- Przybek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 563
- Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
- Lokalizacja: wloclawek
- Kontakt:
ja mialem tak przy swojej III, straty na przewodach i po pociagnieciu manetki swiatla byly lepsze , po zalozeniu przekaznikow swiatla sa lepsze i efekt podczas trzymania manetki zniklmarek85 pisze:Masz poprostu straty na przewodach. odpal auto, załącz swiatla, zmierz napiecie na akumulatorze i bezposrednio przy zarówkach, na tej kostce. bedziesz widzial różnice w napieciu.
tutaj http://vwgolf.pl/index.php?id=przekazniki masz opisane jak zwalczyc ten problem
Pozdrawiam
[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
posiadam VAG jak cos sloze pomoca
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 302 gości