"Pływający przód"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

vw82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lis 27, 2006 12:22
Lokalizacja: W-wa

"Pływający przód"

Post autor: vw82 » czw mar 22, 2007 16:26

Witam!
Temat pewnie poruszany już na forum ale nie działa mi wyszukiwarka...
Od pewnego czasu przy prędkości ok.100km/h i więcej przód zaczął mi"pływać" i ściąga mnie na prawą stronę i to dość mocno...czy to wina zużytych amortyzatorów?Słyszałem,że może to być też wina uszkodzonego wahacza?Jak myślicie co może byc przyczyną?
Dodam,że sprężyny są nowe także raczej nie jest to ich wina...



jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » czw mar 22, 2007 17:17

Mam pytanko a kiedy wymieniałeś te sprężyny ?
Ja miałem takie same objawy po wymianie sprężyn źle ustawiłem kąty pochylenia kół i przy skrętach jak jechałem szybciej to czułem właśnie jak by auto płyneło.



Awatar użytkownika
woytasss_81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: woytasss_81 » czw mar 22, 2007 18:37

Kolega ma racje, to moze byc ustawienie kąta pochylenia McPhersona. Kazda ingerencja w układ jezdny czy kierowniczy wymaga ustawienia geometrii kół, to kosztuje około 60 PLN. Przy tej okazji mechanik zerknie i powie Ci czy wahacze masz ok.


SPRZEDAM NOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE MARKOWE, RÓŻNE MODELE, ZAPRASZAM, kontakt GG PW lub tel. 608-65-67-67

vw82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lis 27, 2006 12:22
Lokalizacja: W-wa

Post autor: vw82 » pt mar 23, 2007 09:27

jeanks5t pisze:Mam pytanko a kiedy wymieniałeś te sprężyny ?
Ja miałem takie same objawy po wymianie sprężyn źle ustawiłem kąty pochylenia kół i przy skrętach jak jechałem szybciej to czułem właśnie jak by auto płyneło.
Sprężyny wymieniałem w zeszłym roku w zimie(pękła mi prawa po wjechaniu w dziure),i robiłem to w warsztacie-mówiłem też mechanikowi żeby zbieżność ustawił ale nie było mnie przy tym więc nie wiem co on tam robił.Od razu po wymianie jakoś dziwnie ściągało mnie na prawą strone,ale nie było to aż tak męczące jak teraz...dodatkowo ten przód zaczął pływać...musze sam dopilnować co sie tam dzieje bo bardzo mi to przeszkadza...



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pt mar 23, 2007 09:41

może ci się amorki skończyły??
najprościej to podejdż do auta, i jednym energicznym ruchem dociśnij je do dołu(na każdym z kół)
jak auto "siądzie" i powróci to amory są ok i to coś z geometria nie tak
jak zabuja się jeszcze pare razy to amorki się skończyły.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

vw82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lis 27, 2006 12:22
Lokalizacja: W-wa

Post autor: vw82 » pt mar 23, 2007 09:47

Wiesz bardzo możliwe,że i amorki i geometria bo jak czasami wjade w jakiś dołek z większą prędkością to sie kołysze później przez chwile...


Sprzedałem swoje mk2:(

Awatar użytkownika
byczkins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 13:37
Lokalizacja: Warszawa | Skarżysko | Siedlce
Kontakt:

Post autor: byczkins » pt mar 23, 2007 10:36

Może końcówki amorków się wyrobiły? tam gdzie są mocowane w kielichu? Z tego co wiem to geometria golfa 3 nie jest taka do wyregulowania hop-siup, nie wiem jak 2

Inna sprawa to oblukaj bieżnik a konkretnie przekrój opon, nawet minimalne mocniejsze zużycie jednego kantu powoduje ze ciągnie. Miałem właśnie taką akcję i po zmianie opon przestało znosić, a było naprawde nieciekawie i byłem przekonany ze to zawieszenie mam zwichrowane.
Ostatnio zmieniony pt mar 23, 2007 11:17 przez byczkins, łącznie zmieniany 1 raz.



vw82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lis 27, 2006 12:22
Lokalizacja: W-wa

Post autor: vw82 » pt mar 23, 2007 10:38

Raczej nie opony,bo przejechałem na nich dopiero 8 tys.,ale sprawdzić nie zaszkodzi


Sprzedałem swoje mk2:(

Awatar użytkownika
byczkins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 13:37
Lokalizacja: Warszawa | Skarżysko | Siedlce
Kontakt:

Post autor: byczkins » pt mar 23, 2007 11:18

vw82 pisze:Raczej nie opony,bo przejechałem na nich dopiero 8 tys.,ale sprawdzić nie zaszkodzi
Jesli tak jak u mnie spadł ci ciężarek po wyważeniu to może być to.



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » pt mar 23, 2007 11:25

Sprawdz jeszcze końcówki drążka kierowniczego



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » pt mar 23, 2007 11:59

jak bedziesz zaglądał pod golfine to oblukaj tuleje wachacza to może juz padły....



vw82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pn lis 27, 2006 12:22
Lokalizacja: W-wa

Post autor: vw82 » pt mar 23, 2007 12:09

przyczyn może być kilka,dlatego chce sie szybko tym zająć bo wkurza mnie już to na maxa!!!


Sprzedałem swoje mk2:(

jeanks5t
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: pt lut 09, 2007 03:39
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: jeanks5t » pt mar 23, 2007 13:48

Proponuje ci podjechać do jakiejś stacji diagnostycznej. Większość stacji robi darmowe przeglądy zawieszenia. A jeżeli nie to zapłacisz za to 10- 20 zł. zrobią ci badanie amorków, zobaczą końcówki i sprawdzą zbieżność, będziesz miał pewność. Ja widzę że ty masz autko obniżone, a na naszych drogach takie niskie zawieszenia się dość szybko zużywają



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 370 gości