wczoraj wymienilem licznik bo na moim nie dzialalo nic,i wszystko ok jest tylko ze temp pokazuje mi ze 120 stopni ale poczekalem z 20 min i wiatrak sie wlaczyl,akurat miesiac temu byl wymieniamy,czyli ten czujnik na jedna wsuwke zle pokazujei jest do wymiany tak?
gorszy problem,jak obroty spadna ponbizej 1tys np przyruszaniu albo na postoju zaczyna migac kontrolka od oleju i dziwnie brzeczy po dodaniu gazu przestaje.jak odlaczylem wsuwke od czujnika tego w glowicy i z filtru oleju to jest ok,czyli czujniki na nic czy licznik?dodam ze silnik igielka od wymiany do wymiany oleju nic nie ubywa
licznik a czujnik temp i oleju,dziwne dzwieki.pomocy :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
stawiam na czujnik niskiego ciśnienia.....jak by wysokiego ciśnienia to przy 3 tysiącach by przestawało brzęczeć....
było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach
[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 585 gości