Nastawnik raz jeszcze

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Tajny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:57
Lokalizacja: POLAND

Nastawnik raz jeszcze

Post autor: Tajny » pt mar 23, 2007 16:27

Witam!

Jaka powinna byc prawidłowa wartośc połozenia czujnika przesuwu nastawnika pompy?

Silnik 1Z Mk3 rocznik 94, po podłaczeniu vaga wartośc ta w moim przypadku wynosi 0,840 V, autko ma wstawinoy chip, pracuje bez problemów. Jak myslicie ustawiac spowrotem na 0. 840 V czy może 0.720 V tak jak stoi w słynnej instrukcji czyszczenia nastawnika.
Za podpowiedzi z góry dziekuje bo wlaściwie to stoje już z kluczami nad tym nieszczęsnym nastawnikiem :grrr:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt mar 23, 2007 16:36

Tajny, a po co grzebiesz w nastawniku jak autko pracuje bez problemów , jeżeli czyściłeś nastawnik to ustaw czujnik na wartość jaka była przed czyszczeniem



Tajny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:57
Lokalizacja: POLAND

Post autor: Tajny » pt mar 23, 2007 16:54

Heh pisałem iz pracuje bez problemów no tak oprócz szarpania i nierównej pracy na biegu jałowym (wyciagnieta wtyczka ze skrzyni i objawy ustepują) tak miałem napisać więc nastawnik chce wyczyścic bo jak pojeżdże jeszcze z miesiąc to mi sie rozkręci golf i bede zbierał śrubki od tego szarpania :grrr:

damcio151,
Masz racje ustawie tak jak jest i powinno byc dobrze.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt mar 23, 2007 17:00

Tajny, ok nie denerwuj się :pub: , ja też miałem to samo ,,wyczyściłem" nastawnik i już nie szarpie tak mocno, chociaż w nastawniku żadnego syfu nie było ,nastawiłem tak jak było przed czyszczeniem i jest prawie dobrze , bo jeszcze muszę wtrysk sterujący wymienić.

pozdrawiam
damcio151



Tajny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:57
Lokalizacja: POLAND

Post autor: Tajny » pt mar 23, 2007 17:21

damcio151,

ee tam żadnych nerwów a tym bardziej przed taka operacją :D , dawke paliwa na biegu jałowym mam równiuskie 2.0 chyba troche za dużo tego paliwka :chytry: , no ale ustawiam tak jak było a u ciebie jakie były wartości? pamiętasz coś z pomiarów ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt mar 23, 2007 17:28

Tajny pisze:dawke paliwa na biegu jałowym
ja mam 3,4 , najlepiej jakbyś miał w granicach 3,4-4.0



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt mar 23, 2007 18:12

z tymi 2.0mg bym uwazl, ustaw 3,2 - 3,4 i bedzie git, co do napiecia ustawia sie takie jakie bylo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Tajny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:57
Lokalizacja: POLAND

Post autor: Tajny » pt mar 23, 2007 18:22

Adamm,

Witam witam :) no właśnie tak wskazywał vag i nie bnardzo wiem czy przestawiac tę dawke czy nie wez pod uwage że samochód jma wirusa no ale skotro mówisz żeby ustawić 3.2-3.4 to tak zrobie a posiadając vaga zawsze moge to zmienic.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt mar 23, 2007 18:24

Tajny, wirus raczej na biegu jałowym nie zmienia na 2,0 zrób 3,4 i będzie super



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt mar 23, 2007 20:01

tez mam wirusa i dawke mam ustawiona na 3.6 --> wynik z hamowni po prawej stronie w opisie :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Tajny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:57
Lokalizacja: POLAND

Post autor: Tajny » pt mar 23, 2007 23:06

No i stało się :bigok:

Wiosenne porządki w nastawniku zrobione, wszystko ładnie pookładane, a było tych śmieci co niemiara, czy warto? hmm.. to wy juz wiecie najlepiej :)

P.S. gdyby nie to forum i wspaniali ludzie to musiałbym srogo z kiesy wytrzepać a tak i pieniążki są i wiedzy troche przybyło no i satysfakcja :) Jeszcze raz jedno wielkie DZIĘKUJE

[ Dodano: 23 Mar 2007 22:07 ]
Tym oto pozytywnym akcentem zamykam temat.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt mar 23, 2007 23:19

hehe ciekawe o kim mowa ;p


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 25 gości