Nie chce odpalic

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Nie chce odpalic

Post autor: SkinnerPL » czw mar 22, 2007 07:50

Siemka...
Mam taki problem..
Moj klekot nie chce odpalic po nocy w ktorej jest zimno... Jak jest tak miminum 5 stopni to odpali za 2 czy 3 podejsciem... a jak jest zimno w nocy jak dzis to nie odpale chocbym go blagal na kolanach... jedynie na "popych", zaskakuje po przejechaniu 40 metrow...
Swiece nowe Beru, rozzad nowy, kont wtrysku ok i jak bylo tak jest dalej... Filtr paliwa nowy (4000 km). Pomozcie mi bo bardzo potrzebuje tego auta rano... ;-/



DAREK82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn mar 20, 2006 19:34
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: DAREK82 » czw mar 22, 2007 08:12

Ja mimo to sprawdziłbym te świece. Piszesz że przy 5 stopniach odpali. A jak wtedy pracuje silnik? Trzęsie budą? Jeżeli trzęsie to będą świece.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw mar 22, 2007 08:25

swiece nowe, ale moze nie grzeja, bo prad nie dochodzi. sprawdz bezpiecznik na gordzi silnika/podszybiu. poza tym cos ciezko ci pali, nawet bez swiec. odpalanie na popych wiecznosc trwac nie moze...


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » czw mar 22, 2007 09:10

No wlasnie... Tylko kwestja jest taka ze jak odpale go na pych z rana i z gasze po 2 minutach to potem odpala bez problemu... ;-/ Zwiece cale czerwone sa po max 10 sekundach... Prad dochodzi do swieczek napewno...



wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » czw mar 22, 2007 09:23

ja bym sprawdzil cisnienie na tlokach moj tez ciezko palil jak bylo zimno i okazalo sie ze ma tylko 19 atmosfer no i tylko remont mnie uratowal teraz jest ok pali na dotyk nawet przy mnius 15 na raz grzany pozdro



vagin2

Post autor: vagin2 » czw mar 22, 2007 13:16

zanim wymienisz pierścienie to wyposaż się w samostart, tylko stosuj ściśle według wskazówek producenta specyfiku i nigdy przenigdy nie podgrzewaj świec jak będziesz go brechał na samostart to Ci daje szczęście z pracującego silnika, cały silnik i gwarancje że przy małym sprężaniu Ci na pewno odpali. samostart to taka alternatywa na niskkie sprężanie aż do czasu remontu.



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » czw mar 22, 2007 13:30

co trzeba zrobic z tym silnikem? wymiana pierscieni tylko?



wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » czw mar 22, 2007 13:41

to zalerzy od zuzycia .ja mialem robiony szlif ,nowe tloki i pierscienie oraz glowice .nowe tloki dalem dlatego ze przy jednym nie mialem kawalka materialu .koszt tego to bagatela 1800 zl



vagin2

Post autor: vagin2 » czw mar 22, 2007 13:46

w sumie wymiana pierścieni na pewno by pomogła skoro wszystko inne jest sprawne,
ale tak dla pewności, jedź do pompiarza i niech Ci zmieży ciśnienie sprężania , ale na zimnym silniku , a nie na ciepłym to bardzo ważne, jeśli sprężanie będzie dobre to doszukuj się błedów w pompie wtryskowei i koncie wtrysku, ale przeważnie takie przypadki są w skutek wyjechanych pierścieni. co do wymiany jeśli to jest to, a raczej to są pierścienie to sama wymiana by wystarczyła nawet jak są progi na tulejach, ale jak masz siano i chcesz się bawić możesz dać głowice na docieranie zaworów i blok na przeszlifowanie tuleji, ale to już się wiąże z wymianą tłoków na tłoki nad wymiarowe stosowane do przeszlifowanych silników koszt? bardzo wysoki, opłacalność ? żadna bo do tego remontu dołożył byś jeszcze ze 2 koła i masz kolejne auto, a przy wymianie samych pierścieni koszt nie jest wielki, a efekt murowany.



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » sob mar 24, 2007 01:46

W sumie oleju mi nie bierze silnik... tzn bardzo malutko... A jak by pierscienie byly do wymiany czy cos to by bral olej... a tak to chmurki nie pusci bialej...
Ostatnio zauwazylem ze kopci na czarno jak mu sie przycisnie...
I do tego slychac takie dziwne "cykanie".. w takim konkretnym przedziale obrotow i to tylko jak auto jest na biegu... wkurza mnie to bo nie wiem o co chodzi.. ;/ Ktos wie?



vagin2

Post autor: vagin2 » sob mar 24, 2007 02:19

to że bierze śladowe ilości oleju lub nie bierze go wcale nie znaczy że nie sa wyjechane pierścienie, nie osądzaj książki po okładce, wpierw sprawdź sprężanie i do tego zrób próbe olejową, a wtedy będziesz wiedział na czym stoisz



wynalazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr mar 15, 2006 14:55
Lokalizacja: mikstat

Post autor: wynalazek » sob mar 24, 2007 07:26

dokladnie najpierw sprawdz cisnienie a potem bedziesz myslal co dalej cisnienie powinno wynosic min.26atm pozdro



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » sob mar 24, 2007 10:44

Jak sie nazywa ta stacja do ktorej powinienem sie kierowac? Ile taki pomiar cisnienia kosztuje?
Proba z olejem tzn odkrecic korek wlewu i odpalic silnik? Jak zacznie bryzgac do gory znaczy ze cos jest nie tak?



vagin3

Post autor: vagin3 » sob mar 24, 2007 17:29

SkinnerPL pisze:Jak sie nazywa ta stacja do ktorej powinienem sie kierowac? Ile taki pomiar cisnienia kosztuje?
Proba z olejem tzn odkrecic korek wlewu i odpalic silnik? Jak zacznie bryzgac do gory znaczy ze cos jest nie tak?
nie... wpierw zmierzyć ciśnienie na garach, jeśli na wszystkich garach będzie małe albo też tak się może zdażyć że na jednym garze będzie mniejsze ( różnica max 30 %) to zalewaj każdy gar olejem, ale xnie do pełna
wlej nakrętkę tak aby osadził się na cylindrach i uszczelnił pierściesnie , jeśli wtedy ciśnienie wzrośnie to pierścienie do wymiany, a jak ciśnienie nie będzie wsrastało po dodaniu oleju to znaczy że coś nie tak z głowicą lub z uszczelką.
olej wcewać w nie wielkiej ilości przez otwór przez który będzie dokonywany pomiar



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 149 gości