zapłon tak jak dawki paliwa są fabrycznie ustawiony tak by osiągnąć 150km lub minimalnie wiecejdjtom pisze:no a co z tym zapłonem?
JAK MOZNA TO ZROBIC....ZWIEKSZENIE PS'ów w ABF'ie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Krzysztofie - to już pytanie do Ciebie chyba będzie najwłaściwsze - czy jest sens wymieniać ori duse na wtryski z G60 przy pozostawieniu seryjnej pompy paliwa (czy można ewentualnie podnieść ciśnienie na listwie??), pod kontem strojenia pod inne wałki, które to strojenie najprawdpodobniej będziesz 'musiał' wykonać w niedalekiej przyszłości i tak Ty ..GTO pisze:zapłon tak jak dawki paliwa są fabrycznie ustawiony tak by osiągnąć 150km lub minimalnie wiecej
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
nie do mnie ale odpowiem z dwoch przypadkow: podniesienia cisnienia na listwie, a wiekszych wtryskow, lepszym rozwiazaniem sa wieksze wtryski. pompa nie bedzie niepotrzebnie obciazana wyzszym cisnieniem roboczym.kkk13 pisze:Krzysztofie - to już pytanie do Ciebie chyba będzie najwłaściwsze - czy jest sens wymieniać ori duse na wtryski z G60 przy pozostawieniu seryjnej pompy paliwa (czy można ewentualnie podnieść ciśnienie na listwie??), pod kontem strojenia pod inne wałki, które to strojenie najprawdpodobniej będziesz 'musiał' wykonać w niedalekiej przyszłości i tak Ty ..GTO pisze:zapłon tak jak dawki paliwa są fabrycznie ustawiony tak by osiągnąć 150km lub minimalnie wiecej
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
niestety wkres moge miec tylko z hamowni produkcji vtech (wiem ze jest na niej juz problem z wlasciwy obciazeniem silnika postaram sie dzis zmierzyc na 3 4 i 5 biegu zobaczycie w czym jest problem) w krakowie nie ma nic innego a puki co nie chce mi sie jechac do gliwic, korzystam z pomiarow urzadzenia ECUMASTER ...sprawdzone w kilku samochodach ..zadziwiajaca dokladosc i pomiar w warunkach drogowych, kolo zamachowe jak i cale sprzeglo mam z g60 wiec 228mm ....tak wlasnie to kolo zamachwe wazace seryjnie bodajrze 9.7kg odciazylem do 4.2kkk13 pisze:Zamach chyba też masz od KR-ki, homolgacja A-grupowa dopuszcza odchudzenie orginalnego koła pod sprzęgło 228mm do 9,2 kg, chyba nie odchudziłeś tak mocno seryjnego ?voj2s pisze:ja mam abfa po bardzo malych modach i tak:
kolo zamachowe 4.2kg
kolektor ssacy KR
wydech 70mm
DF1
moc 178KM ....moment 216Nm
sadze ze da sie dopracowujac tylko program przekroczyc 180KM a po zrobieniu glowicy >200KM i na jedno i na drugie pytanie odpowiedzi wkrotce
pozdrawiam
Poza tym jak udało Ci się podłączyć kolektor ssący od KRki, przymierzałem taki w ubiegłym roku do mojego ABFa i nie mogłem wymysleć jak umieścić wtryski w kolektorze od KRa..? Poza tym niezły moment, nieźle to musi zapinać w MkI..
kolektor ssacy mam KR z prostego powodu kupilem ABFa bez kolektora ssacego i jego zdobycie nasterczalo zbyt wiele problemow wiec jest z KR i wtryski z 217cc przy 2.5 bara ja jezdze na 3bara cisnienia paliwa, przepustnice tez mam od KR nie wiem ile srednicy ma z ABFa ta jest odpowiednikiem pojedynczej 63mm no i komputer to DF1 co bylo napisane
postaram sie dzis wykresy wrzucici az jestem ciekaw co wyjdzie tym razem na hamowni by vtech
[ Dodano: Czw Mar 22, 2007 17:11 ]
wykres pozniej :
3 bieh 144KM 172Nm
4 bieg 160KM 181Nm
5 bieg 173KM 193Nm
eh i w co tu wierzyc wkres wyglada tak ze jakbym do 7000 rpm hamowal to byloby 185KM..wiec moze sprawdze na programie z limiterem wyzej....
[ Dodano: Czw Mar 22, 2007 18:00 ]
no i prosze wykresy moze ktos mi wytlumaczy o co chodzi??
dodam ze pomiar na hamowni trwal moze 6 sek na 5 biegu ...na drodze dluzej 3 dokrecam do konca
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
to jest wlasnie hamowanie na vtechowskich hamowniach, za mala masa rolek zeby stworzyc jakiekolwiek pozory obciazenia, rownie dobrze moglbys podniesc auto na kobylkach i przyspieszac na piatym biegu P.s. przelozenia z reki wpisywane?? ja bym sie wybral na MAHAvoj2s pisze:dodam ze pomiar na hamowni trwal moze 6 sek na 5 biegu ...na drodze dluzej 3 dokrecam do konca
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
jako ciekawostka dzisiejszy nocny pomiar na drodze.....
http://img139.imageshack.us/my.php?image=178218kc8.png
w opisie jest blad to jest moc na wale a nie kolach
http://img139.imageshack.us/my.php?image=178218kc8.png
w opisie jest blad to jest moc na wale a nie kolach
wierzyć w ten na piątce (o ile jest powtarzalny), może się ślizgał na niższych biegach??. A limiter rzeczywiście aż się prosi.voj2s pisze:eh i w co tu wierzyc wkres wyglada tak ze jakbym do 7000 rpm hamowal to byloby 185KM..wiec moze sprawdze na programie z limiterem wyzej....
hamowałem na VT2 (nie pamiętam masy rolek) już mocniejsze auta więc się da. Ale na 3cim biegu nawet seryjny ABF w mk3 i to mocno sciągnięty pasami w dół ślizgał się aż miło. Korzystam też z LPS3000 i wykresy z obu hamowni jeśli w ogóle się różnią to różnice mieszczą się w zakresie błędu pomiarowego. MAHA jest fajna przy strojeniu bo ma hamulec ale jeśli chodzi o wiarygodność pomiaru to dobrze skalibrowana VT2 + ktoś kto umie ją obsłużyć wypada tak samo.
problem w tym ze na 3 biegu tez jest powtarzalny...... a przelozenie dobierane ...wedlug tego ze odciecie jest 6500 i kazdy bieg do odciecia byl krecony ...widze ze sa jakies odchylki ale ile 2-5Nm to wyjdzie??..... wiec tak na drodze za duzo niutkow wychodzi a na hamowni jak przesune ogranicznik do 7000 to co?? wszyscy uwierza w konie ktore wyjda??... bo ja nie bardzo.......
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
tak sobie pomyslalem ze vtechowskie hamownie musza miec wpisana do programu ZA DUZA MASE ROLEK z tad moglby sie pojawic ten problem.... z wykresami...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości