Tunning 1z za 10 gr. fotoporada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
No trzeba, aby ustawic wlasciwy opor, najtanszy ci styknie..Ars pisze:ale to już miernik trzeba mieć co ?Gitner pisze:Kup opornik regulowany 1 Ohm - 1 kOhm, regulacja jest co 1 Ohm.. wlutujesz raz i mozesz testowac.Ars pisze:sprawdzę kilka
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Ano ucichło.wosiek pisze:koledzy a jak postępy z doładowniem turbiny poprzez opornik bo jakoś ucichło o tym...
Pewnie fakt, że trzeba spełnić kilka wymagań, żeby wogóle zabierać się do tego powoduje, że spora część napaleńców musi zrezygnować, na przykład ja.
Trzeba mieć odpowiedni, nowszy map sensor, miernik ciśnienia doładowania, trochę odwagi, trochę umiejętności.
Nie mam miernika i prawdopodobnie mam stary map sensor - to raz.
Dwo to, że już teraz przy ostrym ruszaniu i niedokładnej zmianie biegów ślizga mi się sprzęgło - do wymiany.
"Raz i dwa to trzy, a trzy oznacza..." , że sobie odpuszczam niestety.
p.s. "Raz i dwa to trzy, a trzy oznacza tajemnicę" - Seksmisja
----------------------------------------------------
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]
Sprzedam Golfa MK3 TDI 1Z 90KM 94r. New Orlean. [url]http://www.allegro.pl/show_item.php?item=399008055[/url]
Zamontowałem u siebie opornik na ktorym ustawia sie opor cyferkami. Dziala jak nitro:P:P http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=172089865 Działa, ale bez potencjometra(dla sprawdzenia i ustawienia wlasciwego oporu) sie nie obeszlo. Zrobiłem wlacznik w kabinie. Kabelkiem przeszedlem przez otwor od kolumny kierownicy. W kostke wpialem szpilkami. Jak cos to gg 5142904
mikolo, a tak z ciekawości, jaką wartość rezystancji ustawiłeś u siebie? u mnie najlepiej sprawdził się opornik 390 Ohm (bez dymienia), ale 3m kabla i przełącznik pewnie trochę dodały od siebie..
Pzdr,
Damian
Pzdr,
Damian
Montaż rezystora 390 Ohm w TDI 1Z: [url=http://skocz.pl/rezystor/]http://skocz.pl/rezystor[/url]
394 ohm ale zapomniałem zmierzyć opór szpilek więc może być więcej. Auto nie kopci ma kopa niesamowitego. Wszyscy sa w szoku, ze takie male cos tyle potrafi. Nie mam katalizatora tylko strumienice moze to wylywa na tak gwaltownego strazala. Szczegolnie w nocy widac jak swiatla ida do gory :P:P Po 2000 auto zamienia sie w sztana:P:P:Pl0rd pisze:mikolo, a tak z ciekawości, jaką wartość rezystancji ustawiłeś u siebie? u mnie najlepiej sprawdził się opornik 390 Ohm (bez dymienia), ale 3m kabla i przełącznik pewnie trochę dodały od siebie..
Pzdr,
Damian
[ Dodano: 26 Mar 2007 12:22 ]
Co do opornika to najlepiej zmierzyc opor na koncowkach kabli miernikiem. Ten opor co pisalem wskazal miernik bo na tym malym wynalazku ustawilem zupelnie inaczej. Kabel i przelacznik maja swoj opor dlatego najlepiej miec miernikl0rd pisze:u mnie najlepiej sprawdził się opornik 390 Ohm (bez dymienia), ale 3m kabla i przełącznik pewnie trochę dodały od siebie..
panowie jak czytałem to podchodziłem do tego sceptycznie ale musze zwrucić chonor ,dzisiaj podpiołem no i jest kopyto jak ta lala zbiera sie super jak na sume wydaną na tunning, ustawiłem na 391 razem z przewodem i włącznikiem i jak mu depne to chmura idzie ale na postoju i lekkim gazie jest o.k zaznacze że mam nakręcone na tym motorze dobre 560000 km, trzeba troche wyregulować ''opurchipa'' w niedziele bende próbować sie z audi 110 KM to coś dodam jak to wyszło
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości