Regulacja LDA

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » sob mar 10, 2007 23:00

obniz.po wyciagnieciu przyspieszacza oborty powinny wynosic 1050 +/- 50 rpm.



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » sob mar 10, 2007 23:20

Krzylu pisze:no wlasnie mam pytanie co do dawki paliwa
jak podnioslem dawke mam taki jakis dziwny objaw jak chcem odpalic go jak jest zimny wyciagam ciegno i obroty mi skacza na 1300obrotow ma tak byc czy nie
jak wcisne ciegno ssania spadaja na 950 tak jak powinno ale na przyspieszaczu sa za wysokie?? obnizyc je czy raczej ma tak byc??
U mnie ta sama sytuacja po zwiększeniu dawki, a nawet gorzej bo obroty prawie 1500.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob mar 10, 2007 23:30

pavello, jak obnize obroty to na jalowym mi spadna nizej i bedzie telepac buda



Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » sob mar 10, 2007 23:44

Krzylu pisze:pavello, jak obnize obroty to na jalowym mi spadna nizej i bedzie telepac buda
Ale da się obniżyć obroty dla wyciągniętego przyśpieszacza i dla schowanego oddzielnie.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=89563



Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » sob mar 10, 2007 23:54

Michnik, ma racje.widac krecisz nie ta sruba :bigok:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz mar 11, 2007 20:35

pavello, Michnik, :bigok:
dzieki panowie,te forum to skarbnica wiedzy!!!



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » czw mar 22, 2007 19:10

czytając ten wątek też mnie kusi zmienić LDA...
dostałem pin ze stożkiem (za używkę zapłaciłem razem z częścią obudowy 10 pln ;)), bo miałem ten czarny zdławiony...
tylko mam pytanie - nie widziałem u mnie tej podkładki z tworzywa i nie mam tej zębatki do regulacji naciągu sprężyny...
czy zmiana LDA nie zaszkodzi bardziej niż pomoże??
a może muszę zmienić też sprężynkę na inną, z zębatką...

pierwszy post...jak zmienię to napisze jakie wrażenia, a tymczasem czekam na radę...


edit: pierwsze przymiarki i pupa...boost pin, który mam ma 12mm a ten który kupiłem 11mm...
Ostatnio zmieniony pt mar 23, 2007 10:01 przez skarredasch, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » czw mar 22, 2007 20:52

skarredasch pisze:nie widziałem u mnie tej podkładki z tworzywa i nie mam tej zębatki do regulacji naciągu sprężyny...
nie pekaj,ja tez nie.przeloz pin i bedzie dobrze.pompie sie nic nie stanie :bigok:
jak zrobisz to daj znac czy lepiej sie buja :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » pt mar 23, 2007 18:33

ech...muszę poczekać do środy...wtedy dostanę pin 12mm...
jakiś czas temu widziałem zdjęcie turbinki kkk... nie mogę wyszukiwać...obojętnie co wpiszę zawsze jest to samo - brak wyników wyszukiwania...
może ktoś mi pomoże ;) i da linka...chyba mam kkk, i nie widziałem tam zaworu reg ciśnienie...tylko taka długa śruba z kontrą przy jakimś ramieniu...
dzięki...



Awatar użytkownika
pavello
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:23
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: pavello » pt mar 23, 2007 23:27

skarredasch, a prosze cie bardzo.kiedys zalozylem taki temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=82360


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images12.fotosik.pl/63/ec7bc7e88b6fa39c.jpg[/img][/url]

skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » pt mar 23, 2007 23:31

pavello, chyba mam inne turbo...takie z tą długą śrubą (zdaje się wastegate)...
jaki to może być typ?...
postaram się jutro dać fotkę tego co widać u mnie...



Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » sob mar 24, 2007 09:33

skarredasch pisze:pavello, chyba mam inne turbo...takie z tą długą śrubą (zdaje się wastegate)...
jaki to może być typ?...
postaram się jutro dać fotkę tego co widać u mnie...
przypuszczalnie T2, strasznie ciężka w regulacji, ja po paru dniach walki się poddałem :( i czekam na MBC, może wtedy pójdzie łatwiej



skarredasch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: czw mar 22, 2007 19:03
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: skarredasch » sob mar 24, 2007 09:34

mac79, ciężka, ale czy wyciągnie 1 bar albo troszkę więcej?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob mar 24, 2007 09:50

skarredasch, wyciagnie, przejezdzilem duzo tysiecy km na 1,2-1,3bar... Niektorzy ustawiaja nawet 1,5, ale ja bym nie radzil przekraczac tych 1,2


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 19 gości