![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jak sprawdzić jaki mam typ i oznaczenie gaźnika??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak sprawdzić jaki mam typ i oznaczenie gaźnika??
Witam. Mam problem z jazdą na benzynie (mam też LPG) i muszę się odszukać oznaczenie gaźnika, żeby Wam dokladnie podać jego dane i opisać cały problem. Dodam, że jest to gaźnik sterowany komputerem, niestety słyszałem sporo głosów, że nie jest to udany zakup :/ Dane silnika powinienem znaleźć bo troche o tym poczytałem
Pozdrawiam.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Aż wstyd się przyznać ale jeszcze nie sprawdzałem oznaczeń silnikaSmaczny pisze:kolizebo, jaki masz silnik? PN, EZ czy RF?
Powinieneś mieć 2EE.kolizebo pisze:Dodam, że jest to gaźnik sterowany komputerem
![blush :blush:](./images/smilies/blush.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
PS a tak btw to co za mózgowiec z VW wymyślił, żeby umieszczać komputer na zewnątrz samochodu, gdzie woda wprost na niego kapie (plastik go przecież całkowicie nie chorni), a układy elektroniczne wilgoci nie lubią
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
[ Dodano: 21 Mar 2007 16:25 ]
dobra już wszystko wiem, mam silnik 1,6 PN czyli gaźnik 2EE na bank i trzeba będzie wymienić
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
kolizebo, zobacz temat
[all vw] Temat poświęcony problemom z gaźnikami
oraz
O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
[all vw] Temat poświęcony problemom z gaźnikami
oraz
O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
FORD
Fix Or Repair Daily
Fix Or Repair Daily
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Witam, wiesz powiem ci tylko tyle, nie znam tego goscia, ale po tym co napisales moge ci od razu powiedziec zebys sobie go odpuscil... bo niech mi ktos powie, jaki porzadny mechanik doradzi po rozmowie telefonicznej wymiane gaznika na nowy jako remedium na wszelkie problemy, przeciez tam jest cala masa osprzetu pomocniczego ktory tez moze byc powodem problemow, nie pchaj sie w to bo 500 zl mozna lepiej zagospodarowac... moze to zabrzmi jak autoreklama z mojej zstrony ale pogadaj z ludzmi ktorzy maja swap za soba - zmien gaznik na ten ze 125p, wydasz na to najwyzej 100 zl, a 2ee sprzedasz za 200 i bedziesz 100 do przodu, jedno remedium, drugie - zaloz 2E2, prostszy i mniej awaryjny... poczytaj tematy, pozatym jest swietna porada od jacentego jak diagnozowac 2ee w garazu
poczytaj, poprubuj i wybierz optymalne rozwiazanie dla siebie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Prawie skończyłem czytać twojego tasiemca o tym swapie i czapki z główKamilW pisze:Witam, wiesz powiem ci tylko tyle, nie znam tego goscia, ale po tym co napisales moge ci od razu powiedziec zebys sobie go odpuscil... bo niech mi ktos powie, jaki porzadny mechanik doradzi po rozmowie telefonicznej wymiane gaznika na nowy jako remedium na wszelkie problemy, przeciez tam jest cala masa osprzetu pomocniczego ktory tez moze byc powodem problemow, nie pchaj sie w to bo 500 zl mozna lepiej zagospodarowac... moze to zabrzmi jak autoreklama z mojej zstrony ale pogadaj z ludzmi ktorzy maja swap za soba - zmien gaznik na ten ze 125p, wydasz na to najwyzej 100 zl, a 2ee sprzedasz za 200 i bedziesz 100 do przodu, jedno remedium, drugie - zaloz 2E2, prostszy i mniej awaryjny... poczytaj tematy, pozatym jest swietna porada od jacentego jak diagnozowac 2ee w garazupoczytaj, poprubuj i wybierz optymalne rozwiazanie dla siebie
![kufel :kufel:](./images/smilies/kufel.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
[ Dodano: 21 Mar 2007 21:51 ]
Cześć Sławek. Otóż golfika mam stosunkowo od niedawna, bo czerwca 2006r. Po kupieniuSlawek 11 pisze:Witam. 100% masz Pierburga 2EE ( ecotronik ).
W czym tkwi problem z jazda na benzynie?
jeździłem cały czas na gazie bo było lato więc odpalał bez problemu. Dolałem aby z 5l benzynki bo wskazówka zbliżała się do końca rezerwy, żeby pompki nie zatrzeć. Na jesieni
padła mi jedna membrana w parowniku i śmierdziało gazem, więc oddałem do regeneracji i od tamtej pory zacząłem odpalać golfa na benzynie bo się chłodnawo zaczęło robić, a dobrze wiem, że w jedną zimę można zajeździć nowy parownik jak sie odpala na gazie. Borykałem się wtedy i nadal borykam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
temperaturę pracy, to przełączam na gazik. Nie wiem może przez to, że ssanie się włącza i
chleje więcej. Bo zaobserwowałem coś takiego i nie wiem czy to normalne czy nie (nie znam się jeszcze
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
odpalałem na paliwie golfa 6 razy, po jakichś 6 km na benzynie przełączałem na gaz. Więc na benzynie miałem zrobione jakieś 36 km + to co zżarł stojąc na jałowym (ze 2 min po
odpaleniu i potem na paru "światłach"). Benzyny przez te 3 dni zjadł mi prawie całą
rezerwę, coś tam zostało ale było już na minimum. I czy to jest normalne w zimie, żeby aż
tyle pochłonął?? Wiadomo, że w zimie pali więcej ale jak wszyscy widzieli mieliśmy dość
łagodną zimę tego roku więc... To by było tyle z objawów. Sory za długość ale jak siądę i
zacznę pisać to mogę poematy tworzyć
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
Co o tym sądzisz Slawek 11 bo bawić się w naprawę tego gaźnika to nie ma sensu
raczej, chyba że tu jest problem nie w gaźniku a w czymś innym? Pozdrawiam i góry dziękuję za pomoc!
It's better to burn out than to fade away!
kolizebo,
też mam PN. Piszesz o odpalaniu na benzynie. Jak wracasz do domu i odstawiasz auto to nie kręc rozrusznikiem aby sam zaciągnął paliwo bo akumulator bedziesz wymieniał niedlugo. Żeby przełączyć na benzyne jedź prostą drogą na biegu, robisz "ptryk" na pozycję "benzyna" auto na chwile traci moc i zwalnia, ale po chwili załapie i jedziesz na benzynce. Taka metoda jest wygodniejsza i lepsza dla akumulatora.
Twój problem wygląda na hm.. sonde, kable WN. Przyczyn może być naprawdę wiele.Nie wiem co za blaszke Ci wsadzili, może brakuje mi powietrza i tak sie dusi...
Czy silnik po rozgrzaniu i przełaćzeniu na benzyne chodzi dobrze??
Sprawdź to
też mam PN. Piszesz o odpalaniu na benzynie. Jak wracasz do domu i odstawiasz auto to nie kręc rozrusznikiem aby sam zaciągnął paliwo bo akumulator bedziesz wymieniał niedlugo. Żeby przełączyć na benzyne jedź prostą drogą na biegu, robisz "ptryk" na pozycję "benzyna" auto na chwile traci moc i zwalnia, ale po chwili załapie i jedziesz na benzynce. Taka metoda jest wygodniejsza i lepsza dla akumulatora.
Twój problem wygląda na hm.. sonde, kable WN. Przyczyn może być naprawdę wiele.Nie wiem co za blaszke Ci wsadzili, może brakuje mi powietrza i tak sie dusi...
Czy silnik po rozgrzaniu i przełaćzeniu na benzyne chodzi dobrze??
Sprawdź to
Jak odstawiam auto to nie kręce rozrusznikiem tylko parkuje i gaszeirekczek pisze:kolizebo,
też mam PN. Piszesz o odpalaniu na benzynie. Jak wracasz do domu i odstawiasz auto to nie kręc rozrusznikiem aby sam zaciągnął paliwo bo akumulator bedziesz wymieniał niedlugo. Żeby przełączyć na benzyne jedź prostą drogą na biegu, robisz "ptryk" na pozycję "benzyna" auto na chwile traci moc i zwalnia, ale po chwili załapie i jedziesz na benzynce. Taka metoda jest wygodniejsza i lepsza dla akumulatora.
Twój problem wygląda na hm.. sonde, kable WN. Przyczyn może być naprawdę wiele.Nie wiem co za blaszke Ci wsadzili, może brakuje mi powietrza i tak sie dusi...
Czy silnik po rozgrzaniu i przełaćzeniu na benzyne chodzi dobrze??
Sprawdź to
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
It's better to burn out than to fade away!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 540 gości