Jako ze czesto pojawial sie ten problem na forum, zostalem poproszony o przetlumaczenie instrukcji dot. zamka centralnego i zwiazana z tym kostka przekaznikowa czy jakos tak.
Ponizej w zalaczniku zamieszczam oryginalna instrukcje.
Jako ze nie dysponuje niemieckim techniczym motoryzacyjym, pojawilo sie kilka kwestii opisanych w sposob raczej opisowy a nie fachowy. Wydaje mi sie jednak ze jest to zrozumiale.
Uklad elekrtoniczny. Centr.Zamek. Wersja Polska
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
Uklad elekrtoniczny. Centr.Zamek. Wersja Polska
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
1. Miejsce elementów do zamka centralnego
F131- Miejsce elementów do zamka centralnego przód z lewej strony
F133 - Miejsce elementów do zamka centralnego przód z prawej strony
T32 – Gniazdko połączeniowe, 32 krotne (32 Pinowe*)w kolumnie A lewe
T32a – Gniazdko połączeniowe, 32 krotne (32 Pinowe*)w kolumnie A prawe
(30) – Punkt masy – 1 – obok płytki przekaźnikowej
(R12) – Połączenie dodatnie –3- (30), - w przewodzie napięciowym w okablowaniu drzwi, strona kierowcy
(R18) – Połączenie dodatnie –3- (30), - w przewodzie napięciowym w okablowaniu drzwi, strona pasażera
(S1) – Połączenie dodatnie (30), - w przewodzie napięciowym centralnego zamka
(S16) – Połączenie (drzwi pasażera) w przewodzie napięciowym centralnego zamka
(S17) – Połączenie (drzwi kierowcy) w przewodzie napięciowym centralnego zamka
(228) – Połączenie (Masa) w przewodzie napięciowym masy drzwi
ws – biały
sw – czarny
ro – czerwony
br – brązowy
gn – zielony
bl – niebieski
gr – szary
li – lilowy
ge – żółty
F131- Miejsce elementów do zamka centralnego przód z lewej strony
F133 - Miejsce elementów do zamka centralnego przód z prawej strony
T32 – Gniazdko połączeniowe, 32 krotne (32 Pinowe*)w kolumnie A lewe
T32a – Gniazdko połączeniowe, 32 krotne (32 Pinowe*)w kolumnie A prawe
(30) – Punkt masy – 1 – obok płytki przekaźnikowej
(R12) – Połączenie dodatnie –3- (30), - w przewodzie napięciowym w okablowaniu drzwi, strona kierowcy
(R18) – Połączenie dodatnie –3- (30), - w przewodzie napięciowym w okablowaniu drzwi, strona pasażera
(S1) – Połączenie dodatnie (30), - w przewodzie napięciowym centralnego zamka
(S16) – Połączenie (drzwi pasażera) w przewodzie napięciowym centralnego zamka
(S17) – Połączenie (drzwi kierowcy) w przewodzie napięciowym centralnego zamka
(228) – Połączenie (Masa) w przewodzie napięciowym masy drzwi
ws – biały
sw – czarny
ro – czerwony
br – brązowy
gn – zielony
bl – niebieski
gr – szary
li – lilowy
ge – żółty
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
2. Pompa ze sterownikiem do zamka centralnego
Przełącznik do zamka centralnego
F59 - Przełącznik do zamka centralnego (strona kierowcy)
F114 - Przełącznik do zamka centralnego (strona pasażera)
J245 – Sterownik(interfejs) do szyberdachu
K – jakis wlącznik tablicy z wkładem
T1a – wtyka jednokrotna za płytką przekaźnikową,
W samochodach bez elektrycznych szyb, połączenie do elektr. Szyberdachu – Komfortsteuerung – komfortowy interfejs
T 1g - Gniazdko połączeniowe, 1-krotne w kolumnie A lewe u dolu
T 2g - Gniazdko połączeniowe, 2-krotne w przestrzeni bagażowej na lewo
T 5f - Gniazdko połączeniowe, 5-krotne
T 6 - Gniazdko połączeniowe, 6-krotne
T 12 - Gniazdko połączeniowe, 12-krotne
T 28 - Gniazdko połączeniowe, 28-krotne przy tym co opisalem w K powyzej
T 32 - Gniazdko połączeniowe, 32-krotne w kolumnie A lewe
T 32a - Gniazdko połączeniowe, 32-krotne w kolumnie A prawe
TV18 – rozdzielacz mocy dla klemy Xa, w połowie wysokości od płytki przekaźnikowej
U1 –
V12 – silnik dla wycieraczki tylnej szyby
V69 – Pompa ze sterownikiem(interfejsem) dla centalnego zamka (dokladnie dla centralnego rygla)
W3 – oświetlenie przestrzeni bagażowej
--- Dla pojedyńczego otwierania drzwi nie stosować
Tu powtarzają się te same funkcje jak przy pukncie 1.
Przełącznik do zamka centralnego
F59 - Przełącznik do zamka centralnego (strona kierowcy)
F114 - Przełącznik do zamka centralnego (strona pasażera)
J245 – Sterownik(interfejs) do szyberdachu
K – jakis wlącznik tablicy z wkładem
T1a – wtyka jednokrotna za płytką przekaźnikową,
W samochodach bez elektrycznych szyb, połączenie do elektr. Szyberdachu – Komfortsteuerung – komfortowy interfejs
T 1g - Gniazdko połączeniowe, 1-krotne w kolumnie A lewe u dolu
T 2g - Gniazdko połączeniowe, 2-krotne w przestrzeni bagażowej na lewo
T 5f - Gniazdko połączeniowe, 5-krotne
T 6 - Gniazdko połączeniowe, 6-krotne
T 12 - Gniazdko połączeniowe, 12-krotne
T 28 - Gniazdko połączeniowe, 28-krotne przy tym co opisalem w K powyzej
T 32 - Gniazdko połączeniowe, 32-krotne w kolumnie A lewe
T 32a - Gniazdko połączeniowe, 32-krotne w kolumnie A prawe
TV18 – rozdzielacz mocy dla klemy Xa, w połowie wysokości od płytki przekaźnikowej
U1 –
V12 – silnik dla wycieraczki tylnej szyby
V69 – Pompa ze sterownikiem(interfejsem) dla centalnego zamka (dokladnie dla centralnego rygla)
W3 – oświetlenie przestrzeni bagażowej
--- Dla pojedyńczego otwierania drzwi nie stosować
Tu powtarzają się te same funkcje jak przy pukncie 1.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości