Turbo z AFNa w AAZ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Turbo z AFNa w AAZ?

Post autor: Bartek84 » pn mar 19, 2007 22:34

Jak w temacie.
Jakie przeróbki? Czy czasem nie potrzebny jest komputer? Czy to wykonalne?


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » pn mar 19, 2007 23:45

pewnie ze podejdzie.ktos juz nawet chyba na forum zalozyl turbinke od afn'a


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn mar 19, 2007 23:56

euglen do 1.6td zalozyl :D wszystko sie da i nie trzeba kompa. to jest jakos inaczej rozkminione... dzial diesel i vwdiesel.net. aha po co ci turbina z afn? czyzby seria byla juz za slaba? moja jakos daje rade, a zawsze mozna wrzucic k24/t3.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » wt mar 20, 2007 07:23

Dmucha 0,65 bara bez kręcenia więc chyba nie jest słaba... ale porobiłem już autko z zewnatrz i zawieszenie i trzeba będzie się kiedyś za silnik wziąść :)

Pzdr


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt mar 20, 2007 08:36

0.6 bara to fabryka dala, a do konca mozliwosci turbiny daleka droga. 1 bar na poczatek i nie bedziesz myslal o vnt. tylko pamietaj, ze na powietrzu sie nie jezdzi, ale pewnie juz o tym wiesz...


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » wt mar 20, 2007 11:11

SouleR, wiem :) Juz mi oczy wysiadly od czytania postow o modach biednego AAZta :D

Przy takich modach boje sie tylko o zerwanie kola pasowego... Juz raz sie wykosztowalem 1200zł...


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt mar 23, 2007 18:51

Ja do mojego AAZ (w MK2) założyłem Garreta od 1Z :D razem z kolektorami (ssący i wydechowy) tak pięknie się to spasowało że cieżko uwierzyć w jakiekolwiek mody.
Do tego pokrywa od MK4 TDI i juz. :)
Obrazek


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Bartek84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 935
Rejestracja: pt lis 18, 2005 16:29
Lokalizacja: Legnica
Auto: Golf Mk7 GTI
Kontakt:

Post autor: Bartek84 » pt mar 23, 2007 19:21

Super. Zawsze jest to jakiś pomysł. Pozdrawam


Mk7 GTI Stage 2

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt mar 23, 2007 19:52

Apsik, stozek pomysłowo wcisniety :hmm:
w turbinie od AFN trzeba cos przerabiac a w tej z 1Z nie?? pasuje bez problemu



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt mar 23, 2007 21:09

Krzylu pisze:a w tej z 1Z nie
ZERO PRZERóBEK!!!
Krzylu pisze:pasuje bez problemu
Warto przy okazji wymienić parę rzeczy przy takiej podmianie...
1 - nowe uszczelki na obu kolektorach
2 - nowe szpilki i nowe śruby na kolektor wydechowy

Nie wiem jak jest z różnica flansz turbo<->downpipe pomiędzy KKK a Garret'em, bo ja maiłem dorabianą flanszę i downpipe:
Obrazek

Jeszcze jeden drobny szczegół ... w przypadku turbiny Garret, wastegate jest tak ulokowany że regulacja tym wodzikiem jest możliwa TYLKO od spodu, czyli bez kanału się nie obejdzie.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt mar 23, 2007 21:41

Apsik pisze:
Krzylu pisze:a w tej z 1Z nie
ZERO PRZERóBEK!!!
Krzylu pisze:pasuje bez problemu
Warto przy okazji wymienić parę rzeczy przy takiej podmianie...
1 - nowe uszczelki na obu kolektorach
2 - nowe szpilki i nowe śruby na kolektor wydechowy

Nie wiem jak jest z różnica flansz turbo<->downpipe pomiędzy KKK a Garret'em, bo ja maiłem dorabianą flanszę i downpipe:
Obrazek

Jeszcze jeden drobny szczegół ... w przypadku turbiny Garret, wastegate jest tak ulokowany że regulacja tym wodzikiem jest możliwa TYLKO od spodu, czyli bez kanału się nie obejdzie.

eeee ja oryginal turbo garreta ze swojego wyjalem bez kanalu :P , potem zalozylem tak samo kkk wiec wszystko da rade :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt mar 23, 2007 21:55

Adamm pisze:eeee ja oryginal turbo garreta ze swojego wyjalem bez kanalu :P , potem zalozylem tak samo kkk wiec wszystko da rade
piszę o regulacji wastegate, a nie o wymianie Turbo :bajer:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt mar 23, 2007 23:23

piszę o regulacji wastegate, a nie o wymianie Turbo :bajer:
jesli sie dalo wytargac to i regulowac sie da ;) chociaz spierac sie nie bede hehe


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt mar 23, 2007 23:44

ło matko, ale nie trzeba wcale dawac innej turbiny do aaz jesli nawet tej nie ruszyles. daj jej 1.3 bara i odpowiednia ilosc gnojowki to bedzie latal tak jak moj.

Apsik mierzyles tego swojego na rolkach?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości