Deaktywacja złącza diagnostycznego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

a.s.d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt mar 20, 2007 01:15
Lokalizacja: Lubuskie

Deaktywacja złącza diagnostycznego

Post autor: a.s.d » wt mar 20, 2007 01:37

Witam.

Doszły mnie słuchy iż jedna z motod kradzieży VW jest rozruch silnika za pośrednistwem złącza diagnostycznego (pośrednio). Pierwszą linią obrony przed takim stanem rzeczy jest "unieruchomienie" złącza diagnostycznego. Pytanie brzmi, czy ktoś z Was wie które przewody w tym złączu (Golf IV) odpowiadają za komunikację z komputerem, który(e) przewód(ody) należy przerwać aby złącze to było nieaktywne.

Ponadto chciał bym poznać Wasze opinie na temat skutecznych metod zabezpieczania przed kradzieża, jakie alarmy polecacie do MK4, może blokady mechaniczne, etc.

Z góry dzięki za zaangarzowanie.

Pozdrawiam



opał
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: wawka

Post autor: opał » wt mar 20, 2007 09:29

deaktywacja złącza nie do końca jest dobrym pomysłem o ile dobrze zrozumiałem, lepiej kupić drugie takie i założyć w oryginalnym miejscu do niczego nie podłączone a działające przenieść w zupełnie inne miejsce tylko Tobie znane, druga możliwość to zakładasz na jeden z przewodów od kompa wyłącznik też w jakimś miejscu żeby nie mogli się połączyć, natomiast jak będziesz chciał zrobić test komp. to włączysz przełącznik i będzie aktywne. Tylko ,że jak sie uprą na Twoje auto to je lawetą wezmą;-)


Każdemu brakuje-jednemu do jachtu,drugiemu do chleba

klimatyzacje-serwis i ozonowanie

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt mar 20, 2007 12:20

Do komunikacji z kompem jest szary przewód!!!!!
Ja po próbie kradzieży odciąłem wtyczkę a na jej miejsce założyłem inną nie kompatybilną , lecz ze starej zrobiłem TZW. Przejściówkę mieszając kabelki tak aby wszystko chodziło i się to sprawdza{działa}
Co do blokady skrzyni biegów ,to niestety drążek jest tak mocny ze można nim wygiąć blokadę a wówczas dostępne są biegi –R-1-3-5 , jedyne wyjście to rozebrać drążek i naciąć go trochę ,podczas nieszczęścia jakie może nas spotkać pęknie tylko tulejka koszt 14zł no i zespawanie drążka biegów
na zdjęciach blokada po próbie kradzieży auta
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 348 gości