[mk2 16V] zapłon?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2 16V] zapłon?
Witam wszystkich !
posiadam golfa 2 89 r.silnik 1.8 16v KR.i wielki problem.gdy go odpalam ,to chodzi 5-10 sec i gasnie,ponownie uruchamiam i chodzi jakby na jednym garze,początki były take że jadąc ok 60km/h,szarpnął mi z dwa -trzy razy,gdy przejeczałem jesazcze ok 1 km i zaparkowałem.Po ok. 4 h,nie chciał już odpalić.Wymieniłem przewody wysokiego napięcia na nowe i zaczą palic,próbowałem ze trzy razy,czyli pomyślałem jest ok.Następnego dnia wyjezdzam do pracy i po ok 5km auto zaczyna przerywać aż w koncu padło.próbowałem odpalić,ale skutek ten sam jak wyżej.i co to może być?prosze o odpowiedz.
Pozdrawiam Artur
od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów
posiadam golfa 2 89 r.silnik 1.8 16v KR.i wielki problem.gdy go odpalam ,to chodzi 5-10 sec i gasnie,ponownie uruchamiam i chodzi jakby na jednym garze,początki były take że jadąc ok 60km/h,szarpnął mi z dwa -trzy razy,gdy przejeczałem jesazcze ok 1 km i zaparkowałem.Po ok. 4 h,nie chciał już odpalić.Wymieniłem przewody wysokiego napięcia na nowe i zaczą palic,próbowałem ze trzy razy,czyli pomyślałem jest ok.Następnego dnia wyjezdzam do pracy i po ok 5km auto zaczyna przerywać aż w koncu padło.próbowałem odpalić,ale skutek ten sam jak wyżej.i co to może być?prosze o odpowiedz.
Pozdrawiam Artur
od Quatro7: uprzejmie prosi się o precyzowanie tematów
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
ja bym obstawial jedna z pomp paliwa ale tak na czuja to tylko loteria
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Witam.Gdyby był to pasek rozrządu,to wydaje mi się że by wogóle nie odpalił,a dzisiaj rano znowu odpalił,trzymałem go troche na gazie,ale po ok 5 sek.wskazówka obrotomierza latała i zgasł.Próbuje odpalić i odpala jakby na jednym garze?
Jeżeli chodzi o iskrę to jest,ale nie wiem czy wystarczajaca.Czy mogą to być objawy uszkodzonej cewki?
Jeżeli chodzi o iskrę to jest,ale nie wiem czy wystarczajaca.Czy mogą to być objawy uszkodzonej cewki?
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
mozliwe czyt:arturmu pisze:Dowiedziałem się od znajomego że może być przyczyną pompa paliwa która daje za małe ciśnienie do rozdzielacza paliwa.Czy to prawda?
moze byc tez filtr paliwa, regulator termiczny(objaw na zimnym najczesciej taki ze jak odpalisz i zacznie gasnac "pompowanie" (wciskanie gazu na 1/3 i puszczanie z czestotliwoscia min 3 razy na sekunde) gazem powoduje ze silnik utrzymuje obroty) slaba masa na kablach przy glowicy lub czujnik halla w aparacie. zakladam ze podcisnienia szczelne bo raczej nie zapytalbys o zaplon majac na przyklad sparcialy dolotevolution pisze:ja bym obstawial jedna z pomp paliwa ale tak na czuja to tylko loteria
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
to nie zaden czujnik,halla ani kable ,czy inne przez was wymyślome bzdury,dostałes zwarcie od sondy na komuter i ci sie wypalił oporniczek w kompie bodajze ma on wartość cos ok 5000ohm,i odpowiada za sterowanie wtrysku na obrotach,głównie chodzi o to zeon zasila pewien układzik,i napiecie masz za małe dlatego sie takie rzeczy dziea ,pompke odpusc se i posłuchaj starego wyrzeracza,jak ci sie nie chce w to bawc to pożycz od kogos ECU(komputer),i zobaczy ze bedzie smigał jak kula
- MAREK 74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
gościu ma poczucie humoru ale bedzie ubaw na tym forum
opornik 5k wypalił sie ciekawe jak bo ja nie wiem jak można spalić taką rezystancje przy 12V
jeżeli tak było to pewnie ,pożycz od kogoś sterownik i spal go też bedziesz miał dwa spalone
KE Jetronik to wredny typ ciężko coś wydumać na odległość
MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
hmm 5kilo = 5000 ohm
j=u/r co daje natezenie 0.00288 A czyli 2.88mA przy 14.4V
p=u*i =14.4* 0.00288= 0.04..W wiec spalic sie nie mogł
to tak z nudy taka mała wzmianka z elektroniki
j=u/r co daje natezenie 0.00288 A czyli 2.88mA przy 14.4V
p=u*i =14.4* 0.00288= 0.04..W wiec spalic sie nie mogł
to tak z nudy taka mała wzmianka z elektroniki
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości