co to jest??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
plur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob gru 25, 2004 16:59
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

co to jest??

Post autor: plur » śr kwie 06, 2005 08:17

podpiąlem swoje autko pod vag - a i wyszly dwa błędy jeden to zaciski alternatora - zbyt duży ucisk czy ćos takiego, a drugi to juz poważniejsza sprawa.
chodzi o czujnik ktory odpowiada za doladowanie po prostu fiksuje nie jestem teraz pewien jak sie nazwya ale ponoc czasem zachowuje sie normalnie a czasem za duzo mocy daje przez co auto jedzie tylk 140 bo komputer go blokuje facet cos tam mi tłumaczył o barach ale jestem zielony ,o co w tym chodzi ?? No i jak usunać błąd zwiazany z alternatorem? A i jeszcze ile taki czujnik kosztuje ponoc w serwisie 350 zeta. pozdrawiam.


mietek

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: co to jest??

Post autor: Borys » śr kwie 06, 2005 08:46

plur pisze:podpiąlem swoje autko pod vag - a i wyszly dwa błędy jeden to zaciski alternatora - zbyt duży ucisk czy ćos takiego, a drugi to juz poważniejsza sprawa.
chodzi o czujnik ktory odpowiada za doladowanie po prostu fiksuje nie jestem teraz pewien jak sie nazwya ale ponoc czasem zachowuje sie normalnie a czasem za duzo mocy daje przez co auto jedzie tylk 140 bo komputer go blokuje facet cos tam mi tłumaczył o barach ale jestem zielony ,o co w tym chodzi ?? No i jak usunać błąd zwiazany z alternatorem? A i jeszcze ile taki czujnik kosztuje ponoc w serwisie 350 zeta. pozdrawiam.
pewnie chodzi o ten zaworek
one czesto sie psuja

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46246068


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
plur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob gru 25, 2004 16:59
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: plur » śr kwie 06, 2005 13:30

a gdzie ten zaworek jest umiejscowiony?? On pokazywał mi go przy filtrze powietrza jest przyczepiony do karoserii


mietek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr kwie 06, 2005 14:07

dokladnie tam gdzie Ci pokazywal :) looknij na fotke Obrazek


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » śr kwie 06, 2005 14:38

hmm ,na dieslach nie znam sie zabardzo,ale chodzi pewnieo to rze auto dostaje rope a nie powietrze,takjakby sie przepływomierz zepsuł ,pasowało by zebys sobie doładowanie zmierzył,moze to nie czyjnik tylko zawór opustowy sie zwalił,ciezko wyczuc nie widze problemu



Awatar użytkownika
plur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob gru 25, 2004 16:59
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: plur » śr kwie 06, 2005 14:44

no to teraz wszystko jasne :) nic pozostaje mi kupic na allegro bo w serwisie chciał 350 zeta


mietek

Awatar użytkownika
plur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob gru 25, 2004 16:59
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: plur » śr kwie 06, 2005 14:46

Sylvo23 pisze:hmm ,na dieslach nie znam sie zabardzo,ale chodzi pewnieo to rze auto dostaje rope a nie powietrze,takjakby sie przepływomierz zepsuł ,pasowało by zebys sobie doładowanie zmierzył,moze to nie czyjnik tylko zawór opustowy sie zwalił,ciezko wyczuc nie widze problemu
No gdyby był to zwykły diesel to ok ale to jest TDI i tu już mamy elektronike a to dwie bajki


mietek

Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » śr kwie 06, 2005 14:54

przecierz ci napisałem ze chodzi mi o TDi a nie o zwykłego "D",nieznasz sie widze bo przepływomierze maja tylko TDi,a nim steruje czujnik o którym mówsz,moze si sie zawór opustowy zacioł i masz doładowanie 2-3,5 bar dlatego tak warjuje ci maszyna



Awatar użytkownika
plur
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: sob gru 25, 2004 16:59
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: plur » śr kwie 06, 2005 14:58

To fakt nie znam sie , gdybym sie znał nie pisal bym pewnie takich postów, powiedzccie mi jescze czy wystarczy sama wymiana tego zaworka czy trzeba jeszcze cos tam pogrzebać ,żeby to chodziło


mietek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości