Wykres AFN + co dalej po chipsie najlepiej ruszyć

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » wt mar 20, 2007 14:16

uysy, hey cos znalazłes w piwnicy?:)


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt mar 20, 2007 14:24

tak, leży już na biurku, teraz tylko termin, dam znać.



hayabusarider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
Lokalizacja: LBN

Post autor: hayabusarider » wt mar 20, 2007 14:40

wosiek pisze:cowboy
a wiesz może czy bardzo dużo zabawy jest aby tą suszareczke od awx zapodać do ahu?? czy jak bym kupił spręzare z kolektorem to podejdzie?? no i wiem że jeszcze zmiana podcisnienia no ale to da się zrobić:) tylko jak się już wezmę to chciałby wiedzieć dokładnie co potrzeba;)
pozdrawiam
Kolego, kupujesz suszarkę z kolektorem od passata i przykręcasz,wszystko bangla.
Do tego zmieniasz sterowanie na podcisnieniowe (bańka + zaworek N75).
ECU od AHU będzie gut bo takie mam u siebie ;-).
Zakładasz wszystko jedziesz na zmianę programu i zapierdalasz ;-)



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt mar 20, 2007 14:44

Podstawa dobrych przyrostów mocy to duze wtryski + pompa wtryskowa, turbo styknie 130 tylko wyciąć kat i srodkowy tłumik, przypuszczam ze i na seryjnym smicu dobrze by ciągnął tylko w ciepłe dni byla by kiszka. Pozatym biorac np. 130 PD jakie piekne przyrosty sa po samym czipsie na seryjnych gratach. a tylko dlatego ze PD ma zajebisty sytem wtryskowy k.u.r.e.w.sko wydajny. i wcale nie trzeba *#cenzura#* sie z fmic i big turbo zeby bylo ponad 170 kuca. Moim zdaniem do AFN czy tym podobnych silników jeśli chce sie okolice 150 KM, niema najmniejszego sensu pakowac sie w fmic wydech big turbo i inne pierdły jeśli jesli wtryski i pompa są seryjne i do tego po dosc duzym przebiegu.

Na dzien dzisiejszy majac jakiegos 1Z albo AFN seryjnego mody zacząłbym od zakupu
mocnej pompy i duzych wtrysków,
Ostatnio zmieniony wt mar 20, 2007 15:07 przez aw69, łącznie zmieniany 2 razy.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » wt mar 20, 2007 14:44

uysy, daj znac na pw jaki koszta,pozdro

[ Dodano: 20 Mar 2007 14:00 ]
aw69, witam,to rozumiem ze w moim afnie zapodac wtryski hybrydy i bedzie git,a jaki kosz wzmocnienia pompy?


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt mar 20, 2007 15:08

dokladnie jakies hybrydy, a pompa nie do zadnego wzmocnienia tylko do w.y.j.e.b.ania i zakup nowej innej jakies ori 11 ewentualnie mozna od ASV i tak bedzie o wiele lepsza niz badziewna AFN lub 1Z.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt mar 20, 2007 15:12

aw69 pisze:w.y.j.e.b.ania
Adaś opanuj się... Ja rozumiem rozemocjonowanie ale nieczytelne się to robi ;)



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt mar 20, 2007 15:14

bo tu takie dziwne cenzury powprowadzane :) heheh


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » wt mar 20, 2007 15:14

aw69, a jaki koszt pompki od asv?i skąd dorwac?


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt mar 20, 2007 15:15

jest taka baza ogłoszen i aukcji allegro.pl npaprawde baaaardzo dobra

[ Dodano: Wto Mar 20, 2007 14:17 ]
a pomp 11 tez jest do sprzedania duzo tylko trzeba naprawde poszukac, czasami ludzie sprzedaja i nie wiedza co, zreszta swojego czasu moj kolega w jednym tygodniu na allegro wychaczyl 3 pompy 11mm i wsyztskie kupil i za smieszne pieniadze.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » wt mar 20, 2007 15:18

no znam:) ale cos pewniejszego myslałem moze od kogos z forum...

[ Dodano: 20 Mar 2007 14:24 ]
aw69, wiec tak pompa i wtryski nie turbo i cooler,bo wiekszosc tak doracza,a mi sie zdaje ze wiecej koksu tak jak ty radzisz,turbo mam zdrowe.


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt mar 20, 2007 15:26

najlepiej od handlarzy co maja duzo czesci duzo pomp wtryskowych i podobnych rzeczy....dla chetnego nic trudnego ale naprawde trzeba przysiac i wykonac kilka telefonow i popisac pare maili i napewno jakas fajna pompa sie znajdzie


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr mar 21, 2007 10:48

aw69 pisze:jest taka baza ogłoszen i aukcji allegro.pl npaprawde baaaardzo dobra

[ Dodano: Wto Mar 20, 2007 14:17 ]
a pomp 11 tez jest do sprzedania duzo tylko trzeba naprawde poszukac, czasami ludzie sprzedaja i nie wiedza co, zreszta swojego czasu moj kolega w jednym tygodniu na allegro wychaczyl 3 pompy 11mm i wsyztskie kupil i za smieszne pieniadze.
no to moze ja wrzuce kilka swoich groszy
pompa 11mm przy wtryskach od ASVa sama dodała 11KM...żeby iść wyzej trzeba robic hybrydy...i tu musisz udać sie do Aligatora w Katowicach
a na pompy z allegro itp. to uważaj - pompy czesto lezą zdekompletowane przez dłuzszy czas, wówczas jest spore ryzyko zabrudzenia i uszkodzenia a jaja wychodza dopiero przy montazu


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » śr mar 21, 2007 13:16

Jak znalezc (poznac) taka pompe 11mm? Czesto sprzedajacy nie wiedza co sprzedaja - jakies oznaczenia? Gdzie szukac tych oznaczen? Albo z jakich silnikow/samochodow?

[ Dodano: 21 Mar 2007 12:26 ]
Jest np. taka pompa na allegro:
http://www.allegro.pl/item176489218_pom ... _11mm.html

ale chyba drogo...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 136 gości