[mkII] grzeje sie bardzo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
[mkII] grzeje sie bardzo
moj mkII, 1.6D sie bardzo grzeje
po przejechaniu spokojnie 7 kilometrow gdy podjezdzam pod dom, to slysze ze wiatrak chodzi, wskazowka na 3/4 skali
co zrobic??
po przejechaniu spokojnie 7 kilometrow gdy podjezdzam pod dom, to slysze ze wiatrak chodzi, wskazowka na 3/4 skali
co zrobic??
Re: [mkII] grzeje sie bardzo
Tak jak napisal juz kolega w pierwszej kolejnosci zbadalbym termostat (moze sie nie otwierac przy wskazanej temperaturze). W moim autku gdy go wymontowalem pokryty byl gruba warstawa kamiennego osadu co mocno utrudnialo jego dzialanie. Na pocieszenie powiem, ze nie jest to zbyt duzy wydatek 30 - 40zl (z kompletem uszczelek).
Pozdrawiam
Bush
Pozdrawiam
Bush
- MaSa_Golf
- Gadatliwa bestia
- Posty: 708
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
jak patrzylem w zimie to na zimnym silniku plyn byl w normie, tzn pomiedzy min a max, jutro rano sprawdze jak jest z plynem
a co do termostatu to wydaje mi sie, ze jesli by nie otworzyl duzego obiegu to wiatrak by sie raczej nie zalaczyl, ale nie wiem nie jestem specem.
zobacze jak z plynem, jesli w normie to wymienie termostat, skoro to taki niewielki wydatek, a jesli to niebedzie termostat to sam juz nie wiem
a co do termostatu to wydaje mi sie, ze jesli by nie otworzyl duzego obiegu to wiatrak by sie raczej nie zalaczyl, ale nie wiem nie jestem specem.
zobacze jak z plynem, jesli w normie to wymienie termostat, skoro to taki niewielki wydatek, a jesli to niebedzie termostat to sam juz nie wiem
ja mam mkII 1.6D wsazowka temp. plynu chlodzacego stoi na "dwunastej" w bardzo upalne lato w korku jak go przegonie wskaznik przechodzi delikatnie pozycje pionowa. uwazaj bowiem diesle nie lubia byc przegrzane, wiaze sie to zazwyczaj z planowaniem glowicy i wymiana uszczelki pod nia. objawem tego jest wywalanie wody ze zbiorniczka wyrownawczego badz nawet rozerwanie ktoregos szlaufa. Na poczatek zobacz czy nie wyzuca ci plynu spod korka ,jezeli tak to masz kipiel w ukladzie chlodzacym a to bardzo nie dobrze. pewnym sprawdzeniem termostatu moze byc dotkniecie rur(po rozgrzaniu silnika lub ja przejedziesz 7 km) prowadzacych do chlodnicy. jezeli termostat otwiera to gorna jak i dolna powinna byc goraca ezlie dolna jest duzo chlodniejsza tzn. ze termostat jest walniety. jezeli term. jest oki to moze bys zapchana chlodnica(zdaza sie za jest zasyfina i niedrozna )
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
- WarMachine18
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 268 gości