Zatkany Dolot zimnego powietrza w ABSie + LPG

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pt mar 23, 2007 13:48

ja mam ABU i nie mam gazu wiec na paliwku super idzie i zbiera sie szybciej, a co do zuzycia paliwa to nie nieznacznie wzroslo moze w dziesiatych po przecinku


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt mar 23, 2007 14:52

ja kieys na przegladzie sie pytam kolesia od gazu : czy grzebaliscie cos w puszcze filtra ? a on ze nie , to wtedy otwieram puszke i mu pokazuje ze jest ta blacha , a on na to z głupia mina ze jak jest to widocznie tak musi byc, opiernicz dostal , tłumaczyl sie ze Golf za duzo zimnego powietrza dostaje i moze nie palic jak powinien, ja mu wytłumaczylem ze nie chcialo im sie robic widocznie dokladnie a pozniej jeszcze bedzie mi sciemnial ze nic nie grzebali! Skubance, zdjalem rure od cieplego dolotu i teraz ma takie powietrze srednio cieple z komory silnika. Jełopy wstretne.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

borys255
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 21, 2007 13:45
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: borys255 » pn kwie 02, 2007 19:05

ta klapka to jest tylko sterowana zasysaniem powietrza z silnika? Bo jesli tak silnik zasysa powietrze chyba cały czas czyli klapka bedzie zasłaniała wlot zimnego powietrza ?czy moze to powino byc streowane jakos inaczej bo niewiem jak to podłaczyc



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 02, 2007 20:18

Masz do niej węzyk, ktróry z drugiego końca idzie to takiego maleńkiego termostatu. Drugi węzyk z termostatu idzie w oklice wtrysku. Na nierozgrzanym aucie klapka jest ustawiona tak że silnik ssie ciepłe powietrze z blaszanej osołny kolektora wydechowego. Na ciepłym ssie zimne spod błotnika. Jeśli to jest zepsute co się zdarza to klapka jest ustawiona na zimne przeważnie, co nie stanowi żadnego zauważalnego problemu -teoretycznie odrobinę wolniejsze rozgrzewanie i gorsze odparowywanie benzyny do mieszanki jak silni jeszcze zimny. Jak jest zablkowana na ciepłe - (gazownicy to czasem robią ścigając rownocześnie wąż od osłony kolektora i wieszając go na drucie w okolicy silnika) to silnik ciągnie po rozgrzaniu cieple powietrze z komory i jest dużo słabszy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

borys255
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 21, 2007 13:45
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: borys255 » pn kwie 02, 2007 23:02

Chodzi o ten termostat w obudowie wtrysku??Jesli tak to powinino byc oki bo zalozyłem umnie ostatnio od seata toledo bo mój chyba nie działal



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt kwie 03, 2007 00:10

pytałem ostatnio gazownika poco blokują te klapki i mi odpowiedział cytuję
walę je profilaktycznie jak leci żeby silnik nie gasł
i wszystko jasne


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt kwie 03, 2007 17:05

marek2907 pisze:i wszystko jasne
ano jasne, nic dodać nic ująć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

marec27
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pt sty 26, 2007 13:59
Lokalizacja: łódź-londyn
Kontakt:

Post autor: marec27 » wt kwie 03, 2007 20:18

Marcin SoYa pisze: dziś podczas sprzatania silniczka natknałem się na coś co nigdy wcześniej niw przykuło mojej uwagi ... a mianowicie gdy wyjąłem wkładke powietrza aby ją przeczyścić zobaczyłem że ktoś na takzwanego beszczela Zablokował dolot zimnego powietrza :/ domniemam że to gazownik !? CZy tak powinno być ? oczywiśćie odrazu odkręciłem tą blokade i ta klapka odrazu powędrowała zatkać wlot ciepłego powietrza ...
Miałem powiększać dolot zimnego a tutaj widzę że do tej pory mój silniczek wogule nie dostawał zimnego ...
o co chodzi z tym dolotem i gdzie to sie znajduje



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt kwie 03, 2007 20:29

marec27 pisze:dziś podczas sprzatania silniczka natknałem się na coś co nigdy wcześniej niw przykuło mojej uwagi ... a mianowicie gdy wyjąłem wkładke powietrza aby ją przeczyścić zobaczyłem że ktoś na takzwanego beszczela Zablokował dolot zimnego powietrza :/ domniemam że to gazownik
Też takie coś miałem, ale jak zobaczyłem to, to zaraz wywaliłem wkręty i klapka pracuje tak jak powinna.

Faktycznie przed wyjęciem wkrętów blokujących autko paliło 7,2 l LPG / 100 km, a po wyjęciu ok. 7,6 l LPG / 100 km, no ale zauważyłem, że niekiedy potrafi zgasnąć na wolnych.


Obrazek
Obrazek

snowak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: wt maja 02, 2006 16:13
Lokalizacja: z drogi

Post autor: snowak » wt kwie 03, 2007 21:46

0,4l/100 - ten sam dystrybutor z gazem, ta sama temperatura, ta sama dostawa gazu i ten sam styl jazdy? Niewierzę :axe:


[img]http://img143.imageshack.us/img143/508/mylubuskaer5.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » śr kwie 04, 2007 06:55

witam mi tez cos namieszali gazownicy czy ktos moze mi powiedziec jak ida przewody z obudowy filtra tego nad wtryskiem , sa tam dwa wyjscia ktos zrobil mostek z jednego do drugiego

powinnch chyba byc w ten sposob a czy ten zaworek zaznaczony na niebiesko nie jest czasami od przelaczania miedzy podcisnieniem zimne - cieple powietrze ?

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr kwie 04, 2007 15:02 przez Przybek, łącznie zmieniany 2 razy.


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr kwie 04, 2007 09:31

Przybek, jeden idzie do wtrysku a drugi do tego termostatu w puszcze filtra powietrza.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Przybek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: czw lis 23, 2006 00:36
Lokalizacja: wloclawek
Kontakt:

Post autor: Przybek » śr kwie 04, 2007 14:19

ja mam polaczone od wtrysku besposrednio do tego zaworku oprzy filtrze a wydaje mi sie ze powinno byc od wtrysku do jednego wejscia obudowy i z wyjscia obok puszczony do zaworku


[img]http://www.robtex.com/ipinfo.gif[/img]

posiadam VAG jak cos sloze pomoca

borys255
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 21, 2007 13:45
Lokalizacja: czestochowa

Post autor: borys255 » czw kwie 05, 2007 00:48

Mozecie przesłac fotketego zaworku (czy tez termostatu) bo niewiem czy u mnie jest cos takiego ? Z góry dzieki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 89 gości