Nie chce odpalic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
Nie chce odpalic
Siemka...
Mam taki problem..
Moj klekot nie chce odpalic po nocy w ktorej jest zimno... Jak jest tak miminum 5 stopni to odpali za 2 czy 3 podejsciem... a jak jest zimno w nocy jak dzis to nie odpale chocbym go blagal na kolanach... jedynie na "popych", zaskakuje po przejechaniu 40 metrow...
Swiece nowe Beru, rozzad nowy, kont wtrysku ok i jak bylo tak jest dalej... Filtr paliwa nowy (4000 km). Pomozcie mi bo bardzo potrzebuje tego auta rano... ;-/
Mam taki problem..
Moj klekot nie chce odpalic po nocy w ktorej jest zimno... Jak jest tak miminum 5 stopni to odpali za 2 czy 3 podejsciem... a jak jest zimno w nocy jak dzis to nie odpale chocbym go blagal na kolanach... jedynie na "popych", zaskakuje po przejechaniu 40 metrow...
Swiece nowe Beru, rozzad nowy, kont wtrysku ok i jak bylo tak jest dalej... Filtr paliwa nowy (4000 km). Pomozcie mi bo bardzo potrzebuje tego auta rano... ;-/
zanim wymienisz pierścienie to wyposaż się w samostart, tylko stosuj ściśle według wskazówek producenta specyfiku i nigdy przenigdy nie podgrzewaj świec jak będziesz go brechał na samostart to Ci daje szczęście z pracującego silnika, cały silnik i gwarancje że przy małym sprężaniu Ci na pewno odpali. samostart to taka alternatywa na niskkie sprężanie aż do czasu remontu.
w sumie wymiana pierścieni na pewno by pomogła skoro wszystko inne jest sprawne,
ale tak dla pewności, jedź do pompiarza i niech Ci zmieży ciśnienie sprężania , ale na zimnym silniku , a nie na ciepłym to bardzo ważne, jeśli sprężanie będzie dobre to doszukuj się błedów w pompie wtryskowei i koncie wtrysku, ale przeważnie takie przypadki są w skutek wyjechanych pierścieni. co do wymiany jeśli to jest to, a raczej to są pierścienie to sama wymiana by wystarczyła nawet jak są progi na tulejach, ale jak masz siano i chcesz się bawić możesz dać głowice na docieranie zaworów i blok na przeszlifowanie tuleji, ale to już się wiąże z wymianą tłoków na tłoki nad wymiarowe stosowane do przeszlifowanych silników koszt? bardzo wysoki, opłacalność ? żadna bo do tego remontu dołożył byś jeszcze ze 2 koła i masz kolejne auto, a przy wymianie samych pierścieni koszt nie jest wielki, a efekt murowany.
ale tak dla pewności, jedź do pompiarza i niech Ci zmieży ciśnienie sprężania , ale na zimnym silniku , a nie na ciepłym to bardzo ważne, jeśli sprężanie będzie dobre to doszukuj się błedów w pompie wtryskowei i koncie wtrysku, ale przeważnie takie przypadki są w skutek wyjechanych pierścieni. co do wymiany jeśli to jest to, a raczej to są pierścienie to sama wymiana by wystarczyła nawet jak są progi na tulejach, ale jak masz siano i chcesz się bawić możesz dać głowice na docieranie zaworów i blok na przeszlifowanie tuleji, ale to już się wiąże z wymianą tłoków na tłoki nad wymiarowe stosowane do przeszlifowanych silników koszt? bardzo wysoki, opłacalność ? żadna bo do tego remontu dołożył byś jeszcze ze 2 koła i masz kolejne auto, a przy wymianie samych pierścieni koszt nie jest wielki, a efekt murowany.
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
W sumie oleju mi nie bierze silnik... tzn bardzo malutko... A jak by pierscienie byly do wymiany czy cos to by bral olej... a tak to chmurki nie pusci bialej...
Ostatnio zauwazylem ze kopci na czarno jak mu sie przycisnie...
I do tego slychac takie dziwne "cykanie".. w takim konkretnym przedziale obrotow i to tylko jak auto jest na biegu... wkurza mnie to bo nie wiem o co chodzi.. ;/ Ktos wie?
Ostatnio zauwazylem ze kopci na czarno jak mu sie przycisnie...
I do tego slychac takie dziwne "cykanie".. w takim konkretnym przedziale obrotow i to tylko jak auto jest na biegu... wkurza mnie to bo nie wiem o co chodzi.. ;/ Ktos wie?
nie... wpierw zmierzyć ciśnienie na garach, jeśli na wszystkich garach będzie małe albo też tak się może zdażyć że na jednym garze będzie mniejsze ( różnica max 30 %) to zalewaj każdy gar olejem, ale xnie do pełnaSkinnerPL pisze:Jak sie nazywa ta stacja do ktorej powinienem sie kierowac? Ile taki pomiar cisnienia kosztuje?
Proba z olejem tzn odkrecic korek wlewu i odpalic silnik? Jak zacznie bryzgac do gory znaczy ze cos jest nie tak?
wlej nakrętkę tak aby osadził się na cylindrach i uszczelnił pierściesnie , jeśli wtedy ciśnienie wzrośnie to pierścienie do wymiany, a jak ciśnienie nie będzie wsrastało po dodaniu oleju to znaczy że coś nie tak z głowicą lub z uszczelką.
olej wcewać w nie wielkiej ilości przez otwór przez który będzie dokonywany pomiar
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 149 gości