Dziwne "pstykanie" z okolic sterowania ABS-u

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Dziwne "pstykanie" z okolic sterowania ABS-u

Post autor: Michael G60 » wt mar 20, 2007 01:08

Kupiłem Passata 1Z i czasami na pracującym silniku słychać jak podniosa maskę jakieś pstykanie z tego elementu zaznaczonego (znajdujacego się nad "sterowaniem ABS-u"...

Za co odpowiada ten przekaźnik lub coś podobnego i co to może oznaczać ???

Obrazek


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » wt mar 20, 2007 01:30

na zdjeciu nie widze dokladnie ale to jest n75 zaworek sterujacy turbina i czasem cyka, jesli dochodza do niego 3 rurki czerwona niebieska i czarna to n75, na cykanie niema reguly u jednych cyka u innych nie , jesli auto niejest zamulone przy okolo 3000 obrotow na 4i5 biegu wszystko jest oki


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » wt mar 20, 2007 08:07

Tak dokładnie, rurki w takich kolorach jak napisałeś odchodza od niego. Byłeś pierwszy, daje plusika w razie czego będe pytał.

Wymiana na nowy w razie czego to duży koszt ??


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt mar 20, 2007 08:12

Michael G60 pisze:Wymiana na nowy w razie czego to duży koszt ??
około 100 - 120 zł , ale jak Ci cyka to znaczy że pracuje (sprawny) :bigok:

pozdrawiam
damcio151



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr mar 21, 2007 22:32

Gdzieś wyczytałem, ze N75 jest w okolicach filtra paliwa, ale chyba mi sie coś pomieszało...???


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr mar 21, 2007 22:35

Michael G60 pisze:Gdzieś wyczytałem, ze N75 jest w okolicach filtra paliwa, ale chyba mi sie coś pomieszało...???
W 1Z, AHU, a w AFN i mocniejszych, oraz silnikach z PD jest taki.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » śr mar 21, 2007 22:49

Ale czy w tym miejscu czy w tym zaznaczonym na rysunku ?????


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » śr mar 21, 2007 22:53

W passacie u brata jest ten zawor tak jak u ciebie a w vento u mnie jest przy filtrze paliwa.

[ Dodano: 21 Mar 2007 21:55 ]
Oczywiscie silnik 1 z.



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » śr mar 21, 2007 23:04

Michael G60, w passacie 1z jest tam, gdzie zaznaczyles..co do cykania tego zaworku..u mnie w passacie wlasnie te ustrojstwo szwnakuje objawia sie tym co Scotto, napisal..ale mimo wszystko cyka..wiec o cykanie tu sie nie rozchodzi..


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr mar 21, 2007 23:08

mular pisze:W passacie u brata jest ten zawor tak jak u ciebie a w vento u mnie jest przy filtrze paliwa.
Przy silnikach z turbibna BEZ zmiennej geometrii jest złotawego koloru, całymetalowy i znajduje się przy błotniku. Steruje turbiną poprzez zamykanie przepustnicy spalin.
W silnikach z turbiną o zmiennej geometrii są te w podszybi, plastikowy z szarym łebkiem (ten z czarnym to steruje recyrkulacją spalin).



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw mar 22, 2007 10:27

Grzesiekk1982 pisze:i znajduje się przy błotniku
w MK3 , w passatach jest jak na zdjęciu

pozdrawiam
damcio151



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 200 gości