i drugie pytanko, czy wogóle ktoś naprawia te pompki? poprzednią dałem do elektryka i mówił ze nie da sie tego naprawić
pompka centralnego zamka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pompka centralnego zamka
Kupiłem swojego golfa z zepsuta pompką od pneumatycznego centrala. Jakiś czas pojeździłem i zaczeło mnie to wkurzac, wiec kupiłem używke za 100zł. Pojeździłem tydzień i znowu padła  
 Teraz zaczyna mnie denerwowac brak centrala, bo u mnie jak cos jest w aucie to ma działać 
 Nie chce znowu wydawać stówy bo boje sie że znowu mi padnie, nie wiem, może cos w aucie jest nie tak że padają czy to może po prostu zbieg okoliczności? co mi radzicie?
i drugie pytanko, czy wogóle ktoś naprawia te pompki? poprzednią dałem do elektryka i mówił ze nie da sie tego naprawić
			
									
									i drugie pytanko, czy wogóle ktoś naprawia te pompki? poprzednią dałem do elektryka i mówił ze nie da sie tego naprawić
- 
				greg
 
odpada, w bagażniku jest suchutkogreg pisze:albo sięleje do niej woda
ale słyszał bym pompke gdyby pracowała cały czas, bo one dosyc glosno chodzą. Inna sprawa ze z tego co wiem to pompka działa tylko w trakcie otwierania lub zamykania, jak zamknie albo tworzy to nie pracuje wiec nie wiem czy nieszczelnosc ma tu cos do tego. Gdyby pracowala a rygle by nie reagowały, wtedy mozna sądzic ze nieszczelność, ale tak?greg pisze:albo nieszczelnosć na wężykach
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Jak jest nieszczelność do sama się wyłączy po ok. 10 sekundach. Może masz pecha. Mam dwa 14 letnie auta i nigdy awaria pompki się nie trafiła. Albo wcale masz nie zepsutą tylko coś z kablami jest nie tak
			
									
									Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						no tez o tym pomyslalem, dla tego teraz szukam kogos kto tez ma fabrycznego centrala w MKIII zeby podpiąc moją pompke do niego.Paweł Marek pisze:Jak jest nieszczelność do sama się wyłączy po ok. 10 sekundach. Może masz pecha. Mam dwa 14 letnie auta i nigdy awaria pompki się nie trafiła. Albo wcale masz nie zepsutą tylko coś z kablami jest nie tak
P.S moze jest ktos z Gdyni kto miał by ochote na małego mini spota ?
- radzio_oksy
 - Nowicjusz

 - Posty: 6
 - Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:16
 - Lokalizacja: Gdynia
 - Kontakt:
 
Ja tez mialem awarie pompy. Czesc plytki mi sie zalala i spalił silnik. Wysuszylem, wymienilem silnik, troche jeszcze bylo zabawy z uwtawieniem wylacznika cisnieniowo-podciesnieniowego i dziala idealnie. Tylko troche glosno chodzi ale wiem dlaczwego. Musze ja jeszcze raz rozebrac ale na razie nie mam na to czasu 
			
									
									Darass , a sprobuj rozkrecie pompke, przylaczyc do kabli i wcisnac pilota. Jesli te dwie "cewki" na plytce beda przeskakiwaly to moze byc tak ze silnik masz spalony. Wyjmij silnik i obejrz go dokladnie. Ja mialem calutki czarny i stopiona ta obudowe oplastikowa 
 Jak to jest silnik to poszukaj takiego. Sa bardzo podobne silniki do tego co jest orginalnie w pompce tylko ciut krotsze ale pasuja idealnie. To są popularne silniczki na 12V do roznych urzadzen. Ja mam taki wstawiony i smiga bardzo dobrze, jedyne co musialem zrobic to maksymalnie zmienijszyc odleglosc miedzy tymi "koleczkami" na przelaczniku cisnieniowo-podcisnieniowym. Dziala juz 2 miesiace i szybko zamyka zamki. 
powodzenia
			
									
									powodzenia
sprawa centrala chyba sie wyjasniła. kilka dni temu miałem w aucie małe ognisko. podjechałem pod US i z zza kokpitu i boczka drzwiowego (kierowcy) zaczął leciec dym. popaliły sie kable w drzwiach i kilka koło skrzynki z bezpiecznikami. jakies yebane zwarcie. elektryk wyciągnął z drzwi kable zeby odbudowac wiązke, powymieniał te ktore sie rypły pod skrzynką i przy okazji zajrzał do centrala. wzial pompke i za 2 godz dzwonił zeby podjechać. okazało sie ze padła elektronika tzn sie spaliła. całe to ognisko prawdopodobnie spowodował zamek, cos go boli. teraz bedzie on ominiety, i cetral bedzie działał z pilota a nie z kluczyka. musi tylko odbudować płytke w pompce i bedzie git 
 w sumie szczescie w nieszczesciu, bo przez te popalone kabelki w koncu powinienem miec cetrala z pilota razem z alarmem 
P.S punkta przyznaje bo opis moze sie kiedyś komuś przydac
			
									
									P.S punkta przyznaje bo opis moze sie kiedyś komuś przydac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości

